Asistenţă organizare magazin și selecție personal

Atunci când ai luat decizia să optimizezi activitatea din magazinul tău trebuie ca în primul rând să te gândești la riscuri. Cunoașterea și planificarea activității ținând cont de elementele de risc poate face câteodată diferența dintre un proiect reușit și unul eșuat.

Experienta noastra larga in implementari de magazin si cunoasterea detaliata a proceselor din comertul cu amanuntul va pot oferi un avantaj important in procesele de organizare magazin. Oferim consultanta pentru proiectarea eficienta a proceselor din magazine sau din lanturi de magazine in urmatoarele domenii:

  • Proiectarea fluxului optim de aprovizionare;
  • Stabilirea protocolului optim de colaborare cu furnizorii;
  • Stabilirea numarului si amplasarii statiilor de receptie marfa, cantarire si etichetare;
  • Stabilirea regulilor de manipulare si sortare a produselor in procesul de receptie;
  • Stabilirea numarului de operatori de raft necesari;
  • Organizarea spatiului de expunere;
  • Organizarea zonelor de impuls;
  • Proiectarea optima a fluxului de clienti in magazin;
  • Reguli de proiectare a sistemului de securizare pasiva a magazinului;

In cadrul oricarui magazin care isi optimizeaza activitatea implementand o solutie informatica, oamenii sunt cheia principala a succesului. Orice antreprenor interesat de retail-ul mic sau mijlociu, trebuie sa porneasca de la premiza ca atitudinea angajatilor sai este cel mai important “magnet” care va atrage clientii in magazin. In acelasi timp trebuie tinut cont ca orice proiect de reorganizare pune presiune pe angajati. Noile reguli si schimbarea de mentalitate determina o fluctuatie de personal cuprinsa intre 5% si 30%, in special in perioada de implementare. Din acest motiv, la fel ca in fotbal si echipa ta trebuie sa aiba rezerve pregatite.

Experienta noastra in activitatea directa cu personalul de magazin, de la gestionari la casieri sau magazioneri iti poate fi utila in:

  • Stabilirea fiselor de post pentru diferitele pozitii (gestionar, operator receptie, casier, vanzator, asistent raft, etc);
  • Stabilirea metodologiei de recrutare;
  • Stabilirea de scheme de motivare a angajatilor;
  • Metode de audit permanent, pe flux a activitatii acestora;

Foloseste experienta noastra in folosul tau si ai sa vezi ca nu o sa-ti para rau!

false

false

false

false

false