Cardul de fidelitate tip breloc

Cardul de fidelitate tip breloc

Cardurile de fidelitate reprezinta una dintre cele mai facile si necostisitoare metode de a-ti tine clientii aproape. Orice comerciant bun stie cat de important este sa iti tii clientii aproape, amintindu-le prin discounturi sau promotii ca apreciezi faptul ca iti trec pragul magazinului. De aceea, nu de putina vreme, si in Romania cardurile de fidelitate au devenit o necesitate pentru orice retailer.

Cu ajutorul suitei SmartCash RMS, este usor sa implementezi politici de fidelizare mai mult sau mai putin complexe. Cititi mai multe despre aspectele mai tehnice in articolul din baza de cunostinte SmartCash. In acest articol dorim va aducem la cunostinta existenta unui nou format de card, pe care probabil il stiti daca sunteti clientii unui mare lant de hypermarketuri.

Recent un client, detinator al unui supermarket specializat in produse bio, ne-a solicitat un card de fidelitate tip breloc. Este vorba de un format mini, cu dimensiunile 54 x 29mm, care poate fi atasat intocmai ca un breloc.

Card tip breloc

Avantajul pentru client este ca sunt slabe sanse sa-l uite daca il poarta laolalta cu cheile, iar pentru comerciant – evident, pretul. Un card mini costa doar o treime din cat ar costa formatul obisnuit de 86 x 54mm. Pretul neprohibitiv il face ideal pentru magazinele care au un numar mare de clienti, cum ar fi minimarketurile sau supermarketurile.

Platind doar un card, primeste trei, acoperind un segment mult mai larg al clientelei la acelasi pret. Ar mai fi si un alt avantaj. In cazul familiilor, se pot oferi copii ale aceluiasi card fiecarui membru al familiei. Clientii vor fi cu siguranta bucurosi ca au scapat de grija de a imprumuta mereu cardul de la unul la altul pentru a beneficia de reduceri sau a acumula puncte.

Data viitoare cand aveti nevoie de carduri de fidelitate, luati in calcul si acest model! Noi credem ca se preteaza pentru magazinele de proximitate care au o clientela extinsa, cum ar fi reteaua La Doi Pasi. Voi ce parere aveti?

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






1 + 6 =

false

false

false

false

false