Istoric Companie

Prolog

În 1998 Dor Bujor Pădureanu, fondatorul Magister Software, creează prima versiune a programului informatic SmartCash. Pornit de la experiența sa în dezvoltarea de sisteme informatice distribuite bazate pe platforme MS-SQL, în perioada de pionierat a internetului, proiectul și-a dorit de la bun început să utilizeze cele mai moderne tehnologii în vederea atingerii unui obiectiv ambițios: controlul absolut al activității din magazine.

Dezvoltate într-o perioadă  economică mai puțin favorabilă, primele versiuni SmartCash s-au axat în primul rând pe un control strict al stocurilor de marfă din magazine, integrând echipamente specializate de retail disponibile în acel moment pe piața.

În anul 2000, un eveniment nesperat a facut ca serverul SQL Interbase dezvoltat până în acel moment de compania Inprise Corp. să devină gratuit, în regim open-source, fiind lansat proiectul Firebird SQL Server. Începând cu acest moment, proiectul SmartCash a fost migrat pe platforma SQL Firebird, creatorul său asumându-și rolul de pionier al dezvoltării software pe această platformă SQL în România. În anii următori programul ajunge la versiunea 3, tendința de integrare cu echipamente specializate retail continuând.

Succesul programului SmartCash, susținut de o platformă de baze de date moderna și gratuită și un excelent raport calitate-preț, au motivat, 4 ani mai târziu, înființarea companiei Magister Software.

Magister Software: 15 ani de evoluție și realizări

2002

12 Februarie 2002: Este infiintata, la Bucuresti, compania Magister Software, avand ca obiectiv dezvoltarea programului SmartCash pentru a furniza sisteme integrate la cheie pentru retail.

Martie 2002: Este lansata versiunea a 4-a SmartCash, impreuna cu interfata de comunicatie cu casele de marcat Elka, in cooperare cu compania Valmed Freemex. La CERF 2002, Magister Software prezinta sistemul de gestiune automatizata a magazinelor Magister SmartCash, sisteme InfoTouch si solutia pentru case de marcat. Este inceput procesul de modularizare a aplicatiei in programe distincte, specializate pentru diferitele sarcini dintr-un magazin. Astfel aplicatia de gestiune magazin devine SmartCash Shop, iar componenta de comunicatie cu case de marcat devine primul driver universal de comunicatie pentru case de marcat online din Romania.

Din mai 2002, solutiile SmartCash sunt integrate si cu casele de marcat Datecs. Magister Software devine astfel principalul furnizor de solutii conectate pentru echipamentele fiscale Datecs si Elka.

Iunie 2002Agricola International Bacau, devine client Magister, achizitionand solutia SmartCash in primul magazin din Bucuresti.

August 2002: Este lansata a 3-a versiune a Driverului Universal, care ofera suport de comunicatie pentru toata gama de case de marcat Sapel (Sapel 5x, Sapel Euro, Sapel Shop), precum si mecanisme superioare de securitate tranzactionala si integrare cu sistemul de operare Windows XP.

Decembrie 2002: Magister Software obtine avizul tehnic pentru programul Smartcash POS bazat pe imprimanta fiscala Datecs FP550T. Cu aceasta ocazie, este lansata  versiunea 5 SmartCash, care include in acest moment 3 componente software: SmartCash Shop, SmartCash POS si Driverul Universal pentru Case de Marcat.  Imbunatatiri majore au fost introduse in aceasta versiune la nivelul transferului de date in retele de magazine, iar Driverul Universal suporta acum 15 modele de case de marcat.

2003

In februarie 2003 este obtinut avizul de distributie pentru SmartCash POS model Datecs FP550T, in colaborare cu compania Danubius Exim.

In martie 2003, la CERF 2003, Magister prezinta solutia completa de gestiune si management pentru magazine si supermarket-uri, SmartCash Shop, care devine tot mai cunoscuta datorita posibilitatilor multiple de conectare a echipamentelor retail existente. Sunt prezentate in premiera sisteme ultramoderne POS bazate pe tehnologia touchscreen. La acea data nu existau echipamente touchscreen in sectorul retail din Romania. Totusi, Magister isi asuma din nou rolul de inovator integrand in solutia sa software SmartCash POS de la bun inceput suport pentru tehnologia touchscreen.

Aprilie 2003: Magister adera la programul Microsoft Empowered ISV, creat pentru a veni în sprijinul firmelor mici care dezvoltă aplicatii utilizand tehnologii Microsoft – SQL Server sau platforma Windows.

Iunie 2003: Dupa aproape 1 an de testare a solutiei SmartCash in primul magazin pilot, Agricola International Bacau, devine primul client important Magister, contractand solutia SmartCash pentru intregul sau lant de magazine. Multumita controlului strict al stocului, folosind solutia SmartCash, Agricola reuseste sa reduca dramatic pierderile in lantul propriu de magazine, construind treptat o retea  profitabila de magazine.

In august 2003 este actualizat modelul de distributie al aplicatiilor SmartCash pentru a raspunde mai bine necesitatilor de piata. SmartCash Shop 5.0 este distribuit acum in 11 variante, fiecare conceputa pentru o tipologie de magazin. Este lansata versiunea 4 a Driver-ului Universal pentru Case de Marcat. SmartCash 5.0 ofera suport pentru conectarea cantarelor la POS.

Septembrie 2003: Franciza Bata, adusa in Romania de Rodica si Eugen Paturan, devine client Magister. Acest brand puternic, se alatura marcii portugheze Uscita, existenta deja in portofoliul de clienti Magister din 2002, marcand intrarea pe piata magazinelor de fashion a solutiilor SmartCash.

Noiembrie 2003: Magister Software devine membru al Asociatiei Romane pentru Industria Electronica si Software.

2004

Ianuarie 2004: Pachetul de programe SmartCash este reproiectat in vederea integrarii complete cu sistemul de operare Windows XP pe baza specificatiilor Microsoft. Este lansata versiunea 6 SmartCash, care admite vanzarea atat prin sisteme POS cat si prin case de marcat online. Este dezvoltata interfata de tip plug-in pentru conectarea oricarui echipament la platforma SmartCash.

Februarie 2004: Pachetul de programe SmartCash trece cu succes testele „Verified for Windows XP”, organizate de Veritest – organism independent de testare Microsoft. Magister este prima companie din Romania care obtine aceasta certificare.

Martie 2004: Magister devine Microsoft Certified Partner, ca urmare a testarii cu succes a aplicatiilor SmartCash. Magister este una dintre primele companii din Romania certificate de Microsoft pentru produsele software dezvoltate. Pana in acel moment, certificarile acordate in Romania erau acordate exclusiv pentru competentele personalului.

