Inventarierea in timp real cu SmartCash Mobility si Themis


Inventarierea in timp real cu SmartCash Mobility si Themis

Laborioasa si de durata, inventarierea  este foarte importanta.

Chiar daca, in aceasta perioada, toate privirile se indreapta catre casele de marcat si imprimantele fiscale, nu trebuie omise procedurile de sfarsit de an. Si cea mai importanta dintre ele, pentru o firma care are activitate, este inventarierea.

Sanctiunile, erorile, lipsa procedurilor si diferentele intre patrimoniul stabilit la inventariere si cel din contabilitate sunt aspecte care pot afecta negativ activitatea.

O inventariere profesionista reduce timpul si resursele alocate si va ofera rezultate sigure. Iata de ce va propunem utilizarea terminalul mobil din seria Themis, proiectat folosind tehnologie de ultima ora, depasind in performanta majoritatea dispozitivelor de acest gen disponibile pe plan mondial.

Terminalul Themis utilizeaza noul sistem de operare Android® 6.0 pe o interfata de operare prietenoasa si suporta functii variate, cum ar fi scanarea codurilor de bare 1D/2D, citirea etichetelor RFID, aplicatii  GPS si Google Play Services Support, camera foto de 8 Mpixeli cu autofocus, telefonie GSM sau VoIP, transfer de date WI-FI si 3G.

Terminalele, pentru colectarea mobila de date, Themis impreuna cu suita de aplicatii SmartCash Mobility pot fi utilizate in diverse domenii,precum retail, Horeca, aprovizionare, distributie, logistica, managementul depozitelor, siguranta alimentara, aplicatii guvernamentale si de utilitate publica. Utilizarea solutiei mobile Themis impreuna cu SmartCash Mobility a redus considerabil timpul necesar pentru efectuarea receptiilor si a transferurilor de marfa, operatii care, odata cu extinderea businessului, au devenit din ce in ce mai numeroase si mai frecvente.

Functionalitatile principale SmartCash Mobility pentru Android si terminalul mobil Themis garanteaza un raport calitate – pret excelent.

  • Inventarierea mobila de marfa prin scanarea produselor sau prin introducere manuala;
  • Receptia de marfa de la furnizori direct pe rampa de descarcare;
  • Validarea receptiilor de marfa de la alte magazine proprii din retea;
  • Culegerea retururilor de marfa catre furnizori direct pe raft;
  • Culegerea mobila a transferurilor de marfa catre alte magazine din retea;
  • Culegerea mobila a comenzilor de livrare de produse pentru achitarea lor ulterioara prin casa de marcat sau prin facturare la punctele de incasare;
  • Culegerea mobila a comenzilor de aprovizionare de la furnizori (doar versiunea pentru Android);
  • Verificarea de raft a produselor (preturi, stoc instantaneu, etc);
  • Listarea etichetelor de raft direct de pe terminalul mobil.

Pentru mai multe informatii contactati specialistii Magister.

Intreaba un specialist!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






− 3 = 4

false

false

false

false

false