Cofetărie sau Patiserie

Ai gasit un loc cochet, cu vad bun si vrei sa iti deschizi o cofetarie sau o patiserie? Reţeta urmatoare de magazin te va ajuta sa servesti un numar sporit de clienti fara a-ti pierde amabilitatea si fara a pierde comenzi!

O cofetarie sau o patiserie este mai degraba o afacere de suflet. Fara acest “ingredient” succesul intr-o astfel de intreprindere este discutabil.

Cu toate acestea, in ciuda efortului apropiat de arta depus in laborator, rezultatele pot fi dezastruoase cu vanzatori mereu ocupati sau indiferenti, care trateaza clientii superficial.

Si nu este totdeauna vina lor. In cele mai multe cazuri, un sistem de vanzare lent sau rudimentar incetineste operatiile de servire, generand cozi si o atmosfera de permanenta nervozitate in magazin.

Dar sa o luam pe rand…

Prima problema, pe care probabil ai aflat-o de la bun inceput, este aceea ca acest tip de afacere nu poate fi profitabil pe o suprafata de desfacere mai mare de 40-50 mp. Prin urmare, de cele mai multe ori, datorita spatiului restrans ce trebuie utilizat in principal pentru prezentarea marfurilor in vitrine refrigerate, este utilizat un singur punct de servire si de incasare.

Pentru a deservi cat mai multi clienti cu un singur punct de vanzare trebuie sa te gandesti bine inainte de a scoate banii din buzunar. Iata cateva sfaturi izvorate din suferinta multor colegi din aceeasi breasla cu tine:

  • Daca vrei viteza, uita de casa de marcat si foloseste totdeauna o imprimanta fiscala pentru emiterea bonurilor. Casele de marcat folosite ca imprimante fiscale sunt in fapt o “carpeala” permisa doar acolo unde aglomeratia lipseste…iar acesta nu e cazul tau. Daca ai o imprimanta fiscala ea poate fi folosita cu dublu rol: atat pentru bonurile fiscale, cat si pentru listarea comenzilor sau a chiar a facturilor fiscale.
  • Foloseste un echipament POS touchscreen care intr-un singur ecran sa permita efectuarea oricarei functii de vanzare sau de preluare a unei comenzi. Lipsa cablurilor sau a a tastaturilor reduce numarul de miscari necesare pentru casier, acesta avand mai mult timp pentru clienti.
  • Cupleaza cantarul direct la POS ca atunci cand cantaresti un tort sau o prajitura, greutatea sa se transmita direct pe bonul fiscal. Astfel nici operatoarea nu va mai trebui sa introduca cantitatea, economisind timp.
  • Foloseste componente de calitate si “nu te zgarci la tarate”. Mai tarziu, cand traficul va fi sufocant la servire vei vedea ca am avut dreptate.

In imaginea urmatoare se observa componentele necesare implementarii unei astfel de solutii in mod profesional. De asemenea, urmand linkul urmator puteti viziona un material video demonstrativ pentru operarea in regim de cofetarie.

Exemplu POS Cofetarie Patiserie


 Vanzarea cu SmartCash POS intr-o cofetarie sau o patiserie. Tutorial Video.

Sistemul de management de magazin propus pentru un astfel de magazin se bazeaza pe un terminal POS All-In-One cu display touchscreen de 15″ si o imprimanta fiscala de mare viteza. O imprimanta pentru documente poate fi prevazuta sub masa de servire, imprimanta pe care vei lista NIR-urile si celelalte acte necesare la sfarsitul de program.

La acelasi terminal vei conecta si un cantar standard cu celula de sarcina musai de 6Kg sau si mai bine “dual range” adica de regula 6/15Kg. Asta iti va permite sa cantaresti de la 40g in sus, adica si produse usoare specifice activitatii tale.

Daca e primul tau magazin, atunci vei avea nevoie si de o statie in backoffice, pe care vei sta in momentele mai libere ale zilei sau seara, dupa program sa vezi cum iti merge afacerea. Daca insa esti la al doilea sau la, “Doamne ajuta!”, al 10-lea magazin dintr-o retea, atunci e suficienta statia POS de servire, care va prelua si sarcinile de backoffice atunci cand magazinul este cuplat intr-o retea SmartCash.

Listă de cumpărături

Front Office:

  • Echipament POS all in one, cu display touchscreen de 15″
  • Imprimanta fiscala termica, de viteza;
  • Display client alfanumeric
  • Sertar de Bani;
  • Cantar simplu “dual range” conectat la POS;
  • Priza protectie la suprasarcina
  • UPS min 650VA

BackOffice :

  • Statie de lucru multifunctionala pentru backoffice (numai daca ai un magazin independent, in caz contrar acest rol este preluat de catre POS);
  • Imprimanta laser;
  • Broadband router;
  • Priza protectie la suprasarcina;
  • UPS min. 1100VA;

Front Office:

  • SmartCash POS versiunea Professional;

BackOffice :

  • SmartCash Shop versiunea Professional;
  • SmartCash Lynx (in  cazul conectarii in retea de magazine);

(*) Licentele software OEM, achizitionate impreuna cu echipamentele sunt mai ieftine cu pana la 35% decat cele Retail achizitionate separat.

Servicii si norma orara:

  • Instalare – Aprox. 4 ore
  • Training Personal - Aprox. 6 ore
  • Asistenta Deschidere - Aprox. 4 ore;

Total ore implementare: Aprox. 14 ore(*);

(*) Norma de implementare este stabilita pentru deschiderea primului magazin de la zero.

 Cauta în portofoliul nostru de implementări magazine de acelaşi tip. Învaţă din exemple!
Completeaza cererea de calculatie acum! Vreau sa fiu sunat inapoi de un consultant!

Serviciul de consultanţă este disponibil de luni până vineri între orele 09:30-18:30.

false

false

false

false

false