Cuvinte din Suflet

Fiecare nouă implementare este o provocare pentru echipa Magister, pentru că fiecare proiect este diferit. În fiecare nou proiect, întâlnim oameni care vor să schimbe în bine lumea în care trăiesc. De aceea nu există o satisfacție mai mare pentru noi, oamenii de la Magister, decât clipa în care eforturile noastre reușesc să aducă zâmbetul pe buzele lor.

Câteva din aceste momente unice au fost surprinse în această secțiune. Vă invităm să le rememorați și dumneavoastră!

Mulți dintre clienții mei dețin și rețele de magazine și mi-au solicitat și o soluție de retail

Noi promovăm softuri pentru industria alimentară. Mulți dintre clienții mei dețin și rețele de magazine și mi-au solicitat și o soluție de retail, ceea ce nu este domeniul nostru. Am căutat în piață un furnizor serios de soluții de retail, am o experiență destul de bogată în ceea ce privește soluțiile de retail, în momentul de față am găsit ca ideală soluția Magister. Cu raport calitate preț, seriozitate, promptitudine, reprezentare peste tot la nivel național – ceea ce mă interesa foarte mult, pentru că am clienți în diferite părți ale țării – și o colaborare foarte bună

Vă invităm să urmăriți interviul video acordat de Dan Iugan, director general Food IT Solutions în cadrul Întâlnirii Partenerilor Magister 2016

Mulți dintre clienții mei dețin și rețele de magazine și mi-au solicitat și o soluție de retail
de Dan Iugan, director general Food IT Solutions
decembrie 20, 2016

Cred că cel mai important lucru în această colaborare a fost suportul tehnic și siguranța echipamentelor pe care le oferim.

Experiența noastră cu Magister este una extrem de plăcută. Sunt parteneri de nădejde pentru toți furnizorii de echipamente și preocuparea noastră principală, întotdeauna este de a implementa, de a dezvolta și de a găsi echipamente noi, astfel încât să aducă plus-valoare soluțiilor software distribuite de ei. Cred că cel mai important lucru în această colaborare a fost suportul tehnic și siguranța echipamentelor pe care le oferim. În perspectiva modificării legislației fiscale, despre care nu știm când va fi implementată, cum va afecta piața de retail, un singur lucru știu sigur, vom pregăti echipamentele astfel încât să corespundă legislației și avem convingerea că în felul acesta, pe piața de retail, va crește performanța echipamentelor folosite.
 Vă invităm să urmăriți interviul video acordat de doamna Judit Dobrescu, Director General al companiei Scale Expert în cadrul Întâlnirii Partenerilor Magister 2016

Cred că cel mai important lucru în această colaborare a fost suportul tehnic și siguranța echipamentelor pe care le oferim.
de Judit Dobrescu, Director General Scale Expert
decembrie 20, 2016

Suntem parteneri Magister de aproape 2 ani și suntem foarte multumiți de soluție, este o soluție foarte bine aleasă pentru noi.

Suntem parteneri Magister de aproape 2 ani si suntem foarte multumiti de solutie, este o solutie foarte bine aleasa pentru noi. Ne ofera o foarte buna modularitate a partii de retail pe care noi am descoperit-o de curand. Aduce o usurinta in utilizare, interfata fiind foarte usor de folosit.[...] Fidelity 2.0 ne permite o interfatare foarte buna a on-line-ului cu off-line-ul – vom putea aduce campaniile din on-line in off-line.

 Vezi interviul acordat de dl. Alexandru Toma cu ocazia lansarii SmartCash Fidelity 2,0

Suntem parteneri Magister de aproape 2 ani și suntem foarte multumiți de soluție, este o soluție foarte bine aleasă pentru noi.
de Alexandru Toma - Director IT Secom
iulie 3, 2015

Colaborarea cu Magister și-a arătat beneficiile încă din primul sezon

Colaborarea cu Magister si-a aratat beneficiile inca din primul sezon [...] cand am realizat ca am optimizat stocurile la nivel de marime, am optimizat timpul echipei de vanzari din magazin, colegele noastre din magazin s-au focusat mai mult pe vanzare si mai putin pe partea de documente, pe intocmire si urmarire a acestora.

  Vezi interviul acordat de d-na Lucia Buzduga cu ocazia lansarii SmartCash Fidelity 2,0

Colaborarea cu Magister și-a arătat beneficiile încă din primul sezon
de Lucia Buzduga - Manager General Il Passo
iulie 1, 2015

După doi ani de zile cu SmartCash, pot spune că sunt spre foarte mulțumit

Am fost convins ca este nevoie de un sistem informatic bun. Dupa doi ani de zile cu SmartCash, pot spune ca sunt spre foarte multumit. In localitati mici si medii, cred ca acest sistem cu marfa pe datorie [n.r. functie SmartCash Fidelity 2.0] trebuie sa-l aplici ca sa-ti fidelizezi clientii, dar trebuie neaparat sa fii securizat.

