Instruirea personalului din magazin

Activitatea de instruire a personalului pentru exploatarea soluţiei de magazin este etapa cea mai importantă din procesul de deschidere a unui magazin la cheie. Folosind o metodologie unitară, consolidată într-un set de proceduri universal valabile, trainer-ii noştri se vor asigura că la finalul perioadei de instruire, fiecare operator va şti ce are de facut.

Instruirea personalului operational se desfasoara in cadrul unui proces derulat pe parcursul a 30 de zile calendaristice. Procesul de instruire personal incepe imediat dupa finalizarea instalarii si punerii in functiune a echipamentelor din magazin, etapa consemnata prin Procesul Verbal de Receptie a Instalarii.

Instruirea pentru exploatarea solutiilor integrate de magazin este un proces complex, care urmareste sa atinga mai multe obiective principale. Aceste obiective sunt:

  • Invatarea modului de vanzare prin casa de marcat sau pe terminalul SmartCash POS;
  • Invatarea tehnicilor de rezolvare a celor mai frecvent intalnite situatii in cursul procesului de vanzare;
  • Intelegerea modului de functionare a echipamentelor specifice si utilizarea lor;
  • Regulile de cooperare cu operatorii din backoffice in vederea actualizarii diferitelor date in magazin;
  • Efectuarea corecta a receptiei primare de marfa dupa factura sau aviz;
  • Pregatirea si sortarea corecta a mostrelor de produse pentru culegerea receptiei de marfa;
  • Culegerea automatizata a receptiilor de marfa;
  • Metodologii de actualizare a preturilor si tehnici de verificare de raft;
  • Tehnici de reconciliere de stoc in cazul celor mai frecvente erori de culegere date;
  • Retelele si tehnici de vanzare a produselor asamblate;
  • Inventarierea si metodologia de efectuare a inventarului perfect;

Fiind un proces complex de invatare, care cuprinde pe de o parte exploatarea de echipamente, iar pe de alta parte controlul acestora prin aplicatii software, instruirea se desfasoara esalonat in timp, in mai multe sesiuni. Fiecare sesiune de training nu depaseste 2-3 ore. Atingerea tuturor obiectivelor de training este asigurata prin setul de Fise de Instruire inclus in orice pachet SmartCash RMS.

Experienta indelungata in instruirea operatorilor de magazin ne-a demonstrat ca indiferent de pregatirea fiecarui cursant, eficienta maxima a procesului de training este atinsa atunci cand este aplicat principiul de invatare prin descoperire. Cu alte cuvinte, dupa sesiuniea preliminara de training ne straduim sa furnizam informatiile necesare doar atunci cand procesele din cadrul unui magazin ajung sa exploateze functionalitatile respective. In acest mod, instruirea se sincronizeaza cu practica, iar motivarea de a invata a operatorilor este maxima datorita necesitatii de a solutiona operativ o situatie din activitatea curenta.

“Numele meu este George Mohanescu si sunt Dispecerul Operational de la Magister. Programarea si monitorizarea serviciilor de training reprezinta una din cele mai importante obiective zilnice ale mele. Efectuarea instruirii pe fluxul de operare, pe toata durata celor 30 de zile in fiecare magazin nou instalat sunt parametrii pe care ii monitorizez permanent la nivel national.

Stiu din experienta ca veti fi la inceput frustrati ca nu vi se explica toate operatiile odata. Aveti rabdare! Nimeni nu poate sa retina atatea informatii intr-un timp atat de scurt. La sfarsitul celor 30 de zile veti fi asi! Iar daca ati uitat ce vi s-a explicat la instruire, nu-i nimic. Puneti mana pe telefon si sunati la noi in call-center, la 021.5693699. Unul dintre colegii mei te va suna inapoi si iti va explica pas cu pas chiar pe ecranul tau cum sa repeti operatiile invatate. In perioada de implementare de 30 de zile poti suna gratuit de cate ori ai nevoie!

Daca te nemultumeste ceva in felul in care training-ul a fost facut sau nu ti-a placut felul in care s-a comportat vreun reprezentant Magister te rog sa imi spui si mie completand formularul de mai jos:”














false

false

false

false

false