Aprilie 2004: Magister obtine Competenţa Microsoft ISV/Software Solutions, conceputa special pentru firmele care dezvolta produse software. Competenta ISV Software Solutions atesta faptul ca programele informatice dezvoltate de Magister sunt produse software complete, implementate pe baza unor necesitati reale si de perspectiva in retail.

Septembrie 2004: Magister coopteaza specialisti in dezvoltare de programe si marketing, formandu-si o echipa tanara, dinamica si motivata, ce contribuie decisiv la succesul firmei. Este dezvoltat un nou model plug-in pentru comunicatia cu cantare digitale si este adaugat suport pentru cantarele DIGI.

Mai 2004 – aprilie 2005: Magister produce EuroLiteraTur, proiect cultural organizat de Muzeul Literaturii Romane si finantat de Comisia Europeana, prezentat in 6 orase europene: Atena, Bucuresti, Lodz, Praga, Roma, Zaragoza, in 8 limbi. Magister a creat solutia tehnica interactiva pentru acest proiect, avand o implicare esentiala in designul si implementarea proiectului, in definirea conceptului tehnic si coordonarea tehnica a colectivelor internationale de editori.

2005

Martie 2005: Pentru a veni in sprijinul retelelor mici de magazine, introducem in sistemul SmartCash Shop un nou set de functii, grupate sub denumirea SmartCenter Lite.

Mai 2005Magister participa la Intalnirea Partenerilor si Distribuitorilor Rel Computers, importatorul cantarelor CAS, ocazie cu care este anuntata integrarea cantarelor cu etichetare CAS in platforma SmartCash.

Mai – decembrie 2005: Magister isi consolideaza pozitia pe piata furnizorilor de solutii retail pentru magazine medii si mici prin elaborarea unei politici coerente de vanzare si distributie, construind treptat o retea de parteneri in intreaga tara.

Septembrie 2005: Este demarata implementarea sistemului de management al relatiei cu clientii. Solutia software aleasa este Vtiger CRM, o solutie open source dezvoltata de un colectiv international la care Magister adera. Folosind propriile resurse, Magister asigura localizarea solutiei si demareaza un proces de reorganizare interna. Urmare a acestui proces, care a durat aproximativ 12 luni, a fost lansata prima interfata unica de de comunicare cu clientii.

Octombrie 2005: Magister devine membru fondator al Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania, participand la conventia de creare a organismului, alaturi de alti membri fondatori: companiile Deck Birotica Group, Informedia Cash Systems, INITA Service, etc.

Noiembrie 2005: Magister lanseaza programul de parteneriate, prin care companiile-colaboratoare cu cele mai bune rezultate comerciale si in activitatea de suport tehnic pentru solutiile SmartCash devin Parteneri Certificati Magister. Sunt demarate cursuri de training organizate initial cu grupe reduse de tehnicieni.

2006

Ianuarie 2006: Magister lanseaza versiunea 6.1 a platformei SmartCash, un important progres in ceea ce priveste cresterea vitezei de procesare a datelor pentru sistemele din magazine medii si mari si optimizarea functiilor POS-ului.

Martie 2006Magister finalizeaza faza initiala de reorganizare si implementeaza sistemul CRM, mai intai in activitatea de suport tehnic si helpdesk. Incepand cu aceasta data este deschis primul call-center pentru centralizarea apelurilor de la clienti ce poate fi accesat initial pe 5 numere de apel. Folosind cunostintele acumulate, Magister demareaza procesul de standardizare a serviciilor de implementare magazin, astfel incat calitatea serviciilor prestate sa fie garantata printr-un set unic de proceduri la nivel national.

Mai 2006: Sesizand importanta fiabilitatii componentelor hardware primare, in cadrul unei solutii la cheie, Magister lanseaza linia proprie de statii de lucru specializate pentru retail. Echipamentele sunt denumite: EcoPOS, EasyData, SmartBox si MultiCom. Toate echipamentele sunt asamblate din componente de cea mai inalta calitate, asigurand un raport calitate-pret excelent si fiabilitate ridicata solutiilor de magazin.

2007

Ianuarie 2007Magister lanseaza versiunea 7.0 a platformei SmartCash. Odata cu aceasta versiune este introdus modelul de licentiere OEM/Retail. Prin acest model, Magister garanteaza costuri reduse de licentiere pentru programele furnizate preinstalat, pe sisteme noi. Programul de licentiere are un efect imediat, ducand la cresterea numarului de instalari si a fiabilitatii generale a solutiilor instalate.

Martie 2007: Lantul international danez, de magazine de bricolaj si uz casnic JYSK, operat in Romania de compania Nordic Investment Fund, devine client Magister. Aceasta cooperare marcheaza intrarea Magister pe piata destinata corporatiilor internationale. Cu o retea mondiala de peste 1900 magazine in 34 de tari, JYSK este in cautarea unei solutii moderne de vanzare, bazate in totalitate pe sisteme touchscreen. Cu o experienta de 5 ani in solutii POS bazate pe aceasta tehnologie, Magister devine furnizorul JYSK pentru intregul sistem front-office touchscreen, bazat pe componenta fiscala DatecsFP550T. Odata cu acest proiect, in cooperare cu compania Elva Baltic, integratorul JYSK pentru Romania, este dezvoltata noua interfata SmartCash Gateway, care conecteaza magazinele din Romania la sistemul de management corporativ Navision.

Iunie 2007: In cadrul proiectului Agricola Bacau, este efectuata integrarea dintre solutia SmartCash si sistemul ERP SAP, asigurand o interfata generala, bazata pe standardul SAP-IDOC. Implementarea este efectuata in cooperare cu Integrator S.A., companie ce a realizat implementarea SAP pentru Agricola Bacau. Finalizarea acestei interfete reprezinta finalizarea unui efort de 4 ani de implementare a solutiilor SmartCash in peste 40 de magazine Agricola.

2008

Ianuarie 2008: Odata cu lansarea versiunii 8, sistemul de distributie SmartCash este restructurat complet, rezultand un pachet omogen de aplicatii pentru managementul magazinelor. Produsul este redenumit “SmartCash Retail Management System”. Se simplifica versiunea de distributie, produsul fiind mai bine adaptat la standardele de comercializare.

Aprilie 2008: Magister numara peste 1600 de implementari in magazine din intreaga tara si 28 de parteneri certificati, devenind pentru prima data lider pe segmentul retelelor de magazine specializate in regim franciza. SmartCash RMS este una din cele mai utilizate platforme software de retail din Romania pentru comerciantii independenti, fiind prezenta in magazine aflate in toate colturile tarii, atat in mediul orasenesc cat in cel satesc.