  Vezi interviul acordat de dl. Dragos Coticiu cu ocazia lansarii SmartCash Fidelity 2.0

După doi ani de zile cu SmartCash, pot spune că sunt spre foarte mulțumit
de Dragoș Coticiu - Acționar Dac Retail - Rural Market
iulie 1, 2015

Magister ne-a oferit varianta de software de restaurant care noua ne vine manusa

Faptul ca l-am ales initial [n.r. SmartCash] a fost o conjunctura … a celor pe i-am intalnit si mi l-au recomandat, a modului in care mi-a fost prezentat programul si a faptului ca ne-au lasat sa-l experimentam o perioada si mi s-a parut ca se pliaza pe ce ne dorim noi sa facem ca magazin de retail [...]. Dupa care dansii ne-au oferit si varianta de restaurant care noua ne vine manusa. Cu ajutorul domnilor de la Magister avem un program care ne permite prin retetare [...] sa pregatim in restaurantul nostru, fiecaruia ce-si doreste.
Telefoanele mele catre dansii sunt destul de dese. Nu mi s-a intamplat niciodata sa ma refuze. Relatia este foarte buna. In cazuri de urgenta… chiar mi s-a intins mana.

  Vezi interviul acordat de d-na Dana Din la restaurantul Conacul Boierului

Magister ne-a oferit varianta de software de restaurant care noua ne vine manusa
de Dana Din - Administrator Restaurantul Conacul Boierului
martie 12, 2015

SmartCash RMS a fost un ajutor major in dezvoltarea activitatii firmei

Odata cu schimbarea locatiei, in 2010, am decis sa schimbam si programul de gestiune. Pot spune ca am pornit cu dreptul in alegerea acestui sistem [n.r. SmartCash] pentru ca in cei patru ani [...] a fost un ajutor major in dezvoltarea activitatii firmei. [...] Casele de marcat sunt foarte complexe, dar foarte usor de utilizat, iar personalul poate fi foarte, foarte usor de instruit.[...] Utilizand aplicatia SmartCash, aveti un control absolut asupra activitatii dumneavoastra, cat si a angajatilor, scriptic vorbind.
Maurana utilizeaza solutia SmartCash de patru ani de zile. Va pot recomanda cu caldura acest program; este un start bun in afacerea dumneavoastra si poate fi o continuare benefica, financiar vorbind.

  Vezi interviul acordat de reprezentantele Maurana Prodimpex

SmartCash RMS a fost un ajutor major in dezvoltarea activitatii firmei
de Ana Maria Marinescu - Administrator Maurana Prodimpex
aprilie 9, 2014

Am facut initial greseala de a alege o solutie ieftina… In trei luni si-a aratat ineficienta. Am schimbat sistemul si SmartCash si-a aratat intr-adevar calitatile…

Ca multi antreprenori, am facut initial greseala de a alege o solutie ieftina care, in trei luni, s-a aratat ineficienta. Apoi, am reluat negocierile cu Magister, am utilizat pentru o perioada de proba produsul, am schimbat sistemul si cel nou [n.r. SmartCash] si-a aratat, intr-adevar, calitatile. [...] Sunt puncte forte de care nu-ti dai seama initial cat te pot ajuta. Are functii pe care alte programe nici nu viseaza sa le aiba in acest moment. Au tehnicieni care rezolva probleme online, in timp real.

  Vezi interviul acordat de dl. Cristian Gavan

Am facut initial greseala de a alege o solutie ieftina… In trei luni si-a aratat ineficienta. Am schimbat sistemul si SmartCash si-a aratat intr-adevar calitatile…
de Dl. Cristian Gavan - General Manager MAM - Supermarketul Producatorilor de Mobila
august 6, 2012

Aveam nevoie de o interfata de vanzare rapida, cu timp de raspuns bun.

Aveam nevoie de o interfata de vanzare rapida, cu timp de raspuns bun si care sa nu prezinte dificultati in folosire pentru utilizatori. Colaborarea cu Magister este foarte buna, incepand cu departamentul de vanzari, pana la cel tehnic. Orice solicitare am avut a fost tratata cu foarte multa seriozitate si cu promptitudine…Dorim sa consolidam pozitia celor trei magazine actuale, sa avem un ritm de crestere a profitului sigur, ponderat si normal si sa oferim echipei noastre cele mai bune conditii de desfasurare a activitatii, inclusiv cel mai performant sistem de operare, pe care l-am gasit deja.

  Vezi interviul acordat de d-na Fan Stefania Gabriela in magazinul Leacul din Sos. Mihai Bravu

Aveam nevoie de o interfata de vanzare rapida, cu timp de raspuns bun.
de Fan Stefania Gabriela - Director Magazine Leacul
august 2, 2012

Mă bucur foarte mult de alegerea făcută!

Acum cativa ani, am intrat pe internet si intamplator, am gasit reclama acestei firme producatoare de software, româneasca. Ma bucur tare mult ca i-am ales. Constat cu placere ca sunt in acest moment cei mai buni jucatori de pe piata. Ma bucur sa vad ca am crescut alaturi de ei. Ma ajuta teribil in afacerea pe care incerc sa o conduc. Abia astept sa implementez versiunea 10 [SmartCash] si de-abia astept sa deschid noi magazine!

