Cum să-ți dezvolți rețeaua de magazine cu SmartCash Enterprise

Cum să-ți dezvolți rețeaua de magazine cu SmartCash Enterprise

Evoluția din ultimul deceniu a pieței de retail, deopotrivă la nivel național și internațional, indreptățește prognozele potrivit cărora viitorul va fi al rețelelor de magazine. Și în marile orașe, ca și în zona rurală deja, extinderea lanțurilor de retail prinde avânt. Nici nu e de mirare: indiferent de nișa de activitate, o rețea bine gestionată se dezvoltă mai eficient și este mai profitabilă, susținând astfel o strategie pe termen lung. Și cum o gestiune corectă și un management performant sunt, în prezent, echivalente cu soluțiile software specializate pentru comerțul modern, nu este o surpriză că multe rețele independente din retailul autohton au ales componenta SmartCash Enterprise pentru gestionarea rețelei de magazine.

Cum printre utilizatorii soluțiilor noastre se numără și rețele de producători sau comercianți din diverse domenii și din toate zonele țării, care își extind constant afacerea, am identificat, de-a lungul celor 15 ani de activitate, principalii factori de decizie care converg la selecția serviciilor software pentru managementul magazinelor. Iată-i:

  • Soluție robustă, temeinic dezvoltată și personalizată în funcție de specificul și necesitățile fiecărei afaceri;
  • Software compatibil și ”extensibil”. În timp, afacerea crește, rețeaua se extinde cu noi magazine, dar asta nu înseamnă să refaceți de fiecare dată infrastructura software. Chiar dacă în prezent aveți un singur magazin, dacă intenționați să deschideți și altele, soluția SmartCash Enterprise este alegerea ideala: poate fi implementată în oricât de multe magazine, cu investiții minime. Noile unități vor fi cu ușurință integrate în rețea, asigurând astfel o dezvoltare sustenabilă. Drept dovadă, printre utilizatorii SmartCash se numără și rețele cu zeci sau chiar sute de unități;
  • Management centralizat al lanțului de magazine. SmartCash Enterprise propagă fluxul de date dinspre centrală către toate magazinele din rețea și viceversa. Totodată, monitorizează permanent activitatea acestora;
  • Control asupra stocurilor la orice magazin din rețea, ceea ce limitează pierderile și furturile de produse;
  • Gestionarea vânzărilor permite personalului din magazine să facă reaprovizionarea eficient și rapid, iar pentru cumpărători reprezintă un avantaj modern și util, consolidând încrederea în brand;
  • Programe de fidelizare (complexe, dar ușor de implementat) și alte facilități specifice comerțului modern, disponibile indiferent de amploarea afacerii și de nișa de activitate;
  • Rapoarte complexe asupra întregii afaceri – de mare ajutor pentru manageri, care pot astfel să ia decizii informate și să-și adapteze strategiile de dezvoltare în concordanță;
  • Suport tehnic calitativ și prompt, oriunde în țară. Provocări apar oricând în retail, dar cu un partener de nădejde alături, aveți încrederea că toate se rezolvă cu brio. Magister și rețeaua sa de parteneri certificați deservesc toate zonele țării, asigurând suport tehnic la standarde ridicate de calitate și intervenții în magazine oricând este necesar, pe baza de abonament;
  • Versatilitate – de la magazine mixte, brutării, patiserii și cofetării, carmangerii, cantine și cafenele cu servire asistată, până la librării, magazine de confecții și accesorii s.a., SmartCash Enterprise pretându-se oricărei nișe de retail.

Carmangerii și magazine cu produse din carne

Rețele precum CrisTim, Vascar, Agricola, Sam Meat Industry, Sasha & Vlad Company sau FermaDor au optat pentru soluția SmartCash RMS. Ce i-a convins? Comunicarea eficientă, în timp real, cu centrala, gestiunea distribuită a vânzărilor, posibilitatea ca fiecare magazin din rețea să se aprovizioneze cu stocul necesar de marfă transmițând comenzi prin intermediul modulului de comenzi automate, livrările urmând a fi realizate de către centrală. Toate acestea, laolaltă cu investițiile în tehnologie, în sisteme informatice, în logistică și, nu în ultimul rând, în personal au permis acestor rețele să se extindă.

Magazine de confecții, încălțăminte și accesorii

Importante companii producătoare de confecții  pentru femei, bărbați și juniori, locale sau din Europa, au deschis magazine în România, în cadrul complexelor comerciale. Astfel de brand-uri sunt și s.Oliver, Tiffosi, Musse, Poema, care se bucură de succes în țări precum Germania, Franța, Bulgaria, Rusia, Polonia, Ungaria, Ucraina, Slovenia etc., propunând o gamă modernă de confecții. Și aceste rețele au ales să-și gestioneze activitatea cu ajutorul componentei SmartCash Enterprise, principalele motive fiind controlul centralizat asupra stocurilor din magazine, scalabilitatea ridicată, viteza redusă de implementare și un sistem de proceduri clare și eficiente, validate de experiența indelungată a echipei Magister Software.

Rețeaua de magazine Kligor, retailer local din zona Moldovei, și-a deschis inițial un singur magazin, implementând soluția SmartCash RMS. Ulterior, si-a extins afacerea, creând o rețea de magazine, iar  soluțiile noastre software au susținut firesc dezvoltarea, funcționalitățile special concepute în acest sens și suportul tehnic acordat asigurând comerciantului o integrare facilă.

Franciza rețelei de magazine specializate de încălțăminte Bata, a ales să-și gestioneze activitatea în România, tot cu ajutorul componentei SmartCash Enterprise. Magazinele funcționând în regim de rețea închisă, recepția de marfă fiind permisă exclusiv din interiorul rețelei.

Proiectele rețelelor Musse și Poema au fost implementate în stransă colaborare cu partenerul nostru certificat local din Craiova, compania ECR Systems. Directorul general ECR Systems, domnul Alex Opri, declara, într-un interviu acordat la Întâlnirea Partenerilor Magister, faptul că: “Soluția pe care le-am oferit-o a fost o soluție completă, pe care am instalat-o cu profesionalism, într-un timp decent, am încercat să ne respectăm toți termenii pe care îi stabilisem cu partenerii noștri”.

Asadar, dacă sunteți pregătiți să treceți la următorul nivel de retail, alegeți să vă dezvoltați cu SmartCash RMS!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

1 Comentariu

  1. [...] veștile bune circulă repede, un nou retailer a ales să-și dezvolte afacerea cu ajutorul SmartCash Enterprise – soluția noastră specializată pentru managementul rețelelor de [...]

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






+ 6 = 10

false

false

false

false

false