Septembrie 2008: Ca urmare a cresterii numarului de magazine ce utilizeaza solutii la cheie SmartCash, in vederea sporirii calitatii serviciilor de implementare la nivel national, Magister demareaza proiectul Carte de Instalare si Intretinere a Solutiei. Acest proiect introduce pentru prima data in Romania, in zona solutiilor pentru magazine, un proces de standardizare a metodologiei de implementare. Pe baza formularizarii realizate, Magister incepe monitorizarea calitatii serviciilor prestate de partenerii din tara, asigurand cresterea treptata a calitatii acestora. Este introdus Vaucher-ul pentru servicii preplatite, ca modalitate de decontare si validare a calitatii serviciilor prestate.

2009

Ianuarie 2009, numarul companiilor care adopta solutia SmartCash RMS pentru managementul magazinelor de retail creste exponential. Eforturile Magister se concentreaza pe integrarea accelerata in platforma SmartCash a cat mai multe echipamente specializate pentru retail. Obiectivul este acela de a oferi clientilor o platforma compatibila cu cat mai mult case de marcat, cantare electronice, cititoare de coduri de bare, imprimante fiscale etc.

Mai 2009: Magister participa la reuniunea Patronatului Comerciantilor de Case de Marcat din Romania, unde sunt prezentate produsele si serviciile pentru retail. Cu aceasta ocazie Magister lanseaza, sub marca proprie Mobility, noul terminal wireless de achizitie mobila de date cu display touchscreen pentru operare in medii agresive, realizat in colaborare cu producatorul taiwanez Bitatek.

Iunie – iulie 2009: Ca urmare a realitatilor economice, Magister restructureaza reteaua nationala de parteneri, lansand, in paralel cu programul Partener Certificat Magister, programul Dealer Autorizat SmartCash, un program destinat exclusiv vanzatorilor de solutii pentru retail. Noul program introduce conceptul de reprezentanta comerciala pentru produse SmartCash si utilizeaza un mecanism juridic de mandat comercial. Prin aceasta metoda Magister reuseste sa anuleze riscul comercial pentru partenerii sai, deblocheaza vanzarile si reduce in 6 luni la zero arieratele pentru solutiile contractate in regimul comercial anterior de revanzare. Controland direct riscul si relatia comerciala cu clientii si asigurand manuale de vanzare complete si coerente reprezentantilor sai comerciali, Magister inoveaza in perioada de criza asigurand succesul comercial prin cresterea volumelor de vanzari. Este demarata implementarea solutiei CRM si la nivel comercial. Odata cu lansarea programului Dealer Autorizat, Magister demareaza monitorizarea nationala online a prospectilor, prin intermediul aplicatiei CRM, fiecare dealer avand astfel acces la o imensa baza de date de cunostinte tehnice si la suport direct de vanzari.

Programul Partener Certificat Magister este de asemenea restructurat, prin eliminarea componentei comerciale, inclusa acum in cadrul programului Dealer Autorizat. Programul Partener Certificat Magister urmareste acum intr-o mai mare masura specializarea inalta a acestor companii in implementarea si intretinerea solutiilor furnizate de Magister, concomitent cu integrarea informationala nationala a tuturor partenerilor. Este demarata faza a doua de implementare a sistemului CRM Magister, la nivel national, faza care urmareste extinderea acestui sistem la nivelul partenerilor certificati, intr-un sistem de ticketing national al sesizarilor. Sunt organizate la Bucuresti doua sesiuni succesive de training cu partenerii certificati necesare demararii acestei faze.

August 2009: Platforma SmartCash RMS este integrata cu solutia de gestiune financiar-contabila WinMENTOR. Noua interfata permite distribuitorilor acestei platforme sa completeze serviciile ofertate cu dezvoltarea specifica pentru retail asigurata de Magister.

Octombrie 2009: Magister participa la intalnirea anuala a Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania.

Decembrie 2009: Reteaua de Dealeri Autorizati SmartCash se dubleaza si atinge in numai 6 luni un numar de 45 de reprezentante.

2010

Ianuarie 2010: Mic.Ro Retail contracteaza de la Magister solutia completa pentru dotarea unui lant de 120 de magazine pilot, in vederea testarii conceptului de business: bacania moderna de cartier. Provocarile proiectului, fara precedent in retailul romanesc sunt legate de timpul extrem de scurt de implementare (6 luni) si transferul de know-how specific unui numar foarte mare de persoane. Pornit de la zero, proiectul a presupus pentru compania Mic.Ro identificarea celei mai moderne solutii software “of the shelf” specializate pentru retail din piata, si a unei companii alaturi de care sa poata testa noul concept.  In perioada ianuarie-februarie, Magister dezvolta impreuna cu echipa de proiect Mic.Ro platforma de echipamente specializate de magazin, bazata pe terminalele touchscreen EloTouch si cantare incorporate DIGI. Este instalat un centru scoala constand dintr-un magazin de 250mp pentru a demara pregatirea noilor angajati. Aportul Magister in implementarea practica a noului concept este major, asigurand cunostintele specifice pentru nisa comertului traditional necesare dezvoltarii proiectului.

Februarie 2010: Cristim devine client Magister, contractand solutia SmartCash pentru noul sau lant de magazine specialist. Solutiile SmartCash monopost bazate pe sisteme EcoPOS devin omniprezente in reteaua CrisTim, care deschide in 6 luni 33 de magazine specializate in Bucuresti.

Martie 2010: Este deschis primul magazin Mic.Ro in Bucuresti, Sos. Stefan Cel Mare. Conceptul de afacere se bucura de o primire tumultoasa.

Mai 2010: Magister incheie un parteneriat strategic cu firma Maguay Impex, care va asambla incepand cu aceasta data pentru Magister sistemele specializate pentru backoffice-ul de magazin din clasa EcoPOS, MultiCom, SmartBox si EasyData. Decizia acestui parteneriat se bazeaza pe increderea in experienta Maguay in furnizarea de sisteme performante si fiabile, pe platforma Intel.

Iunie 2010: Platforma SmartCash RMS este integrata cu numeroase portaluri de comert electronic, completand astfel si in sfera e-commerce facilitatile oferite retailerilor mici si mijlocii.

Septembrie 2010: Magister participa in calitate de organizator, alaturi de reprezentanti importanti ai domeniului FMCG, la Autentic Trade Show in Bucuresti si Iasi, unde prezinta in cadrul unor sesiuni de workshop-uri, diferite functionalitati ale platformei SmartCash RMS  utilizata acum de doua din cele mai dinamice lanturi de magazine: Mic.Ro si Cris-Tim.

