Misiune şi Viziune

15 ani de excelență în dezvoltarea și implementarea de soluții la cheie pentru retail

Înființată în 2002 și având capital integral românesc, compania Magister Software a devenit în scurt timp unul din cei mai importanți furnizori de software pentru retail din România și pionier în dezvoltarea acestui tip de soluții. Obiectivul nostru? Să contribuim la modernizarea sectorului de retail din România oferind comercianților mici și mijlocii cele mai performante și totodată accesibile servicii și echipamente pentru managementul magazinelor individuale sau în rețea.

Magister a creat și dezvoltat continuu SmartCash Retail Management System, prima platformă de management pentru retail din România, ajunsă la versiunea a 14-a. Investind constant în inovarea și dezvoltarea produsului, dar și în politici coerente de branding, Magister și-a crescut notorietatea atât în rândul clienților, cât și în cel al furnizorilor de echipamente, numând, la ora actuală, peste 7.200 de implementări în magazine, o comunitate de peste 35.000 de utilizatori ai platformei SmartCash RMS.

Pe masura ce și-a dezvoltat propriile soluții software profesionale pentru retail, compania Magister s-a implicat și în distribuția echipamentelor pentru retail, oferind o gamă variată de echipamente pentru diverse tipuri de magazine.

Din 2003, Magister este Microsoft Certified Partner, fiind una dintre primele companii din România certificate pentru produsele sale software. În ianuarie 2004, Magister obține competența Microsoft ISV Software Solutions, drept recunoaștere a valorii produselor sale software complete, implementate pe baza unor necesități reale și de perspectivă din domeniul retail.

Echipa Magister este formata din tineri specialiști în management, programare, asistență tehnică și marketing, ce creează, dezvoltă, testează, implementează și promovează produsele Magister și le asigură clienților și partenerilor tot suportul necesar. Împreună, acționăm întotdeauna în concordanță cu principiile și valorile Magister, care ne ghidează și care stau la baza succesului de până acum: respect, devotament, profesionalism, seriozitate, încredere maximă și spirit deschis.

Magister întreține o strânsă colaborare cu partenerii, reuniți în programul Partener Certificat Magister, pentru care derulează, din anul 2004 un program de certificare incluzând cursuri, training-uri, testarea capacităților de consultanță și asistență tehnică pentru soluțiile furnizate. Alături de aceștia, Magister a construit o rețea națională de reprezentanțe comerciale, din care fac parte peste 50 de companii prin programul Dealer Autorizat SmartCash.

Viziunea Magister

Rolul de pionieri ai industriei IT pentru sectorul retail din România ne ambiționează să inovăm și să construim în continuare soluții inteligente și eficiente pentru o afacere de succes și să sprijinim dezvoltarea retailerilor mici și mijlocii din întreaga țară.

false

false

false

false

false