Vrei un magazin la cheie?

Interacționând cu furnizorii, probabil că ți s-a întâmplat să auzi cuvinte de genul: “Eu livrez echipamentul iar softul vine de la firma X…”“Nu e de la casa de marcat, e de la program, sunați la…”“Îmi pare rău dar nu vă pot ajuta decat cu…”Sună cunoscut, nu-i așa?

Pentru ca nici noua nu ne place sa fim plimbati cu vorba, am creat conceptul de magazin la cheie. Afla despre ce e vorba din acest capitol si de ce credem ca in acest moment suntem singura companie furnizoare de magazine la cheie din Romania.

Ce inseamna un magazin la cheie?

magazine_la_cheie_magister

Conceptul Magister de magazin la cheie presupune urmatoarele 8 etape:

1. Analiza solutiei de magazin

Analiza tiparului de magazin si identificarea impreuna cu clientul a lucrurilor importante pentru afacerea sa, lucruri care fac clientii sa intre in acel magazin. Orice solutie am propune, ea trebuie mai intai sa sustina modelul unic de business in care comerciantul are incredere si pe care l-a validat in relatia cu clientii sai.

2. Vizitare magazin

In cazul unui magazin existent, in aceasta etapa, un reprezentant Magister se deplaseaza in locatia de instalare pentru identificarea componentelor hardware (case de marcat, sisteme PC, mobilier de magazin) ce pot fi recuperate si integrate intr-o solutie completa de management. In cadrul aceleiasi etape sunt evaluate: suprafata de expunere, pozitionarea punctelor de vanzare, traseele de cumparare si de aprovizionare din magazinul respectiv.

3. Estimarea de solutie

Pe baza etapelor anterioare, specialistii nostri propun una sau mai multe solutii optime de dotare, constand din aplicatiile, echipamentele specifice si mobilierul de magazin. Sunt recomandate una sau mai multe variante de management de magazin. Pe baza experientei noastre in alte implementari de acelasi tip, sunt facute propuneri de reorganizare operationala, astfel incat fluxurile comerciale sa fie optimizate la maximum. Estimarea de solutie include costul total si exact al tuturor licentelor de program, a echipamentelor si al serviciilor de implementare necesare exprimate in ore. Tariful orar pentru aceste servicii este unic la nivel national.

4. Contractarea solutiei

In aceasta etapa, impreuna cu beneficiarul se stabileste configuratia finala exacta a solutiei ce urmeaza a fi implementata. Contractul de achizitie este unic la nivel national si include clauze comerciale si de garantie a solutiei in ansamblul ei. Pentru o solutie livrata la cheie, Magister acorda garantia “pe magazin” garantand functionarea intregului sistem compus din software, echipamente si personal la intreaga capacitate in maximum 30 de zile de la data instalarii efective. In urma incheierii contractului, beneficiarul primeste Confirmarea Ferma de Comanda, in care este specificat termenul cert de livrare al intregii solutii. In aceeasi etapa, este incheiat de regula si contractul anual de service si helpdek, contract care asigura continuitatea serviciilor intretinere, asistenta si suport tehnic pentru magazinul instalat dupa expirarea perioadei de implementare.

5. Livrarea programelor si a echipamentelor incluse in solutie

Aceasta etapa tehnica, presupune livrarea gratuita, la sediul clientului sau a Partenerului Certificat Magister ales de client pentru efectuarea implementarii, a tuturor echipamentelor si programelor contractate. Toate componentele software livrate in regim de magazin la cheie, sunt preinstalate si preconfigurate pentru a functiona conform cu criteriile stabilite in faza de analiza initiala. Aceasta etapa se consemneaza prin incheierea unui Proces Verbal de Receptie, ce se incheie intre reprezentantul Magister si reprezentantul beneficiarului. Fiecare magazin la cheie livrat de Magister, include in cutia programelor SmartCash livrate, pe langa manualele de utilizare Cartea de Instalare si Intretinere. Acest document, centralizeaza intreaga activitate de implementare a solutiei, fiind unica pentru fiecare locatie de instalare. In baza acestui document insotitor, beneficiarul se poate adresa oricarui Partener Certificat Magister din tara in vederea implementarii solutiei. In acelasi timp, cartea va permite monitorizarea exacta a cantitatii si calitatii serviciilor de implementare prestate.