Septembrie 2010: Magister finalizeaza proiectul pilot Mic.Ro implementand un total de 140 de magazine in 6 luni, dintre care 10 mobile. In cursul proiectului echipele Magister au efectuat cursuri de training specializat cu peste 800 de cursanti, asigurand suportul tehnic prin call-center si prin deplasari on site pentru intreaga retea de magazine. In cadrul proiectului, Magister realizeaza prima interfata automatizata de transfer de date cu Metro, acesta fiind furnizorul principal pentru reteaua Mic.Ro. Satisfacuta de succesul proiectului pilot, echipa de proiect Mic.Ro decide dezvoltarea in continuare a conceptului, pornind de la solutia testata in piata, pentru un numar de 3000 de magazine fixe si 1000 mobile. Avand in vedere dimensiunea fara precedent a retele de magazine si modificarea schemelor de business prin introducerea mecanismelor de francizare, este decisa necesitatea implementarii unei solutii software personalizate, pornind de la un sistem ERP. Sunt luate in calcul toate platformele ERP de dimensiuni corporative de pe piata, capabile sa faca fata unui volum atat de mare de date, castigatorul fiind compania Totalsoft.

Octombrie 2010: Magister Software este partener principal la Targul de Case de Marcat, Solutii Informatice de Gestiune si Sisteme de Control Acces, organizat de Patronatul Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania.

Octombrie 2010: Magister lanseaza versiunea SmartCash RMS 9.0, versiune ce include functionalitati superioare legate de procesele de vanzare si de control al lanturilor de magazine.

Noiembrie 2010: Magister participa in perioada septembrie-noiembrie alaturi de Totalsoft la definirea specificatiilor de implementare pentru proiectul de dezvoltare Mic.Ro folosind platforma Charisma ERP.

Noiembrie 2010: Are loc la Poiana Brasov prima Intalnire a Partenerilor Magister, eveniment anual, dedicat partenerilor si dealerilor Magister. Cu aceasta ocazie Magister prezinta roadmap-ul de dezvoltare SmartCash RMS pentru anul 2011 enuntand directiile strategice de dezvoltare pentru anul urmator.

Noiembrie 2010: Sunt organizate la Hotel Golden Tulip in Bucuresti doua sesiuni consecutive de training destinate Dealerilor Autorizati si Partenerilor Certificati Magister.

2011

Februarie 2011: Magister participa in calitate de partener, alaturi de reprezentanti importanti ai domeniului FMCG, la seria de evenimente Piata Trade Expo Show, organizate de revista Piata. Evenimentele se adreseaza comerciantilor traditionali, constituind pentru acestia un prilej de contact cu principalii furnizori din industria de profil. Primul eveniment de acest gen s-a desfasurat in luna februarie la Brasov.

Martie 2011: Compania VP Magassin, operatorul retelei de magazine Vel Pitar devine client Magister. Contractul incheiat prevede implementarea solutiei SmartCash RMS in reteaua de 100 magazine Vel Pitar din intreaga tara. Proiectul se desfasoara in perioada martie-septembrie, constand in unificarea retelei de magazine Vel Pitar distribuite la nivel national in jurul a 7 filiale. Provocarea proiectului consta in distributia teritoriala a lantului de magazine, ocazie cu care este testata cu succes reteaua de parteneri certificati Magister.

Martie 2011: Magister participa la Piata Trade Expo Show Constanta, sustinand un workshop cu tema solutiilor software in comertul traditional.

Aprilie 2011: Magister participa la Piata Trade Expo Show Timisoara, ocazie de a ne intalni cu toti partenerii certificati din zona de vest a tarii.

Mai 2011: Magister este partener la Gala Premiilor Comertului Traditional, organizata de Revista Piata. Cu ocazia acestui eveniment, destinat comerciantilor traditionali, Magister a participat la premierea celor mai performante companii implicate in comertul cu amanuntul. Am fost bucurosi sa constatam ca multi dintre cei premiati folosesc in activitatea lor platforma SmartCash RMS.

Iunie 2011: Magister lanseaza serviciul de conferinte web destinate partenerilor sai. Este organizat primul seminar online cu Partenerii Certificati Magister, la care participa intr-o sesiune comuna audio-video prin internet peste 40 de participanti.

Septembrie 2011: Magister finalizeaza implementarea solutiei SmartCash RMS in lantul de magazine Vel Pitar. La finalizarea proiectului reteaua cuprinde 98 de magazine specializate si doua supermarket-uri. In cursul proiectului a fost realizata si interfata de comunicatie cu solutia SAP implementata la nivelulul grupului de firme Vel Pitar.

Octombrie 2011: Cu ocazia Piata Trade Expo Show Bucuresti, eveniment organizat la World Trade Plaza, Magister lanseaza in premiera in Romania, portalul Oxygen Live, www.oxygenlive.ro, primul instrument online de analiza pentru managementul magazinelor, care se adreseaza comerciantilor independenti, dezvoltat pe platforma QlikView. Evenimentul starneste un larg interes datorita costurilor extrem de reduse de acces la noua platforma de analiza.

Noiembrie 2011: Magister organizeaza la Predeal, la Hotel Rozmarin cea de-a doua Intalnire a Partenerilor Magister. La fel ca si la evenimentul de anul trecut, au fost prezentate directiile de dezvoltare pentru anul 2012. La evenimentul din 2011, au participat  alaturi de reteaua de parteneri Magister, invitati de marca din partea celor mai importanti parteneri strategici Magister.

2012

Ianuarie 2012: Noul terminal mobil de inventariere IT 9000, creat de producatorul taiwanez de terminale mobile pentru inventariere Bitatek, devine disponibil comerciantilor din Romania si este integrat în platforma Smart Cash RMS.

Februarie 2012: La aniversarea a 10 ani de la infiintare, Magister lanseaza promotia “Cel mai bun START pentru magazinul tau”, in cadrul careia retailerii mici si mijlocii pot utiliza gratuit si nelimitat unul din pachetele informatice SmartCash Start. Promotia dureaza pana la 12 februarie 2013.

Martie 2012: In cadrul unui eveniment organizat la Hotelul Golden Tulip Bucuresti, este lansata a 10-a versiune SmartCash RMS, care reprezinta cel mai amplu proces de modernizare al platformei software din ultimii 10 ani.
Sunt organizate 3 seminarii gratuite pentru utilizatorii platformei SmartCash RMS. In cadrul acestor seminarii sunt prezentate noile functionalitati implementate si are loc un interesant schimb de idei intre utilizatori si echipa de dezvoltare.
Se relanseaza seria de videoconferinte dedicata partenerilor din toata tara pentru a optimiza comunicarea privind oportunitatile comerciale si facilitatile oferite de solutia SmartCash RMS.
Magister Software incepe colaborarea cu Milo Trading, importatorul caselor de marcat produse de compania slovaca Elcom. Astfel, trei noi case de marcat (Euro 200TX, Euro 100T si Euro 500TX Handy) devin compatibile cu solutiile software pentru retail SmartCash.

