Vino în echipa Magister!
- Analist Implementare Solutii Software
- Sales Support B2B
- Tehnician instalare si intretinere echipamente
- Consultant HelpDesk Junior
Dorim sa ne extindem si suntem in cautarea unui Analist Implementare Solutii Software motivat si talentat care sa se alature echipei noastre. Daca esti o persoana organizata, cu o atitudine pozitiva, dornica sa lucrezi in domeniul IT, te asteptam la noi in echipa.
Candidatul ideal:
- Persoana cu experienta si cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, minim 5 ani;
- Experienta minima de lucru in MS-SQL server;
- Experienta de lucru cu aplicatii de tip ERP (avantaj);
- Studii superioare economice finalizate;
- Capacitate de organizare si incadrare in termene;
- Cunostinte de limba engleza, nivel mediu.
ATRIBUTII
- Analizarea cerințelor de business de la clienți si adaptarea acestora în cerințe funcționale;
- Realizarea documentaţiilor necesare proiectului: minute întâlniri;
- Comunicarea deschisă și eficientă cu departamentele de Dezvoltare și Testare, pentru buna înțelegere a cerințelor și implementarea acestora;
- Pregatirea specificatiilor functionale si testarea functionalitatilor dezvoltate, potrivit cu cerintele de proiect si/sau cerintele solicitate si agreate in fluxul de business al clientului;
- Se implica in elaborarea sau optimizarea ghidurilor de operatii uzuale, procedurilor de instruire;
- Efectueaza deplasari la sediul clientilor pentru prezentari sau implementari ale aplicatiilor (analiza business, instalari ale aplicatiilor, training utilizatori);
- Ocazional realizeaza activitati de suport tehnic pentru proiectele alocate (raspuns la solicitarile clientilor).
BENEFICII
- Salariu motivant;
- Tichete masa;
- Abonament medical la clinica privata;
- Un job stabil, in cadrul unei companii solide, in care vei avea parte de o dezvoltare profesionala;
- Oportunitati de invatare si participare la traininguri;
- Locatie stabila in zona Stefan cel Mare (la aproximativ 5 minute de statia de metrou Obor).
Candidatul ideal
- Bune abilitati de comunicare si adaptare la interlocutor;
- Responsabilitate fata de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;
- Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, politici comerciale, proceduri;
- Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;
- Excelente abilitati de comunicare, amabilitate si munca in echipa;
- Studii medii sau superioare finalizate;
- Permis de conducere – categoria B;
[/list]
ATRIBUTII
- Promovarea si vanzarea de solutii informatice la cheie prin reteaua de dealeri si parteneri la nivel national;
- Consolidarea portofoliului si atragerea de clienti si parteneri la nivel national;
- Participarea activa la realizarea targetului lunar.
- Dupa programul de training, aplicantul va avea urmatoarele indatoriri:
- Identificarea si selectarea potentialilor parteneri si clienti;
- Contactarea partenerilor si clientilor finali;
- Prezentarea in mod profesional a solutiilor si serviciilor Magister catre parteneri si clientii finali;
- Menținerea legăturii cu partenerii;
- Identificarea nevoilor si dorintelor clientului si dezvoltarea unor colaborari durabile cu acestia;
- Construirea si dezvoltarea unui portofoliu de parteneri si clienti finali;
- Urmarirea derularii contractelor cu clientii;
- Intocmirea de rapoarte periodice privind activitatea proprie;
BENEFICII
- Programe gratuite de instruire si specializare;
- Utilizarea in activitatea curenta a celei mai noi tehnologii de gestionare a portofoliului de clienti;
- Posibilitatea de a avansa pe masura competentelor asimilate;
- Salariu fix + bonusuri salariale consistente, in functie de realizari;
- Tichete de masa;
- Asigurare medicala Sanador.
Candidatul ideal:
- Persoană de orice varsta, dar cu dorinta de a invata permanent lucruri noi;
- Studii medii;
- Cunoştinţe de hardware si software PC;
- Abilitati asamblare / dezasamblare calculatoare;
- Cunostinte instalare sisteme de operare;
- Cunostinte configurare broadband routere;
- Cunostinte fundamentale retelistica si functionare internet;
- Atitudine civilizata si corecta fata de persoanele cu care vine in contact;
- Personalitate echilibrată, comunicativa, dinamica, cu spirit de echipă;
ATRIBUTII
- Asigură instalarea echipamentelor la sediul clienților (cântare, case de marcat, PC, etc);
- Asigură asistență tehnică minimă corespunzătoare primului nivel de intervenție;
- Cablare retele de mica dificultate;
BENEFICII
- Decontarea integrala a orelor suplimentare;
- Diurna acordata pentru deplasari;
- Tichete de masa;
- Mediu de lucru dinamic si profesionist;
- Servicii medicale Sanador;
Candidatul ideal:
- Experienta anterioara in comertul cu amanuntul si a proceselor operationale din domeniu:
- Cunostinte legate de gestiunea cu amanuntul: receptie marfa, vanzare prin casa de marcat, inventare;
- Cunostinte legate de gestiunea primara si documentele specifice: NIR, registru de casa, raport de gestiune;
- Cunoasterea fluxurilor de lucru dintr-un magazin;
- Persoană dinamică, comunicativă, capabilă de lucru în echipă, ambițioasă, entuziastă;
- Utilizarea la nivel mediu a programelor Windows: Excel, Word, Outlook;
- Cunostinte minime de operare in retele de calculatoare si in internet (e-mail, web browsing, remote acces);
- Capacitate de pastrare a amabilitatii in conditii de stres.
ATRIBUTII
- Asigura suport tehnic, clientilor companiei, in utilizarea aplicatiilor SmartCash;
- Documentarea si raportarea interventiilor intr-un sistem de ticketing;
- Identifica si rezolva problemele semnalate, de natura software sau hardware, si ofera solutii in timp real;
- Monitorizeaza starea retelei si a sistemelor informatice, ce apartin clientilor;
- Asigura comunicarea cu clientii telefonic sau prin email;
- Respecta procedurile interne cu privire la furnizarea serviciilor.
- Constituie un plus cunostinte aprofundate legate de echipamente hardware si aplicatii software
BENEFICII
- Decontarea integrala a orelor suplimentare;
- Tichete de masa;
- Servicii medicale Sanador;
- Dezvoltare profesionala.
Completează cererea de angajare!
Poți folosi formularul de mai jos pentru a ne transmite cererea ta de angajare. Te rugăm să atașezi la cerere CV-ul tau.