Cum să îți dezvolți afacerea din retail și să ai un an 2017 prosper

Cum să îți dezvolți afacerea din retail și să ai un an 2017 prosper

Pe principiul “Singura constantă este schimbarea”, indiferent în ce domeniu activăm, trebuie să fim dinamici, adaptabili și din ce în ce mai performanți pentru a ne asigura că ținem pasul cu evoluția pieței. În retail, de pildă, consumatorii sunt tot mai pretențioși, concurența tot mai acerbă. Cum ne putem asigura un an și un viitor prosper, în acest context?

Fie că doriți să vă depașiți performanțele de anul trecut ori să vă dezvoltați într-un ritm mai dinamic îmbunătățind calitativ diverse aspecte ale afacerii, iată câteva rezoluții care, odată puse în aplicare, vă vor ajuta să vă atingeți mai ușor obiectivele.

1. ACTUALIZAȚI DOTĂRILE HARDWARE, SOFTWARE ȘI PROCESELE DE MANAGEMENT AL AFACERII

Cu siguranță luna decembrie a fost o perioada aglomerată, ținând cont de sezonul tradițional de cumpărături. Implicit, echipamentul și software-ul de vânzare au fost puse, probabil, la încercare, iar acum este momentul perfect pentru un control amănunțit, având ca scop prevenirea eventualelor sincope tocmai în momentul în care se instalează aglomerația în dreptul casei de marcat.

Dacă vă regăsiți în situația în care aveți următoarele întrebări:

  • intrebari (1)Oare echipamentele sau soft-ul actual de gestiune sunt depășite?
  • Au crescut vânzările?
  • S-a imbunătățit experiența clienților in magazinele din rețea?
  • Oare lipsa unui soft de gestiune specific pentru magazinul individual sau pentru rețeaua de magazine, după caz, determină scăderea vânzărilor, lipsa clienților și frustrarea angajaților?

 

Răspunsurile la aceste întrebări vă pot ghida să alegeți cele mai potrivite tehnologii pentru a vă dezvolta afacerea folosind servicii performante la cel mai bun raport calitate-preț. Poate în incinta magazinelor sunt necesare Sisteme POS All-In-One de ultimă generație, integrate într-un design modern și atractiv, sau terminale cu design unic și ecrane cu touchscreen și display cu rezoluție mai mare.

Deci, dacă ați constatat că echipamentele pe care le utilizați în magazine sunt depașite, vă recomandăm să faceți degrabă un upgrade. Amânarea nu va economisește deloc bani, ci dimpotrivă: puteți pierde clienți tocmai din cauza dotărilor deficitare. Vă întrebați ce echipamente să alegeți? Care e decizia corectă când vine vorba de hardware pentru magazine? Sfatul nostru este să consultați oferta magazinului online www.smartpos.ro și  un specialist. Echipa Magister, de exemplu, vă stă cu drag la dispoziție. Contactați-ne!

Pentru ca vânzările să meargă strună și să vă asigurați rezultatele dorite, aveți în vedere și achiziția unei soluții software versatile și complexe, care să vă ofere toate funcționalitățile indispensabile comerțului modern. Concret, o soluție performantă de gestiune poate asigură fluidizarea operațiunilor din magazin și îmbunătățeste experiența clienților la cumpărături.

Iată, pe scurt, câteva lucruri care v-ar putea ajuta să vă modernizați și eficientizați afacerea:

a      Sistem POS performant – Astăzi, clienții nu mai au răbdare să aștepte la coadă, mai ales când îi îmbie în zonă și alte magazine. Iată de ce vă recomandăm să accelerați procesul de vânzare cu ajutorul unui sistem POS cloud, care este mai rapid și mai elegant. Majoritatea sistemelor POS moderne sunt dotate cu funcții pentru inventar, software de fidelizare și alte caracteristici ale comerțului electronic, astfel încât să puteți rula mai multe activități de pe aceeași stație de lucru. De exemplu, puteți conta pe SmartCash POS.

b.      Program de fidelizare – Un model simplu de gestionare a clienților, inclus în programul de gestiune, care permite managementul datelor despre aceștia, precum și implementarea unor politici ample de fidelizare a cumparătorilor. Spre exemplu, puteți câștiga un avantaj competitiv cu SmartCash Fidelity, care vă ajuta să vă atrageți și să vă cunoașteți clienții și totodată vă ajută să le oferiți apoi constant motive pentru a reveni în magazin prin diverse promoții menite să vă crească încasările – spre satisfacția lor și a voastră deopotrivă.

c.       Program de gestiune - Un sistem de gestiune contabilă care se poate sincroniza automat cu software-ul de vânzare. Puteți folosi, de pildă, SmartCash Shop, programul software de gestiune în back office, care permite realizarea operațiilor tipice legate de stocuri, furnizori, clienți, contabilitate primară, rapoarte.

d.      Site optimizat & responsive – Aveți un site optimizat SEO? Un website responsive poate oferi o experiență mult mai bună utilizatorilor pe multiple dispozitive (smartphone, tableta, laptop, desktop), indiferent de dimensiunea ecranului. Rata de utilizare a talefoanelor inteligente și a tabletelor este în continuă creștere; deci, trebuie să vă asigurați că site-ul dumneavoastră este adaptat și poate fi accesat fără probleme de pe orice tip de dispozitiv, inclusiv cele mobile.

site-optimizat-seo

e.      Inventariere modernă – Utilizarea unui sistem modern de inventariere, care fluidizează activitatea comercială și previne furtul. Deseori se întâmplă ca managerii magazinelor să constate că încrederea acordată unora dintre proprii angajați le este răsplătită în cel mai nefericit mod, din păcate. Puteți reduce însă riscul de furt în rândul angajaților cu ajutorul SmartCash Mobility. Află cum să reduci la minim riscul de furt datorat propriilor angajați în magazinele dotate cu SmartCash RMS, de aici!

f.        Plățile cu telefonul mobil – Pentru a atrage și noile generații de clienți, mai dinamice și pasionate de tehnologie, adoptați sisteme care permit servicii de plată cu telefonul mobil. Magister Software a integrat, în cadrul platformei SmartCash RMS, serviciile de plată cu telefonul mobil (smartphone). Serviciul este furnizat în colaborare cu compania Seamless Suedia, dezvoltatorul soluției pentru plăți electronice SEQR, și a fost implementat deja în cadrul mai multor lanțuri de retail care folosesc platforma SmartCash RMS.

2. INTERACȚIONAȚI CU CLIENȚII ȘI CREȘTEȚI VÂNZĂRILE

Pentru a comunica “pe limba” clienților, trebuie să îi cunoașteți. Profitați de orice prilej pentru a afla mai multe despre aceștia – orice vizită în magazin, orice schimb de emailuri sau conversație telefonică vă poate oferi informații prețioase. Analizați-le sistematic, extrageți și salvați concluziile și folosiți ce ați aflat pentru a vă îmbunătăți constant oferta de produse și servicii. Ați primit cereri de un anumit produs? Iată o oportunitate de a vă diversifica oferta! Mai mulți cumpărători v-au semnalat erori la raft sau la casa de marcat? Mulțumiți-le pentru feedback și luați urgent măsuri pentru soluționarea acestora.

În plus, o relație mai bună cu clienții vă va crește încasările și profitul și viceversa: promoțiile și diversele facilități îi vor menține pe cumpărători multumiți. De exemplu, prin modulul gift card, în aplicația SmartCash Shop, puteți adauga și edita categorii de cupoane, asociați cupoanele cu diverse articole pentru vânzare și chiar puteți să importați si exportați informațiile respective.

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






3 + 6 =

false

false

false

false

false