Aprilie 2012: Magister sustine comertul traditional romanesc, devenind partener oficial pentru al doilea an consecutiv la Zilele Comertului traditional, serie de evenimente cu desfasurare nationala, organizata de revista Piata. Seria debuteaza la Constanta in perioada 25-26 aprilie, unde pe parcursul celor doua zile au loc Piata Trade Expo si Gala Premiilor Comertului Traditional Romanesc, editia Constanta. Reprezentantii Magister Software inmaneaza unul din cele trei premii ale galei si au oferit gratuit pachete SmartCash RMS.

Mai 2012: Incepand cu 1 mai, Centrul de suport tehnic Magister este functional inclusiv in week-end. Masura vine in intampinarea nevoilor de asistenta tehnica ale utilizatorilor softului de gestiune SmartCash RMS, magazine care inregistreaza cel mai mare trafic la sfarsit de saptamana.
Seria evenimentelor organizate de revista Piata continua, cu Magister ca partener oficial, in orasele Craiova si Iasi, unde sunt organizate Piata Trade Expo si Gala Premiilor Comertului Traditional Romanesc. In cadrul ambelor gale, Magister inmaneaza premiul comerciantului castigator la categoria „Cea mai buna strategie de marketing“ si ofera pachete gratuite SmartCash RMS.
Magazinele Fermador, marca producatorului Rom Trading Company, implementeaza solutia SmartCash RMS in cele 10 unitati ale retelei. Producatorul iesean este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de nord-est a carnii de pasare proaspete si refrigerate.

Iunie 2012: Are loc, la Cluj Napoca, etapa de nord-vest a evenimentelor dedicate comertului traditional. Magister participa, in calitate de partener oficial, la ambele evenimente: Piata Trade Expo si Gala Premiilor Comertului Traditional Romanesc. Evenimentele de la Cluj sunt un bun prilej pentru ca partenerii certificati din zona si reprezentantii Magister sa se puna la curent cu noutatile privind suita de programe SmartCash si serviciile adiacente de implementare si asistenta tehnica.
Magister finalizeaza integrarea platformei SmartCash RMS cu serviciile de plati electronice Payzone. Astfel, plata facturilor si diversele tipuri de servicii preplatite devin disponibile direct in interfata de vanzare SmartCash POS a comerciantilor, fara costuri suplimentare pentru cumparatori.
Echipa Magister incepe implementarea solutiilor SmartCash RMS in noul lant de magazine CrisTim Cash & Carry.

August 2012: Se lanseaza Scoala de Vara Magister, un ciclu de cursuri gratuite, desfasurate pe durata a patru saptamani. Cursurile sunt dedicate operatorilor si managerilor de magazine care utilizeaza solutia de gestiune si vanzare SmartCash RMS si vizeaza aprofundarea si actualizarea cunostintelor acestora despre program.

Octombrie 2012: In perioada 5-7 octombrie, Patronatul Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania organizeaza Targul de case de marcat si solutii informatice de gestiune, editia 2012, la Complexul Eden din Predeal. Echipa Magister sustine prezentari pe temele la zi din domeniu.

Ultima etapa a evenimentelor Trade Expo organizate de revista Piata, in colaborare cu Magister Software si alti parteneri din industria retail-FMCG, are loc la Bucuresti, pe 23 octombrie, la World Trade Plaza, unde distribuitori si producatori isi prezinta portofoliile de produse si servicii. Compania Magister Software informeaza vizitatorii despre noutatile platformei software pentru retail SmartCash RMS, despre promotii si ultimele echipamente pentru magazine.

Noiembrie 2012: In perioada 9-11 noiembrie, la Hotel Posada, Vidraru, are loc Intalnirea Anuala a Partenerilor Magister 2012, la care participa peste 40 de companii partenere. Ca in fiecare an, cei mai performanti dealeri si parteneri certificati sunt premiati.
In premiera, se acorda si doua premii speciale, de excelenta, companiilor Valmed Freemex – importator de case de marcat, reprezentat de directorul general Vladimir Dimitrov, pentru lunga si fructoasa colaborare cu Magister Software – si respectiv Qsoft Net Consulting, premiata, la randul ei, pentru efortul sustinut, timp de 10 ani, in integrarea SmartCash RMS cu programul de contabilitate WinMentor.

Pe 15 noiembrie, la Hotel Ramada Park din Bucuresti, are loc finala etapelor regionale a Galei Premiilor Comertului Traditional. Magister Software este partener oficial al evenimentului, alaturi de Metro, Ursus Breweries si Unilever. Directorul general, dl. Dor Bujor Padureanu, inmaneaza premiul pentru cel mai bun layout firmei Lipas, detinatoarea supermarketului Extra din Focsani – parte din franciza Metro La Doi Pasi. Gala marcheaza un an de implicare Magister in seria de evenimente Piata, prin care compania i-a sprijinit pe comerciantii traditionali din Romania.

Decembrie 2012: Magister incheie anul cu vanzari record la solutii pentru retail – cel mai prolific an din cei 10 de activitate ai companiei. In 2012, compania si-a depasit propriul record la vanzarea de licente software, cu 900 de unitati, inregistrand astfel o crestere de 27%, comparativ cu vanzarile din 2011.
La sfarsitului anului 2012, portofoliul de clienti Magister numara peste 5000 de unitati comerciale si aproximativ 30.000 de utilizatori SmartCash RMS, ceea ce o recomanda drept cea mai populara platforma software de gestiune pentru retail din Romania.

2013

Martie 2013: In baza unui acord, Magister Software preia portofoliului de clienti al companiei concurente, Softmentor. Aceasta inceteaza dezvoltarea software-ului propriu furnizat clientilor si isi anunta retragerea de pe piata furnizorilor de solutii pentru retail. Pentru a reduce efectele negative ale incetarii activitatii Softmentor asupra clientilor acesteia, cele doua companii agreeaza un parteneriat care sa le permita comerciantilor o tranzitie in conditii avantajoase la sistemul de gestiune SmartCash RMS.

Aprilie 2013: Pe 27 aprilie, la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti, se lanseaza noul program de certificare pentru partenerii Magister si platforma de e-learning destinata cursurilor la distanta. La deschiderea programului sunt prezente peste 30 de firme din domeniul furnizorilor de solutii pentru retail, printre care si nume noi interesate de initiativa inovatoare a Magister, acesta fiind primul program de certificare open din tara dedicat companiilor din acest sector de activitate.

Mai 2013: Sunt lansate, pe platforma de e-learning Magister, primele cursuri de specializare profesionala pentru specialistii tehnici ai companiilor dornice sa asigure servicii de instalare, service, suport tehnic si/sau training pentru solutiile SmartCash RMS, in vederea obtinerii certificarii Magister. Cursurile lunare au scopul de a asigura o baza de cunostinte si deprinderi mereu actuale si utile in activitatea cotidiana a partenerilor Magister.

