Magazin alimentar specializat

Atunci cand vrei să te diferenţiezi de retail-ul de volum, specializarea este singura soluţie. Fă in aşa fel încât clienţii tăi să găsească numai la tine produsul dorit!

Iată mai jos, reţeta pentru un astfel de magazin.

Pe masura ce piata se maturizeaza clientii devin tot mai atenti la alimentatia lor. Uneori intemeiat, alteori neintemeiat, produsele alimentare achizitionate din magazinele de tip supermaket sau hipermarket primesc o conotatie de produs de serie, industrializat, prin urmare “de masa” si ieftin.

Oare cum sa procedezi atunci pentru a demonstra ca produsele alimentare produse in fabrica ta proprie sunt diferite? Ca sunt mai bune sau mai sanatoase?

In nici un caz prin expunerea pe acelasi raft cu produse de serie. Solutia este lantul propriu de magazine alimentare specializate. Vorbim despre un lant deoarece acest tip de magazin este dezvoltat in general pe suprafete extrem de reduse de 50-80mp, pentru atingerea pragului de profitabilitate fiind necesare minimum 15-20 de puncte de vanzare.

In schema urmatoare puteti observa elementele necesare implementarii unei astfel de solutii:


Sistemul de management de magazin se bazeaza pe o solutie monopost, cu imprimanta fiscala. Astfel, atat partea de frontoffice si cea de backoffice functioneaza impreuna pe acelasi sistem.

Pachetul combinat frontoffice & backoffice include pe langa statia de lucru si imprimanta fiscala, un display client alfanumeric, un scaner pentru coduri de bare, un display LCD (care poate fi optional Touchscreen), o tastatura programabila, o imprimanta de coduri de bare pentru etichetarea produselor si o imprimanta laser pentru listarea rapoartelor zilnice. Daca sunt produse ce necesita cantarirea, un cantar simplu, conectat la POS rezolva si aceasta problema.

Solutia este recomandata in cazul magazinelor specializate de mezeluri, branzeturi, panificatie, delicatese, conectate in retea inchisa, in care se comercializeaza aproape exclusiv produse proprii.

Listă de cumpărături

Front Office:

  • Echipament POS independent EcoPOS;
  • Imprimanta fiscala;
  • Display client alfanumeric;
  • Display LCD (obligatoriu TouchScreen daca se foloseste cantar conectat direct la POS )
  • Tastatura programabila (se poate renunta la ea daca exista display touchscreen)
  • Cititor de coduri de bare omnidirectional (doar daca produsele sunt codificate cu cod de bare EAN);
  • Cantar simplu, conectat la POS  (optional);
  • Sertar de bani;
  • Priza protectie la suprasarcina;
  • UPS min 650VA;

BackOffice :

  • Acelasi sistem POS este folosit si ca statie backoffice;
  • Tastatura si mouse;
  • Imprimanta laser;
  • Broadband router;

Front Office:

  • SmartCash POS versiunea Professional;

BackOffice :

  • SmartCash Shop versiunea Cluster – Licenta Principala;
  • SmartCash Mobility (optional);
  • SmartCash Lynx (optional);

(*) Licentele software OEM, achizitionate impreuna cu echipamentele sunt mai ieftine cu pana la 35% decat cele Retail achizitionate separat.

Servicii si norma orara:

  • Instalare – Aprox. 4 ore;
  • Training Personal – 8 ore;
  • Asistenta Deschidere - Aprox. 2 ore;
  • Asistenta Inventariere – Aprox. 2 ore;

Total ore implementare: Intre 16 ore(*);

(*) Norma de implementare este stabilita pentru deschiderea primului magazin de la zero.

 Cauta în portofoliul nostru de implementări magazine de acelaşi tip. Învaţă din exemple!
Completeaza cererea de calculatie acum! Vreau sa fiu sunat inapoi de un consultant!

Serviciul de consultanţă este disponibil de luni până vineri între orele 09:30-18:30.

false

false

false

false

false