Ce planuri are cel mai extins comerciant din franciza Carrefour Express

Ce planuri are cel mai extins comerciant din franciza Carrefour Express

Cu magazine deschise in Capitala si imprejurimi, PRONTO express este, in prezent, cel mai dezvoltat francizat al retelei express, lansate de Carrefour la sfarsitul anului 2011. De la intrarea in reteaua Express, in noiembrie 2013, cand numara 7 magazine, PRONTO s-a extins intr-un ritm sustinut, ajungand la saisprezece unitati.

Reteaua PRONTO foloseste platforma software de gestiune pentru retail SmartCash RMS, integrata cu programul ERP utilizat de francizor pentru automatizarea procesului de aprovizionare. Procesele de vanzare, gestiunea produselor, clientilor si furnizorilor si fidelizarea la nivel de retea sunt operate prin platforma SmartCash.
Care sunt secretele unui comerciant de proximitate modern si care sunt obiectivele sale de dezvoltare pe termen mediu aflati din interviul de mai jos, cu reprezentantii conducerii retailerului PRONTO.

Ce v-a convins sa treceti la franciza Carrefour Express?

Notorietatea brandului Carrefour, un concept coerent de afacere, accesul la probabil cea mai buna platforma logistica si de achizitii din Romania in contextul pastrarii independentei sunt argumentele care ne-au facut sa intram in franciza Carrefour Express.

In prezent, sunteti cel mai extins francizat Carrefour Express. Ce planuri aveti? Continuati extinderea in Bucuresti sau va ganditi sa deschideti unitati si in alte orase din tara?Minimarket Carrefour Express Pronto Burebista

Obiectivele noastre de dezvoltare pe termen mediu sunt limitate la Bucuresti si zona limitrofa. Astfel, luna aceasta, am deschis primul magazin din afara Bucurestiului, in Voluntari-Ilfov, pe Bulevardul Pipera – Tunari.

Ce va diferentiaza de magazinele de proximitate obisnuite? De ce ar trebui consumatorii sa treaca pragul magazinelor PRONTO?

Magazinele PRONTO au fost proiectate pentru maxima promptitudine, pentru a putea cumpara repede si bine, avand biroul de vanzare in centrul magazinului si marfa usor accesibila la raft. Avem, de asemenea, instrumente de marketing pentru a creste vanzarile si a ne fideliza clientii, precum:

  • produsele de marca privata Carrefour din gama discount, dar si cele premium
  • aprovizionarea autonoma si flexibila, pentru ca seful de magazin trebuie sa aiba libertatea de a adapta oferta la nevoile comunitatii locale
  • carduri de fidelitate cu cash back si preturi speciale la anumite produse
  • ne aprovizionam zilnic, mai ales cu legume si fructe proaspete, dar si lactate, branzeturi, mezeluri, produse din gama ready-to-eat.
  • preparam in toate magazinele produse de patiserie pe care putem astfel sa le punem la dispozitia clientilor mereu proaspete si calde.
  • angajatii nostri beneficiaza de programe de instruire, evaluare si monitorizare a performantei, astfel incat sa fie motivati sa ofere satisfactie clientilor.

Ce tendinte ati remarcat anul acesta in retail? Din experienta PRONTO, cum a evoluat comertul cu amanuntul in ultimii ani?

Observam cresterea in volum a sectorului ready-to-eat si a mancarurilor semipreparate, semn ca, probabil, oamenii nu mai au timp sa gateasca si au incredere in produsele noastre din aceasta categorie, preparate industrial sau semi-industrial.

Care sunt cele mai utile functionalitati SmartCash RMS in activitatea retelei PRONTO?

Apreciem de la SmartCash stabilitatea solutiei si timpul de reactie foarte scurt al departamentului de suport, gama mare de integrari cu solutiile de la terti care fac acest program sa fie foarte versatil.

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






3 + 8 =

false

false

false

false

false