Iunie 2013: Magister Software finalizeaza, pentru supermarketul Carrefour Express Non Stop Orizont, integrarea solutiei SmartCash cu platforma ERP Meti, utilizata in cadrul retelei Carrefour. Platforma de gestiune SmartCash RMS devine astfel prima solutie independenta utilizata in franciza Carrefour Express si singura solutie software autohtona 100% integrata cu ERP-ul marelui retailer.

Pambac SA, cunoscutul producator autohton specializat in produse de morarit, paste si panificatie, implementeaza solutia SmartCash RMS in reteaua proprie de retail, din orasul Bacau.

Iulie 2013: Magister Software lanseaza versiunea 10.0.1.105 a platformei SmartCash Retail Management System, ce aduce imbunatatiri majore in automatizarea proceselor de pricing, aprovizionare si facturare.

August 2013: Departamentele tehnic si software Magister pregatesc trecerea la cota de TVA 9% la faina si produsele de panificatie, masura fiscala pe care, incepand cu 1 septembrie, clientii Magister o intampina in conditii optime de activitate.

Se deschide Scoala de Vara Magister 2013, a doua editie. In fiecare zi de vineri a lunii august, incepand cu data de 10, in magazinul-scoala special amenajat la sediul Magister din Bucuresti, utilizatorii platformei SmartCash RMS au posibilitatea sa-si imbunatateasca si sa-si actualizeze cunostintele privind functionalitatile solutiilor SmartCash dezvoltate si furnizate de Magister Software.

Septembrie 2013: Magister introduce codul unic de identificare a clientilor, sporind astfel eficienta si calitatea serviciilor acordate utilizatorilor SmartCash RMS care apeleaza call-center-ul companiei.

Octombrie 2013: In perioada 10-13 octombrie, are loc la Cheia, jud. Prahova, intalnirea anuala a Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat. In cadrul conferintei oficiale, directorul general Magister, Dor Bujor Padureanu, sustine o prezentare pe tema instruirii profesionale continue pentru profesionistii din domeniu.
Magister introduce plata cu telefonul mobil in platforma SmartCash RMS, integrand aplicatia SEQR, dezvoltata de Seamless Suedia, devenind astfel primul furnizor de solutii pentru retail care ofera serviciul de plata mobila direct la POS, prin smartphone, fara a fi necesar niciun alt dispozitiv.

Noiembrie 2013: Circa 30 de companii din domeniul solutiilor pentru retail din Romania isi trimit reprezentanti la a patra intalnire anuala a partenerilor Magister, ce a avut loc in week-end-ul 8-10 noiembrie, in statiunea Baile Tusnad din jud. Harghita. Ca in fiecare an, au fost premiati cei mai activi parteneri. Pentru al patrulea an consecutiv, compania Velvet Com din Bacau a fost fruntasa deopotriva la categoria dealer si la cea de partener certificat, pe locul II s-au clasat ECR Systems din Craiova si Fisc Consulting din Cluj-Napoca, iar pe locul III – tot doua companii, respectiv Maart Consiliere Afaceri din Bucuresti si Inita 1996 din Iasi.

Decembrie: Magister implementeaza o noua platforma de suport tehnic, ce ofera clientilor rapoarte detaliate privind sesizarile efectuate si o valorificare mai buna a orelor incluse in abonamentul lunar de intretinere a solutiei SmartCash.

Se deschide primul call center teritorial Magister, in orasul Bacau, pentru utilizatorii SmartCash cu abonament de intretinere a solutiei. Serviciile noului call-center sunt furnizate clientilor cu ajutorul partenerului certificat local, compania Velvet Com.

2014

Ianuarie: Lantul de magazine de brutarie si patiserie-cofetarie La Casa Pane.Dolce demareaza implementarea solutiilor la cheie pentru retail SmartCash RMS, mai intai in unitatile din Targu Mures, Cluj-Napoca si Bistrita, urmate apoi de Oradea, Zalau, Huedin, Baia Mare.

Februarie: Magister Software se muta intr-un nou sediu, aflat pe strada Radu de la Afumati nr. 62, sector 2, Bucuresti, in zona Stefan cel Mare.

Magister Software lanseaza a 11-a versiune a platformei software pentru retail SmartCash. Denumita SmartCash 2014, noua versiune restructureaza complet managementul utilizatorilor si creste nivelul securitatii sistemelor IT ale retelelor de magazine prin implementarea nivelurilor diferentiate de acces.

Cu SmartCash RMS 2014, Magister Software trece la dezvoltarea de aplicatii mobile pentru sistemul de operare Android, creand SmartCash Mobility pentru Android, aplicatie ce functioneaza preinstalata pe terminalele mobile.

Martie: Magister lanseaza primul terminal mobil de clasa industriala cu Android din Romania. Mobility iData 95W, noul terminal pentru colectare mobila de date, este special creat pentru utilizare in medii agresive specifice depozitelor, retailului sau in aer liber.

Cu ajutorul aplicatiilor SmartCash Mobility Client si Server Mobility iData 95W, dezvoltate special pentru noul terminal, comerciantii efectueaza rapid operatii de rutina.

Incepand cu 25 martie, timp de trei saptamani, Magister participa la prima expozitie virtuala de FMCG si servicii conexe din Romania – Piata Virtual Expo.

Mai: Programul de certificare Magister 2013-2014 se incheie cu certificarea a 29 de firme partenere pe unul dintre cele trei niveluri: patru parteneri au obtinut cea mai inalta certificare, aceea de Centru de service si suport tehnic autorizat, 16 au devenit Centre de training si interventie autorizate, iar noua, Centre de instalare autorizate.Programul de certificare Magister se reinnoieste anual si are ca scop instruirea continua a personalului partenerilor Magister in solutiile de gestiune pentru retail SmartCash RMS, astfel incat comerciantii utilizatori sa beneficieze de service profesionist si securizat.

Iulie: Magister Software pune in functiune sistemele de call center ale Centrelor de service si suport tehnic. Noile call centere teritoriale Magister sunt administrate de Velvet Com din Bacau, ECR Systems din Craiova, Inita 1996 din Iasi si Simon Electronics din Satu Mare. Sesizarile preluate de centrele teritoriale sunt monitorizate si evaluate de echipa Magister Software pentru a garanta acelasi standard de calitate in furnizarea serviciilor de suport tehnic, la nivel national.

August: Pentru a treia vara consecutiv, utilizatorii SmartCash au prilejul de a afla informatii utile pentru activitatea lor cotidiana in cadrul workshopurilor gratuite din Scoala de Vara Magister. Cele trei seminarii ale editiei 2014 se desfasoara la sediul Magister, iar locurile sunt rapid ocupate.

