Cum să vă fidelizați clienții. Implementarea programelor personalizate în retail


Cum să vă fidelizați clienții. Implementarea programelor personalizate în retail

Aflată într-o continuă schimbare, lumea retailului impune tendințe noi în ceea ce privește fidelizarea consumatorului, ale cărui decizii de achiziție se bazează tot mai mult pe criterii emoționale, nu raționale.

Potrivit studiilor, milenarii (Millenials sau generația Y, cum mai sunt denumiți, generic, cei născuți după anul 1980) reprezintă consumatorii cel mai greu de fidelizat, întrucât se comportă diferit în ceea ce privește consumul, au tipologii diferite de cumpărare față de părinții lor, nu au răbdare, se informează online, sunt influențați de interacțiunea cu brandurile, aproximativ 49% renunță la publicitate, considerând-o irelevantă (ex. se dezabonează de la newsletter), iar 68% consideră că publicitatea online este enervantă.

Noile tendințe demografice și în special preferințele milenarilor au stimulat dezvoltarea și implementarea în retail a unor programe de fidelizare personalizate, precum SmartCash Fidelity 2.0, ce permite comercianților, utilizatori ai soluției, să-și creeze și implementeze propriile programe de fidelizare în magazinele fizice.

Așadar, doriți să vă mențineți în topul preferințelor clienților și să-i convingeți să revină în magazine? Iată câteva sfaturi, în acest sens:

  • Răspundeți prompt tendințelor pieței;
  • Oferiți cel mai bun raport calitate-preț;
  • Utilizați programe de fidelizare;
  • Puneți la dispoziția cumpărătorilor servicii performante și facilități specifice comerțului modern, precum diverse metode de plată, achitare a facturilor, eliberare de numerar de pe card și afiliere la sisteme de recompense pentru cumpărături. Acum, astfel de servicii sunt disponibile indiferent de amploarea afacerii și de nișa de activitate, deci ar fi păcat sa nu le folosiți drept atu în atragerea și menținerea clienților.

Cel mai simplu model de fidelizare a clienților, disponibil, dezvoltat de Magister Software, permite managementul datelor despre aceștia, precum și implementarea unor politici ample de fidelizare a cumpărătorilor. Spre exemplu, avantajul competitiv oferit de SmartCash Fidelity vă ajută să atrageți și să cunoașteți clienții și, totodată, să le oferiți constant motive pentru a reveni în magazin prin diverse promoții (structurate după diverse criterii – zi, interval orar, zile de naștere sau onomastice etc.) menite să vă crească încasările. Mai multe informații sunt disponibile aici: Ce este SmartCash Fidelity?

În “lupta” acerbă cu concurența, integrarea unei soluții performante, complexe și, totodată, stabile și versatile, precum SmartCash Fidelity, vă poate ajuta să optimizați atât procesele interne de organizare, cât și fluxul de vânzare – spre satisfacția clienților, care vor avea o experiență mai bună la cumpărături și, în acelați timp, cu efect pozitiv asupra profitului. Pentru o soluție personalizată de fidelizare, integrata cu celelalte programe software deja implementate, contactați specialiștii Magister!

Întreabă un specialist!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






2 − 1 =

false

false

false

false

false