Vino în echipa Magister!

Căutăm oameni valoroși pentru următoarele departamente:

Dacă îți dorești să înveți, să te dezvolți, să lucrezi într-un mediu tânăr, dinamic și extrem de competitiv, iată cerințele noastre:

  • Suport telefonic și remote în sistem call center pentru utilizatorii programelor SmartCash RMS;
  • Experiență de minimum 1 an de zile în utilizarea aplicațiilor software de retail;
  • Știi ce înseamnã o închidere Z și ce urmează după aceasta;
  • Persoană disciplinată și bine organizată, cu abilități de comunicare și empatie;

Constituie un avantaj:

Experiența în utilizarea programelor SmartCash RMS;

  • Dacă cerințele enumerate ți se potrivesc, te așteptăm în echipa Magister!
  • Daca nu, înseamnă că meseria asta nu ți se potrivește!

Daca ești în cãutarea unui post de consultant comercial la Magister, iată cerințele noastre:

  • Bune abilități de comunicare și adaptare la interlocutor;
  • Responsabilitate față de munca proprie și orientare spre atingerea rezultatelor dorite;
  • Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;
  • Studii medii sau superioare finalizate;
  • Permis de conducere – categoria B;
  • Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel.

Constituie un avantaj:

  • Experiența profesională în domenii care presupun relaționare cu clienții;
  • Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;
  • Capacitate de rezolvare a problemelor;
  • Abilități de lucru în echipã;
  • Atenție la detalii.

Descrierea postului:

  • Promovarea și vânzarea produselor companiei în regiunea de sud-est a României;
  • Participarea activă la realizarea target-ului lunar;
  • Consolidarea portofoliului de clienți la nivel zonal și atragerea de noi clienți
  • Identificarea și selectarea potențialilor clienți;
  • Contactarea clienților și programarea unor întâlniri
  • Prezentarea în mod profesional a soluțiilor și serviciilor Magister;
  • Identificarea nevoilor și dorințelor clientului și dezvoltarea unor colaborări durabile cu aceștia;
  • Construirea și dezvoltarea unui portofoliu cu clienți;
  • Identificarea și monitorizarea competitorilor
  • Întocmirea de rapoarte periodice privind activitatea proprie.

Nu e locul tău aici dacă:

  • Nu ai carnet de conducere.
  • Nu-ți place să lucrezi cu oamenii.
  • Nu ești un bun comunicator și negociator.
  • Nu ai deloc aptitudini tehnice.
  • Cauți un “loc călduț”.

Daca crezi ca cerințele astea ți se potrivesc și vei avea vânzări, vei câștiga bani pe măsură!

Pentru detalii tehnice legate de acest post, poți descărca de aici oferta completă de angajare sau trimite CV pe adresa mihaela.petcu@magister.ro .

Căutăm persoane dinamice, comunicative, capabile de lucru în echipă, ambițioase, entuziaste, disponibile la efort în condiții diferite de lucru, dornice să-ți aprofundeze cunoștințele în domeniul tehnic și IT.
Iată cerințele noastre:

Cerințe:

  • Carnet de conducere categoria B;
  • Cunoștințe minime cablare rețele;
  • Cunoștințe hardware PC;
  • Minime cunoștințe de operare Windows și acces la Internet;
  • Disponibilitatea de a efectua deplasări de 1-2 zile în țară pentru instalări;
  • Disponibilitate la program prelungit, în ture, precum și lucru în cursul weekend-ului;
  • Diplomație și tact în relația cu clienții;

Descrierea postului:

  • Efectuează cablarea rețelelor LAN de micã și medie dificultate;
  • Asigură instalarea și configurarea echipamentelor la sediul clienților (cântare, case de marcat, PC, etc);
  • Asigură mentenanță și întreținerea periodică a echipamentelor instalate;
  • Asigură asistență tehnică minimală corespunzătoare primului nivel de intervenție pentru sistemele instalate;

Pentru detalii trimite CV pe adresa madalina.voicu@magister.ro

Completează cererea de angajare!

Poți folosi formularul de mai jos pentru a ne transmite cererea ta de angajare. Te rugăm să atașezi la cerere CV-ul tau.




















Campurile marcate cu * sunt obligatorii. Politica de Confidentialitate

 

 

false

false

false

false

false