Septembrie: In perioada 8-12 septembrie, un reprezentant al echipei Magister ia parte la vizita de lucru organizata la sediul producatorului de echipamente de cantarire Dibal din Bilbao, Spania. Delegatia romana viziteaza fabrica si sediul administrativ al producatorului si beneficiaza de traininguri si prezentari.

Octombrie: Magister participa la a saptea intalnire a Patronatului Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania, gazduita de Hotel Danubius din statiunea Sovata. Evenimentul a reunit aproximativ 115 firme.
Pe 23 octombrie, la Brasov, Magister participa la Conferinta Progresiv Interactiv. Organizat de publicatia Magazinul Progresiv sub sloganul „Tine-ti magazinul sub control!”, evenimentul s-a adresat managerilor magazinelor traditionale.

Noiembrie: Magister Software participa la expozitia Indagra Food 2014, prezentand cele mai recente solutii dezvoltate pentru retaileri, echipamente nou-introduse in portofoliu si promotiile curente.
A cincea editie a Intalnirii Partenerilor Magister are loc la Sambata de Sus, jud. Brasov, in perioada 14-16 noiembrie 2014. La eveniment participa 40 de firme partenere Magister. Sunt premiati cei mai performanti trei Dealeri Autorizati SmartCash si respectiv primii trei Parteneri Certificati Magister, in functie de rezultatele obtinute in anul 2014.

Decembrie: Magister Software vine in intampinarea retailerilor care au in magazine si asa-zisa sectiune Gastro, introducand in platforma SmartCash RMS suport pentru modul de lucru in regim de restaurant si functia de portofel electronic.

2015

Ianuarie: Magister lanseaza SmartCash RMS 2015, noua versiune a celei mai raspandite platforme software din Romania. Solutia aduce functionalitati si imbunatatiri majore pentru comercianti, precum si pentru cei care combina activitatile de retail cu cele din horeca. Printre noutatile introduse se numara portofelul electronic, functia de operare in regim restaurant (pentru cantine, cofetarii, patiserii etc.) si comenzile in asteptare.

Martie: Magister Software participa la Conferinta Progresiv 2015, eveniment cu traditie dedicat operatorilor din retail si FMCG, unde prezinta participantilor atuurile platformei SmartCash RMS 2015.
Restaurantul cu autoservire La Casa din incinta Maestro Business Center adopta sistemul de plata prin portofel electronic, disponibil in cea mai recenta versiune a platformei, SmartCash RMS 2015.

Aprilie: Pe 30 aprilie 2015 Magister incheie cea de-a doua sesiune de certificare anuala a partenerilor, la care au participat 46 de furnizori de solutii pentru retail, din toata tara, si peste 100 de specialisti, angajati ai acestora. 31 de firme au obtinut unul dintre cele trei niveluri de certificare: opt companii au devenit Centre de instalare autorizate, 19 s-au calificat drept Centre de training si interventie autorizate, iar patru au primit cel mai ravnit titlu, pe cel de „Centru de Service si Suport Tehnic Autorizat”, ridicand astfel la patru numarul total al centrelor de service si suport tehnic autorizat din reteaua nationala de parteneri a companiei: Velvet Com – Bacau, ECR Systems – Craiova, Inita 1996 – Iasi, Simon Electronics – Satu Mare si respectiv Magister Software – Bucuresti. Cursantilor li s-au acordat, in total, 198 licente profesionale, din care 80 pentru nivelul I de calificare – Tehnician de Instalare si Intretinere Solutii SmartCash, 69 pentru Trainer Autorizat SmartCash si 49 pentru Consultant Solutii SmartCash. Programul de certificare a partenerilor Magister garanteaza ca serviciile furnizate de acestia respecta aceleasi standarde de calitate pe tot cuprinsul tarii, in interventiile la unitatile comerciantilor – utilizatori ai solutiilor SmartCash RMS.

Mai: CBA Nord Vest invita Magister Software sa ia parte, in calitate de expozant, la Expo CBA 2015, expozitia anuala dedicata comerciantilor cu profil alimentar din Romania, organizata in orasul Satu Mare. Cu acest prilej, Magister Software a prezentat retailerilor din toata tara solutii la cheie dezvoltate special pentru francizatii CBA.
Magister participa, pe 19 mai, la Progresiv Interactiv 2015, eveniment dedicat managerilor de magazine traditionale din Romania. In calitate de speaker, Dor Bujor Padureanu, directorul general Magister Software, a sustinut o prezentare privind schimbarea cotei TVA la alimente si noile cerinte pentru utilizatorii caselor de marcat.

Iunie: La 1 iunie 2015 a intrat in vigoare reducerea la 9% a cotei TVA pentru alimente si bauturi non-alcoolice. Magister Software si partenerii sai certificati realizeaza cu succes implementarea noii cote TVA la nivelul solutiilor software utilizate de clientii-comercianti, fie acestia unitati individuale sau retele cu zeci de magazine.
Magister Software lanseaza SmartCash Fidelity 2.0, cea mai puternica suita de tehnologii pentru fidelizarea clientilor din retail. Menita sa-i sustina pe comercianti in atragerea si mentinerea pe termen lung a clientilor, solutia se integreaza cu diverse aplicatii, offline sau online, folosind cele mai moderne API-uri, in vederea schimbului de informatii privind activitatea clientilor. De asemenea, ofera diverse tipare moderne de fidelizare si asigura securizarea tranzactiilor cu plăti non-numerar, la nivelul intregii retele.

August: Magister Software organizeaza, pentru al patrulea an consecutiv, cea de-a patra editie a Scolii de Vara, seria de seminarii gratuite pentru comerciantii care utilizeaza suita de solutii software pentru retail SmartCash RMS. Si in acest an, retailerii prezenti s-au aratat foarte interesati de noutatile prezentate, confirmand utilitatea programului.

Septembrie: Magister Software si CBA Nord Vest, cunoscut operator de retail din nord-vestul României, consolideaza parteneriatul initiat in mai 2015 prin care cele doua companii sustin comerciantii traditionali din franciza CBA si respectiv Privat sa-si informatizeze activitatea cu ajutorul soluțiilor specializate SmartCash RMS, crescandu-le astfel sansele in fata concurentei reprezentate de marile lanturi de retail.

Octombrie: Magister lanseaza o noua componenta a suitei software SmartCash RMS, dedicata restaurantelor si unitatilor de tip fast-food. SmartCash Kitchen Display reprezinta un sistem de gestionare a comenzilor si optimizare a fluxului de lucru, ce faciliteaza imbunatatirea comunicarii dintre front office si back office si promptitudine in servirea clientilor.
In perioada 16-18 octombrie, Magister participa la Targul de Case de Marcat si Solutii Informatice de Gestiune, eveniment organizat de Patronatul Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania, aflat la a opta editie. La eveniment au participat peste 100 de firme din domeniul solutiilor pentru retail si un numar record de peste 200 de persoane.

