Cat de importanta este intretinerea unei solutii?

Cat de importanta este intretinerea unei solutii?

Oricat de performanta ar fi solutia de retail pe care ati implementat-o in magazinul sau reteaua voastra de magazine, este obligatoriu sa efectuati constant o serie de operatii de mentenanta. Realizand aceste operatii de rutina, va asigurati ca scapati de multe batai de cap. O mica eroare, o defectiune a unei componente, un “sughit” al unui echipament, nedepistate si nereparate la timp sau ignorate, duc la probleme majore, care va vor costa, inevitabil, timp si bani.

Ce e de facut?

Ca sa prevenim astfel de probleme, noi am oferit urmatoarea solutie: la fiecare instalare a solutiei SmartCash RMS, beneficiarul primeste o Carte de Instalare si Intretinere a Magazinului. Aceasta va cuprinde, pe langa instructiuni de intretinere, inregistrarile tuturor lucrarilor efectuate, de-a lungul timpului, in magazinul respectiv. Este vorba despre servicii de instalare, implementare, training, asistenta la deschidere, precum si service. Cu ajutorul acestei Carti, atat beneficiarul, cat si tehnicienii implicati vor avea o evidenta completa, un istoric tehnic al magazinului. Fiecare magazin are propria Carte, care este unica, avand o serie si un numar.
In Cartea de Instalare si Intretinere a Magazinului, mai exact in Partea a II-a, se mentioneaza necesitatea efectuarii unei revizii a echipamentelor si a componentelor software, o data la trei luni.

Ce aspecte trebuie sa urmariti la vizita de intretinere a agentului de service?

Vizita de intretinere, asa cum este ea denumita in Carte, presupune realizarea unei serii de verificari, de catre personal autorizat – fie tehnicieni de la Magister, fie de cei ai Partenerilor Certificati. Sfatul nostru este sa programati din timp o vizita de intretinere, intrucat necesita intreruperea temporara a activitatii magazinului si – la fel de important – acordati atentie agentului de service, care va trebui sa efectueze urmatoarele verificari:

  • Verificarea mecanismelor de imprimare termica, a cutitelor taietoare si a caii de rulare a hartiei atat de la aparatele de marcat, cantarele cu etichetare, cat si la imprimantele de coduri de bare.
  • Verificarea cantarelor pentru a depista abateri sau dereglari ale celulelor de sarcina.
  • Verificarea cititoarelor pentru coduri de bare, a terminalelor mobile si a statiilor de acces radio.
  • Verificarea si curatarea interna de praf a sistemelor POS si a statiilor de lucru din back office precum si a serverului de magazin.
  • Efectuarea unui back-up al bazei de date de magazin si o restaurare completa, urmata de o recalculare a indecsilor. Aceasta operatiune va inlatura tranzactiile orfane, iar baza voastra de date si serverul SQL vor fi aduse la maximum de performanta. Tranzactiile orfane sunt cele ramase in urma unei operatii de renuntare.
  • Verificarea impreuna cu agentul de service a sistemului pentru a inlatura programele parazite, instalate de utilizatori fara aprobarea voastra, precum si scanarea antivirus.
  • Actualizarea bazei de date cu operatori de magazin pentru a inlatura angajatii care nu mai lucreaza sau alte inregistrari neconforme.

Retineti: paza buna trece primejdia rea! Daca acordati, o data la 3 luni, timpul si atentia cuvenite solutiei voastre de retail – hardware si software, economisiti bani si preveniti probleme care v-ar putea perturba serios activitatea magazinului.
Aveti intrebari sau nelamuriri? Va stam oricand la dispozitie! Centrul nostru de suport tehnic este activ inclusiv in week-end, dupa urmatorul program:

  • de luni pana sambata intre orele 09:30 – 18:30;
  • duminica intre orele 09:30 – 13:30.

Va dorim spor la vanzari si fara neplaceri tehnice!

Despre Autor

Dor Bujor Padureanu, CEO Magister Software, Arhitect Software SmartCash RMS

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






2 + 1 =

false

false

false

false

false