  Vezi interviul acordat de d-l Bogdan Gheorghian cu ocazia lansarii versiunii 10 SmartCash RMS

Mă bucur foarte mult de alegerea făcută!
de Bogdan Gheorghian - Proprietar Minimarket Andras, Bucuresti
martie 7, 2012

Ce îmi place la SmartCash este faptul ca e simplu şi în acelaşi timp complex

Am inceput colaborarea cu Magister in urma cu 2 ani cu magazinele specializate…Ce imi place foarte mult la Magister [SmartCash] este faptul ca este foarte simplu si in acelasi timp complex. Este simplu ca interfata, pentru operatori dar in acelasi timp are foarte multe functii care te ajuta din punct de vedere managerial… Eu sunt foarte multumit de program, am lucrat si cu alte programe de acest gen inainte, dar acesta mi se pare de departe cel mai OK structurat.
Multa bafta in continuare Magister!…

  Vezi interviul acordat de d-l Andrei Scortariu cu ocazia lansarii versiunii 10 SmartCash RMS

Ce îmi place la SmartCash este faptul ca e simplu şi în acelaşi timp complex
de Andrei Scortariu - Supervizor retea supermarket-uri CrisTim
martie 7, 2012

Sper foarte mult de la echipa Magister!

Colaboram de foarte multa vreme cu Magister,… cred ca din 2004-2005, aproape nici nu mai stiu de cand… Am achizitionat deja programul Oxygen si asteptam sa vina cat mai mult in ajutorul nostru. Suntem intr-un proces de dezvoltare, de marire a numarului de magazine…Sper foarte mult de la echipa Magister!

  Vezi interviul acordat de d-na Irina Comanescu cu ocazia lansarii versiunii 10 SmartCash RMS

Sper foarte mult de la echipa Magister!
de Irina Comanescu - Store Business Line Manager, Agricola Bacau
martie 7, 2012

Mulţumesc Magister!

Am implementat solutia de la Magister mai intai pe cele 32 de magazine specialist dupa care am trecut si pe supermarket-uri. Toata implementarea s-a desfasurat intr-un timp foarte scurt. S-a ajuns la rezultatul dorit si visat…O colaborare pe care nu am mai intalnit-o la alti furnizori!
Sunt oameni de la Magister cu care vorbesc la telefon de aproape 2 ani de zile, pe care nu-i cunosc fizic, dar vorbesc cu ei ca si cand ar fi ai mei…
Mulţumesc Magister!

  Vezi interviul acordat de d-na Ana Maria Morari cu ocazia lansarii SmartCash Oxygen Live

Mulţumesc Magister!
de Ana Maria Morari - Supervizor retea magazine specialist, CrisTim
octombrie 20, 2011

Oricând Magister este pregătit să facă față provocărilor unui business de retail

Profesionalismul si flexibilitatea echipei Magister au contat extraordinar de mult… Practic, de-a lungul proiectului am beneficiat de consultanta gratuita, de know-how, experienta lor in implementari de-a lungul timpului si in alte lanturi de magazine a contat foarte mult, pentru modul in care ne-am organizat. Am reusit dupa faza de pilot, care a durat 3 luni, sa implementam solutia SmartCash Retail Management System in 100 de magazine in doua luni.

Oricand Magister este pregatit sa faca fata provocarilor unui business de retail!

  Vezi interviul acordat de d-na Adriana Lupu la finalizarea implementarii proiectului Vel Pitar

Oricând Magister este pregătit să facă față provocărilor unui business de retail
de Adriana Anutei Lupu - Director General Executiv, VP Magassin - Vel Pitar
octombrie 14, 2011

Magister Software s-a sincronizat perfect cu solicitarile noastre

La momentul demararii businessului [Mic.Ro], cerintele pe care le-am avut de la sistemul de retail vizau in primul rand viteza de implementare, stabilitatea sistemului si posibilitatea de validare rapida a unor concepte noi cu care intram pe piata. Solutia informatica pe care o cautam la acel moment trebuia sa fie implementabila in cel mai scurt timp posibil; preconditia era ca aplicatia respectiva sa fie off-the-shelf, incorporand deja un best-practice din industrie, validat prin implementarile anterioare. [Dan Ionescu, Administrator Mic.Ro]

Magister Software s-a sincronizat perfect cu solicitarile noastre. Am avut o implementare ‘fulger’, pe parcursul careia am beneficiat de tot suportul echipei de implementare. Procesele pe care le-am solicitat ulterior au fost de asemenea implementate rapid in aplicatie, permitand evolutia businessului in toate aspectele sale. [Serban Constantinescu, Director IT Mic.Ro]

Magister Software s-a sincronizat perfect cu solicitarile noastre
de Serban Constantinescu - Director IT, Mic.Ro
octombrie 25, 2010

false

false

false

false

false