Vino în echipa Magister!

 

 

Dorim sa ne extindem si suntem in cautarea unui Analist Implementare Solutii Software motivat si talentat care sa se alature echipei noastre. Daca esti o persoana organizata, cu o atitudine pozitiva, dornica sa lucrezi in domeniul IT, te asteptam la noi in echipa.

Candidatul ideal:

  • Persoana cu experienta si cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, minim 5 ani;
  • Experienta minima de lucru in MS-SQL server;
  • Experienta de lucru cu aplicatii de tip ERP (avantaj);
  • Studii superioare economice finalizate;
  • Capacitate de organizare si incadrare in termene;
  • Cunostinte de limba engleza, nivel mediu.

ATRIBUTII

  • Analizarea cerințelor de business de la clienți si adaptarea acestora în cerințe funcționale;
  • Realizarea documentaţiilor necesare proiectului: minute întâlniri;
  • Comunicarea deschisă și eficientă cu departamentele de Dezvoltare și Testare, pentru buna înțelegere a cerințelor și implementarea acestora;
  • Pregatirea specificatiilor functionale si testarea functionalitatilor dezvoltate, potrivit cu cerintele de proiect si/sau cerintele solicitate si agreate in fluxul de business al clientului;
  • Se implica in elaborarea sau optimizarea ghidurilor de operatii uzuale, procedurilor de instruire;
  • Efectueaza deplasari la sediul clientilor pentru prezentari sau implementari ale aplicatiilor (analiza business, instalari ale aplicatiilor, training utilizatori);
  • Ocazional realizeaza activitati de suport tehnic pentru proiectele alocate (raspuns la solicitarile clientilor).

BENEFICII

  • Salariu motivant;
  • Tichete masa;
  • Abonament medical la clinica privata;
  • Un job stabil, in cadrul unei companii solide, in care vei avea parte de o dezvoltare profesionala;
  • Oportunitati de invatare si participare la traininguri;
  • Locatie stabila in zona Stefan cel Mare (la aproximativ 5 minute de statia de metrou Obor).

 

 

 

 

Candidatul ideal

  • Bune abilitati de comunicare si adaptare la interlocutor;
  • Responsabilitate fata de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;
  • Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, politici comerciale, proceduri;
  • Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;
  • Excelente abilitati de comunicare, amabilitate si munca in echipa;
  • Studii medii sau superioare finalizate;
  • Permis de conducere – categoria B;

[/list]

ATRIBUTII

  • Promovarea si vanzarea de solutii informatice la cheie prin reteaua de dealeri si parteneri la nivel national;
  • Consolidarea portofoliului si atragerea de clienti si parteneri la nivel national;
  • Participarea activa la realizarea targetului lunar.
  • Dupa programul de training, aplicantul va avea urmatoarele indatoriri:
  • Identificarea si selectarea potentialilor parteneri si clienti;
  • Contactarea partenerilor si clientilor finali;
  • Prezentarea in mod profesional a solutiilor si serviciilor Magister catre parteneri si clientii finali;
  • Menținerea legăturii cu partenerii;
  • Identificarea nevoilor si dorintelor clientului si dezvoltarea unor colaborari durabile cu acestia;
  • Construirea si dezvoltarea unui portofoliu de parteneri si clienti finali;
  • Urmarirea derularii contractelor cu clientii;
  • Intocmirea de rapoarte periodice privind activitatea proprie;

BENEFICII

  • Programe gratuite de instruire si specializare;
  • Utilizarea in activitatea curenta a celei mai noi tehnologii de gestionare a portofoliului de clienti;
  • Posibilitatea de a avansa pe masura competentelor asimilate;
  • Salariu fix + bonusuri salariale consistente, in functie de realizari;
  • Tichete de masa;
  • Asigurare medicala Sanador.

 

 

 

Candidatul ideal:

  • Persoană de orice varsta, dar cu dorinta de a invata permanent lucruri noi;
  • Studii medii;
  • Cunoştinţe de hardware si software PC;
  • Abilitati asamblare / dezasamblare calculatoare;
  • Cunostinte instalare sisteme de operare;
  • Cunostinte configurare broadband routere;
  • Cunostinte fundamentale retelistica si functionare internet;
  • Atitudine civilizata si corecta fata de persoanele cu care vine in contact;
  • Personalitate echilibrată, comunicativa, dinamica, cu spirit de echipă;

ATRIBUTII

  • Asigură instalarea echipamentelor la sediul clienților (cântare, case de marcat, PC, etc);
  • Asigură asistență tehnică minimă corespunzătoare primului nivel de intervenție;
  • Cablare retele de mica dificultate;

BENEFICII

  • ​Decontarea integrala a orelor suplimentare;
  • Diurna acordata pentru deplasari;
  • Tichete de masa;
  • Mediu de lucru dinamic si profesionist;
  • Servicii medicale Sanador;

 

 

 

Candidatul ideal:

  • Experienta anterioara in comertul cu amanuntul si a proceselor operationale din domeniu:
  • Cunostinte legate de gestiunea cu amanuntul: receptie marfa, vanzare prin casa de marcat, inventare;
  • Cunostinte legate de gestiunea primara si documentele specifice: NIR, registru de casa, raport de gestiune;
  • Cunoasterea fluxurilor de lucru dintr-un magazin;
  • Persoană dinamică, comunicativă, capabilă de lucru în echipă, ambițioasă, entuziastă;
  • Utilizarea la nivel mediu a programelor Windows: Excel, Word, Outlook;
  • Cunostinte minime de operare in retele de calculatoare si in internet (e-mail, web browsing, remote acces);
  • Capacitate de pastrare a amabilitatii in conditii de stres.

ATRIBUTII

  • Asigura suport tehnic, clientilor companiei, in utilizarea aplicatiilor SmartCash;
  • Documentarea si raportarea interventiilor intr-un sistem de ticketing;
  • Identifica si rezolva problemele semnalate, de natura software sau hardware, si ofera solutii in timp real;
  • Monitorizeaza starea retelei si a sistemelor informatice, ce apartin clientilor;
  • Asigura comunicarea cu clientii telefonic sau prin email;
  • Respecta procedurile interne cu privire la furnizarea serviciilor.
  • Constituie un plus cunostinte aprofundate legate de echipamente hardware si aplicatii software

BENEFICII

  • Decontarea integrala a orelor suplimentare;
  • Tichete de masa;
  • Servicii medicale Sanador;
  • Dezvoltare profesionala.

Completează cererea de angajare!

Poți folosi formularul de mai jos pentru a ne transmite cererea ta de angajare. Te rugăm să atașezi la cerere CV-ul tau.




















Campurile marcate cu * sunt obligatorii. Politica de Confidentialitate

 

 

false

false

false

false

false