6. Instalarea solutiei in magazin si punerea in functiune

Fiecare Carte de Instalare si Intretinere include un document denumit Vaucher pentru Servicii de Instalare Preplatite. Acest document contine detaliile de identificare ale beneficiarului impreuna cu numarul de ore de implementare preplatite incluse in contractul de achizitie. Reprezentantii nostri tehnici vor efectua punerea in pozitie, instalarea si configurarea tuturor echipamentelor contractate din magazin. Vor efectua testele de functionare impreuna cu beneficiarul si la finalul acestei operatii vor incheia Procesul Verbal de Receptie a Instalarii. La fel ca toate celelalte documente mentionate si acesta este inclus in Cartea de Instalare si Intretinere. Pentru fiecare deplasare a reprezentantilor nostri se intocmeste cate o Fisa de Interventie pentru Servicii Preplatite. Aceasta fisa consemneaza ora sosirii, intervalul de timp si operatiile desfasurate in acest interval de catre reprezentantul respectiv. Fiecare fisa este contrasemnata de reprezentantul beneficiarului care poate confirma sau infirma respectivele informatii. Folosind aceasta metoda veti sti in permanenta situatia orelor consumate din totalul orelor de implementare contractate.

7. Training-ul de personal pe parcursul primei luni de exploatare

Procesul de training al personalului operativ din magazin pentru exploatarea solutiilor de magazin Magister incepe practic imediat dupa instalare. Procesul este atent controlat prin intermediul Fiselor de Instruire pentru Operatori. Aceste documente, furnizate impreuna cu Cartea de Instalare si Intretinere, contin intr-o maniera structurata pe operatii toate obiectivele de training ce trebuiesc atinse. Fiecare operatie asupra careia s-a efectuat training-ul este validata, persoanele prezente la training fiind obligate sa ia la cunostinta si sa semneze la finalizarea sesiunii de training. Operatiile de training sunt esalonate, in sesiuni de maximum 2-3 ore pe parcursul primei luni de exploatare, astfel incat ele sa fie sincronizate cu necesitatea operatiilor respective in fluxul operational de magazin.

8. Receptia finala a magazinului

Aceasta etapa finala se desfasoara la finalizarea training-ului de personal, si presupune verificarea functionarii magazinului ca un sistem integrat. Este analizata prin protocolul de receptie efectuarea corecta si repetabila a operatiunilor de magazin atat in front cat si in backoffice-ul de magazin.  Documentul incheiat cu aceasta ocazie este Procesul Verbal de Receptie Finala, fiind de asemenea inclus in Cartea de Instalare si Intretinere a Solutiei.

Cum este verificata activitatea de implementare la nivel national?

La nivel national, Magister deschide, in sistemul informatic de monitorizare, cate un proiect de implementare pentru fiecare magazin la cheie livrat. Din dispeceratul central este monitorizat live, stadiul fiecarui proiect de instalare aflat in curs de derulare, dispecerii nostri primind automat alerte in cazul intarzierilor fata de viteza normala de implementare. Este urmarit la nivel general, consumul proportional al orelor contractate pe durata intregului interval de implementare de 30 de zile.

Serviciile de implementare sunt decontate partenerului certificat doar in masura in care documentele mentionate sunt contrasemnate de catre beneficiar. In acest mod, controlul asupra calitatii serviciilor de implementare este in primul rand detinut de beneficiar, personalul de implementare fiind motivat sa duca la bun sfarsit activitatea de instalare si training in cele mai bune conditii.

false

false

false

false

false