Analiză şi proiectare soluție magazin

Faza de analiză a unei soluții de magazin este esențială. Doar luând în considerare toate obiectivele antreprenorului, împreună cu punctele înguste și limitările de buget, se poate construi o soluție de magazin corectă. Iar o soluție corectă funcționeaza la fel de bine ca în ziua deschiderii ani de zile dupa aceea.

Pentru o analiza corecta de solutie este important sa cunoastem raspunsul la urmatoarele intrebari:

  • Care este profilul magazinului tau si ce produse ti-ai propus sa vinzi?
  • Care este suprafata aproximativa de expunere a magazinului?
  • Ce tip de comert vrei sa practici: cu asistenta la servire, cu autoservire sau combinat?
  • Daca exista un istoric comercial, cate bonuri se emit pe zi in prezent?
  • Comercializati produse care necesita cantarire? Daca da, de ce tip?
  • Care este numarul aproximativ de furnizori cu care lucrezi?
  • Care crezi ca sunt atuurile tale in fata magazinelor concurente de acelasi tip?
  • Vrei sa deschizi un magazin independent sau o retea de magazine?
  • Magazinul tau este stationar sau volant?

Sigur ca aceasta este lista scurta de intrebari, impreuna cu consultantii nostri urmand a fi abordate toate detaliile afacerii tale.

Pe baza informatiilor si a experientei acumulate, consultantul nostru recomanda pe de o parte programele care iti sunt necesare si pe de alta parte echipamentele adecvate regimului de lucru pentru magazinul tau. Vor fi furnizate exemple de implementari in alte magazine similare pentru a intelege modalitatile de functionare a sistemelor informatice integrate specializate pentru sectorul retail.

Finalitatea acestui proces este proiectarea unui flux de magazin optim pentru conditiile date, care sa se incadreze cat mai bine in bugetul alocat pentru informatizare.

false

false

false

false

false