Noiembrie: In week-end-ul 13-15 noiembrie 2015, a avut loc a sasea editie a Intalnirii Partenerilor Magister, gazduita de Hotel Palace din statiunea Baile Govora, jud. Valcea. La eveniment au participat aproape 100 de persoane, reprezentand 45 de operatori din sectorul furnizorilor de solutii pentru comertul cu amanuntul, precum si cativa retaileri, beneficiari ai solutiilor SmartCash RMS.

Decembrie: In vederea noilor reglementari fiscale, programate pentru 1 ianuarie 2016, Magister Software demareaza pregatirile necesare pentru implementarea tehnica a noii cote generale de TVA 20% si introducerea noii cote de 5% TVA la manuale, carti, ziare si reviste, la nivelul celor peste 6500 de magazine care utilizeaza solutiile software pentru retail SmartCash RMS. Astfel, compania a pus la dispozitia retailerilor un kit software menit sa reduca intervalul de nefunctionare a magazinelor la momentul implementarii noilor cote TVA, iar departamentul de suport tehnic Magister a functionat non-stop in perioada 31 decembrie ora 9:30 – 3 ianuarie ora 18:30.

2016

Ianuarie: Magister lanseaza versiunea 2016 a platformei SmartCash Retail Management System, cel mai raspandit software pentru retail din Romania. O noutate majora pe care solutia le-o ofera comerciantilor este SmartCash Fidelity 2.0. – sistem de fidelizare a cumparatorilor, integrat cu sistemul de retail si cu mediul online si compatibil cu majoritatea platformelor de content management si e-commerce disponibile: WordPress, Magento, Woo Commerce, Joompla, Drupal etc.

Martie: Platforma software SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, se integreaza cu sistemul retelei internationale de shopping tip cashback Lyoness. Cea mai noua versiune SmartCash recunoaste membrii Lyoness si faciliteaza colectarea automata a datelor necesare pentru recompensarea acestora cu puncte care pot fi apoi transformate in bani sau valorificate la cumparaturile ulterioare in reteaua de parteneri Lyoness. Astfel, cele peste 6500 de magazine care utilizeaza solutii SmartCash au posibilitatea de a-i atrage si fideliza pe cei aproximativ 450.000 de clienti Lyoness din Romania.

Aprilie: Se lanseaza editia 2015-2016 a Programului Partener Certificat Magister, singurul program de certificare bazat pe calificare profesionala, dedicat furnizorilor de solutii pentru retail din Romania. In urma evaluarii anuale, sunt certificate 32 de companii pentru unul dintre cele trei niveluri (centru de instalare autorizat, centru de training si interventie autorizat si respectiv centru de service si suport tehnic autorizat), iar peste 100 de specialisti isi obtin licentele profesionale de Tehnician de Instalare si Intretinere Solutii SmartCash, Trainer Autorizat SmartCash sau Consultant Solutii SmartCash.

Iunie: In urma raspandirii virusului Cryptolocker / Filecoder, Magister Software emite o alerta de securitate pentru a preveni infectarea cu acest virus a statiilor PC ce utilizeaza solutiile SmartCash RMS – cel mai raspandit software pentru retail din Romania.

Magister sponsorizeaza participarea delegatiei de voluntari a Crucii Rosii Romane la evenimentul international din Solferino, Italia, unde se celebreaza 157 de ani de la infiintarea miscarii Crucii Rosii si a Semilunii Rosii.

Magister Software participa la prima intalnire a comunitatii OpenCart România alături de designeri, dezvoltatori, utilizatori și comercianți interesați să afle mai multe detalii despre soluțiile online, moderne, de integrare intre sistemele POS si mediul online, menite sa asigure utilizarea in comun a informatiilor de stoc si de management al preturilor. OpenCart este o platforma e-commerce ce se integreaza cu aplicatiile de tip serviciu SmartCash Everywhere din suita software dezvoltata de Magister, asigurand astfel interactiunea in timp real cu o retea de magazine.

August: Ajunsa la a cincea editie, Scoala de Vara Magister readuce in prim plan metodele de eficientizare a activitatii in retail cu ajutorul solutiilor software SmartCash RMS, utilizand functionalitatile implementate recent, precum noile modalitati de efectuare a receptiilor, configurarea si utilizarea tichetelor electronice, etichetarea promotiilor la raft, optiuni de configurare a alertelor, optimizarile aduse modulului Gift Card, monitorizarea marfurilor aflate in tranzit, intre magazine, programe de fidelizare a cumparatorilor etc.

Octombrie: In colaborare cu partenerul Zucchetti Romania, Magister Software participa la Internet & Mobile World – cea mai ampla expo-conferinta din Europa Centrala si de Est in domeniul solutiilor IT, software, mobile si digitale. Desfasurat la Romexpo, in pavilionul central, evenimentul atrage peste 8.000 vizitatori din mediul de afaceri, 130 companii expozante si peste 140 speakeri locali si internationali.

Vizitatorii standului Zucchetti au prilejul de a vedea cum functioneaza solutiile software SmartCash RMS – cea mai raspandita platforma pentru retele de retail din Romania, precum si modul in care aceasta se integreaza cu Mago.net, platforma ERP dezvoltata de Zucchetti.

Noiembrie: A saptea editie a Intalnirii Anuale a Partenerilor Magister are loc in week-end-ul 11-13 noiembrie 2016, la Hotel Hohe Rinne din Paltinis, jud. Sibiu – statiunea montana aflata la cea mai mare altitudine din Romania, 1600 metri. Devenit deja traditie in randul furnizorilor de solutii pentru retail din Romania, evenimentul este primit cu entuziasm, atragand circa 100 persoane – parteneri certificati Magister, dealeri autorizati ai suitei software SmartCash RMS, specialisti in solutii pentru retail, precum si cativa comercianti care s-au alaturat recent numeroasei comunitati de utilizatori SmartCash. Ca de obicei, Intalnirea reprezinta un prilej de a analiza rezultatele obtinute in anul curent si de a stabili obiectivele comune pentru anul urmator.

Decembrie: Echipa Magister pune la dispozitia retailerilor utilizatori ai solutiilor software SmartCash RMS un kit utilitar menit sa-i sprijine in implementarea rapida, la nivelul echipamentelor fiscale, a noii cote TVA de 19%, valabila incepand cu 1 ianuarie 2017.

2017

Ianuarie: Magister lanseaza versiunea 2017 a platformei SmartCash Retail Management System ocazie cu care sistemul de licentiere este restructurat astfel incat suita de programe sa acopere toate segmentele de retail indiferent de domeniu.

Povestea merge mai departe…

false

false

false

false

false