Cum sa iti dezvolti afacerea din retail si sa ai un an 2017 prosper


Cum sa iti dezvolti afacerea din retail si sa ai un an 2017 prosper

Pe principiul “Singura constanta este schimbarea”, indiferent in ce domeniu activam, trebuie sa fim dinamici, adaptabili si din ce in ce mai performanti pentru a ne asigura ca tinem pasul cu evolutia pietei. In retail, de pilda, consumatorii sunt tot mai pretentiosi, concurenta tot mai acerba. Cum ne putem asigura un an si un viitor prosper, in acest context?

Fie ca doriti sa va depasiti performantele de anul trecut ori sa va dezvoltati intr-un ritm mai dinamic imbunatatind calitativ diverse aspecte ale afacerii, iata cateva rezolutii care, odata puse in aplicare, va vor ajuta sa va atingeti mai usor obiectivele.

1. ACTUALIZATI DOTARILE HARDWARE, SOFTWARE SI PROCESELE DE MANAGEMENT AL AFACERII

Cu siguranta luna decembrie a fost o perioada aglomerata, tinand cont de sezonul traditional de cumparaturi. Implicit, echipamentul ai software-ul de vanzare au fost puse, probabil, la incercare, iar acum este momentul perfect pentru un control amanuntit, avand ca scop prevenirea eventualelor sincope tocmai in momentul in care se instaleaza aglomeratia in dreptul casei de marcat.

Daca va regasiti in situatia in care aveti urmatoarele intrebari:

  • intrebari (1)Oare echipamentele sau soft-ul actual de gestiune sunt depasite?
  • Au crescut vanzarile?
  • S-a imbunatatit experienta clientilor in magazinele din retea?
  • Oare lipsa unui soft de gestiune specific pentru magazinul individual sau pentru reteaua de magazine, dupa caz, determina scaderea vanzarilor, lipsa clientilor si frustrarea angajatilor?

 

Raspunsurile la aceste intrebari va pot ghida sa alegeti cele mai potrivite tehnologii pentru a va dezvolta afacerea folosind servicii performante la cel mai bun raport calitate-pret. Poate in incinta magazinelor sunt necesare Sisteme POS All-In-One de ultima generatie, integrate intr-un design modern si atractiv, sau terminale cu design unic si ecrane cu touchscreen si display cu rezolutie mai mare.

Deci, daca ati constatat ca echipamentele pe care le utilizati in magazine sunt depasite, va recomandam sa faceti degraba un upgrade. Amanarea nu va economiseste deloc bani, ci dimpotriva: puteti pierde clienti tocmai din cauza dotarilor deficitare. Va intrebati ce echipamente sa alegeti? Care e decizia corecta cand vine vorba de hardware pentru magazine? Sfatul nostru este sa consultati oferta magazinului online www.smartpos.ro si un specialist.

Echipa Magister, de exemplu, va sta cu drag la dispozitie. Contactati-ne!

Pentru ca vanzarile sa mearga struna si sa va asigurati rezultatele dorite, aveti in vedere si achizitia unei solutii software versatile si complexe, care sa va ofere toate functionalitatile indispensabile comertului modern. Concret, o solutie performanta de gestiune poate asigura fluidizarea operatiunilor din magazin si imbunatateste experienta clientilor la cumparaturi.

Iata, pe scurt, cateva lucruri care v-ar putea ajuta sa va modernizati si eficientizati afacerea:

A. Sistem POS performant. Astazi, clientii nu mai au rabdare sa astepte la coada, mai ales cand aveti in zona si alte magazine. Iata de ce va recomandam sa accelerati procesul de vanzare cu ajutorul unui sistem POS cloud, care este mai rapid si mai elegant. Majoritatea sistemelor POS moderne sunt dotate cu functii pentru inventar, software de fidelizare si alte caracteristici ale comertului electronic, astfel incat sa puteti rula mai multe activitati de pe aceeasi statie de lucru. De exemplu, puteti conta pe SmartCash POS.

B. Program de fidelizare. Un model simplu de gestionare a clientilor, inclus in programul de gestiune, care permite managementul datelor despre acestia, precum si implementarea unor politici ample de fidelizare a cumparatorilor. Spre exemplu, puteti castiga un avantaj competitiv cu SmartCash Fidelity, care va ajuta sa va atrageti si sa va cunoasteti clientii si totodata va ajuta sa le oferiti apoi constant motive pentru a reveni in magazin prin diverse promotii menite sa va creasca incasarile spre satisfactia lor si a voastra deopotriva.

C. Program de gestiune - Un sistem de gestiune contabila care se poate sincroniza automat cu software-ul de vanzare. Puteti folosi, de pilda, SmartCash Shop, programul software de gestiune in back office, care permite realizarea operatiilor tipice legate de stocuri, furnizori, clienti, contabilitate primara, rapoarte.

D. Site optimizat & responsive Aveti un site optimizat SEO? Un website responsive poate oferi o experienta mult mai buna utilizatorilor pe multiple dispozitive (smartphone, tableta, laptop, desktop), indiferent de dimensiunea ecranului. Rata de utilizare a talefoanelor inteligente si a tabletelor este in continua crestere; deci, trebuie sa va asigurati ca site-ul dumneavoastra este adaptat si poate fi accesat fara probleme de pe orice tip de dispozitiv, inclusiv cele mobile.site-optimizat-seo

E. Inventariere moderna Utilizarea unui sistem modern de inventariere, care fluidizeaza activitatea comerciala si previne furtul. Deseori se intampla ca managerii magazinelor sa constate ca increderea acordata unora dintre proprii angajati le este rasplatita in cel mai nefericit mod, din pacate. Puteti reduce insa riscul de furt in randul angajatilor cu ajutorul SmartCash Mobility. Afla cum sa reduci la minim riscul de furt datorat propriilor angajati in magazinele dotate cu SmartCash RMS, de aici!

F. Platile cu telefonul mobil. Pentru a atrage si noile generatii de clienti, mai dinamice si pasionate de tehnologie, adoptati sisteme care permit servicii de plata cu telefonul mobil. Magister Software a integrat, in cadrul platformei SmartCash RMS, serviciile de plata cu telefonul mobil (smartphone). Serviciul este furnizat in colaborare cu compania Seamless Suedia, dezvoltatorul solutiei pentru plati electronice SEQR, si a fost implementat deja in cadrul mai multor lanturi de retail care folosesc platforma SmartCash RMS.

2. INTERACTIONATI CU CLIENTII SI CRESTETI VANZARILE

Pentru a comunica pe limba clientilor, trebuie sa si cunoasteti. Profitati de orice prilej pentru a afla mai multe despre acestia in orice vizita in magazin, orice schimb de emailuri sau conversatie telefonica va poate oferi informatii pretioase. Analizati-le sistematic, extrageti si salvati concluziile si folositi ce ati aflat pentru a va imbunatati constant oferta de produse si servicii. Ati primit cereri de un anumit produs? Iata o oportunitate de a va diversifica oferta! Mai multi cumparatori v-au semnalat erori la raft sau la casa de marcat? Multumiti-le pentru feedback si luati urgent masuri pentru solutionarea acestora.

In plus, o relatie mai buna cu clientii va va creste incasarile si profitul si viceversa: promotiile si diversele facilitati si vor mentine pe cumparatori multumiti. De exemplu, prin modulul gift card, in aplicatia SmartCash Shop, puteti adauga si edita categorii de cupoane, asociati cupoanele cu diverse articole pentru vanzare si chiar puteti sa importati si exportati informatiile respective.

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






6 − = 3

false

false

false

false

false