Servicii integrate de întreținere

Un sistem informatic conceput special pentru retail este supus unui regim de utilizare intensivă care poate duce cu ușurință la un grad mare de uzură și, în cele din urmă, la colaps. Nu doar robustețea componentelor (servere, stații de lucru, echipamente fiscale, scannere, terminale mobile, aplicații software etc) este importantă pentru exploatarea sistemului în condiții optime pentru o perioadă îndelungată, ci și întreținerea constantă a acestuia. Ea începe cu utilizarea unor consumabile de calitate și se încheie cu asistența tehnică autorizată pentru exploatarea întregului sistem.

Ce inseamna servicii integrate de intretinere?

Inseamna ca iti putem oferi tot sprijinul nostru si resursele tehnice necesare pentru ca magazinul sau reteaua ta de magazine sa functioneze la fel de bine ca in perioada de garantie de 30 zile si dupa receptie. Aceste servicii sunt de 3 tipuri: asistenta fiscala, helpdesk si service solutie. Pentru a accesa serviciile incluse in abonamentul lunar de intretinere Magister, trebuie sa utilizati codul unic de identificare client. Acest cod, compus din 5 cifre, permite contactarea directa a departamentului de suport tehnic prin numarul unic sau la adresa de e-mail dedicata si inregistrarea unei sesizari.

Asistenta fiscala

1Pentru abonati, reprezentantii tehnici autorizati Magister asigura programarea, administrarea si service-ul pentru aparatele de marcat electronice fiscale. Todata, Magister Software, in calitate de Unitate acreditata pentru service fiscal, are dreptul de a reprezenta clientul in relatia sa cu Administratia Financiara, cu privire la aparatele de marcat electronice fiscale.

Helpdesk

2Pentru probleme legate de exploatarea componentei software a sistemului informatic, iti stau la dispozitie, de luni pana duminica, serviciile de asistenta tehnica de la distanta (helpdesk). Pe baza abonamentului lunar iti sunt alocate un numar de ore in care beneficiezi, fara costuri suplimentare, de asistenta tehnica proactiva din partea departamentului de suport tehnic. Dupa efectuarea apelului si inregistrarea sesizarii voastre, specialistii nostri te apeleaza inapoi efectuand impreuna cu tine, de la distanta, investigarea si rezolvarea problemei semnalate. Statisticile noastre arata ca in aproape 90% dintre situatii, solutionarea problemei este efectuata rapid prin asistenta tehnica la distanta.

Service solutie

3Service-ul solutiei reprezinta serviciile de intretinere care necesita deplasare. Aceste servicii cuprind efectuarea operatiunilor propriu-zise de depanare a componentelor hardware incluse in solutie (server, terminale POS, cantare digitale, cititoare de coduri de bare, imprimante de coduri de bare etc), mentinerea integritatii sistemului software prin actualizarea configuratiilor de utilizare, trainingul noilor angajati in utilizarea programelor SmartCash RMS si a echipamentelor incluse in solutie, asistenta la efectuarea inventarelor sau la deschiderea de magazin.

false

false

false

false

false