TendinE�e A�n comerE�ul online. PregA?tiE�i pentru viitor?

TendinE�e A�n comerE�ul online. PregA?tiE�i pentru viitor?

AZn perioada 16-18 mai a.c., a avut loc a 12-a ediE�ie a GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce E�i marketing online din Europa CentralA? E�i de Est. Au participat peste 1.000 de invitaE�i din RomA?nia, Cehia, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Danemarca E�i Republica Moldova, alA?turi de 36 de speakeri din RomA?nia, Statele Unite, Belgia E�i Finlanda, printre care Tomi Ahonen – expertul nr. 1 A�n promovarea prin intermediul tehnologiei mobile, Karl Gilis (care a susE�inut prezentarea a�zHow to seduce your visitors to buy (more)a�?), Jon Wolske – Culture Evangelist Zappos etc.

AZn cadrul evenimentului s-au prezentat principalele tendinE�e ale pieE�ei globale de e-commerce, dintre care se remarcA? tot mai pregnant comunicaE�iile mobile. Apropo, E�tiaE�i cA?, A�n prezent, cele mai puternice companii E�i cei mai bogaE�i oameni de afaceri activeazA? A�n acest sector? Carlos Slim, Bill Gates, Apple sunt doar cA?teva exemple A�n acest sens.

AZn RomA?nia, conform reprezentanE�ilor Google, deja peste 50% din romA?ni folosesc un smartphone, iar mare parte din traficul online este realizat prin intermediul telefoanelor mobile. Astfel, comercianE�ii care doresc sA? E�inA? pasul cu targetul tot mai avid de informaE�ii, socializare E�i comenzi online trebuie sA?-si adapteze prezenE�a online la aceste cerinE�e pentru a atrage trafic E�i, implicit, comenzi prin telefoanele mobile.

Statisticile aratA? cA? tot mai mulE�i clienE�i se informeazA? de pe telefonul mobil A�nainte sA? facA? o achiziE�ie, iar deseori fac acest lucru chiar A�n magazinul fizic unde vor sA? facA? cumpA?rA?turi, analizA?nd ofertele concurenE�ei sau cA?utA?nd detalii despre produse pentru a compara diverse funcE�ionalitA?E�i. IatA? de ce se previzioneazA? cA?, E�i A�n retail, viitorul va fi cA?E�tigA?tor pentru comercianE�ii care vor reuE�i sA?-E�i atragA? clienE�ii folosindu-se tocmai de acest apetit pentru comunicarea prin mijloace mobile.

John Wolske, reprezentant al companiei Zappos, cunoscutA? pentru cultura sa de a oferi servicii “wow”, a subliniat cA? pe masurA? ce dispozitivele devin tot mai mici, audienE�a este tot mai mare” a�� o realitate evidentA?, dacA? urmA?rim cum a evoluat vA?nzarea prin intermediul campaniilor la radio, TV, apoi prin publicaE�iile tipA?rite, Internet E�i, mai nou, prin telefoanele mobile. Ce urmeazA? E�i cum ne pregA?tim pentru viitor, A�nsa?

Mai pregA?tiE�i pentru retailul de azi E�i de mA?ine, cu SmartCash RMS

Cu 15 ani A�n urmA?, cA?nd am A�nceput sA? dezvoltA?m soluE�ii pentru comercianE�ii din RomA?nia, ne adaptam A�n permanenE�A? cerinE�elor pieE�ei E�i noilor comportamente de consum. IatA? de ce, pentru aceia dintre dumneavoastrA? care au (E�i) un magazin online, am adus de curA?nd noi funcE�ionalitA?E�i, care eficientizeazA? simE�itor activitatea deopotrivA? A�n magazinul fizic E�i A�n cea e-commerce.

De exemplu, E�tiaE�i cA?, A�ncepA?nd cu versiunea SmartCash RMS 14.0.0.75, puteE�i sorta comenzile sosite online (inclusiv prin terE�i, precum portaluri de vA?nzA?ri online) E�i sA? le transmiteE�i direct cA?tre magazinul fizic ce urmeazA? a le livra, A�n funcE�ie de distanE�a faE�A? de client? AZn tutorialul video, de mai jos,A�puteE�i vizualiza cum funcE�ioneazA? dispeceratul de comenzi cu noul filtru privind punctul de livrare, precum E�i modificA?rile aduse celorlalte componente ce concurA? la funcE�ionarea A�n acest regim.

ConcluzionA?nd: cA? vrem sau nu, tehnologia influenE�eazA? decisiv modul A�n care facem comerE�. O singurA? constantA? rA?mA?ne A�nsA? mereu valabilA?: de la Darwin citire, supravieE�uieE�te cel mai adaptabil, nu cel mai puternic.
SA? ne adaptA?m, aE�adar, pentru ca viitorul sA? nu ne prindA? nepregA?tiE�i!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






4 + 8 =

false

false

false

false

false