Luna vizitelor la Centrele de Service si Suport Tehnic Autorizat Magister

Luna vizitelor la Centrele de Service si Suport Tehnic Autorizat Magister

Traditia vizitelor anuale la Centrele de Service si Suport Tehnic Autorizat Magister continua si in 2016. Mihaela Petcu, Director Vanzari Nationale Magister, si-a propus sa ajunga luna aceasta in orasele Bacau, Iasi, Satu Mare si Craiova, la sediile partenerilor certificati pe nivelul 3 Centru de Service si Suport Tehnic Autorizat.

Companiile Velvet Com SRL din Bacau, INITA 1996 SRL din Iasi, Simon Electronics SRL din Satu Mare si ECR Systems din Craiova si-au mentinut si anul acesta certificarea de nivel 3, obtinuta initial in 2014. Cum experienta ne-a aratat ca cele mai bune rezultate se obtin prin munca in echipa, am alocat timpul necesar vizitelor la sediul partenerilor pentru a ne asigura ca infrastructura aferenta acestui nivel de certificare este in continuare conforma standardelor si pentru a trece impreuna in agenda obiectivele pentru urmatoarea perioada.

Mihaela si-a inceput turneul in Craiova, unde a vizitat compania ECR Systems. Aceasta si-a extins de curand echipa si are acum drept prioritate sa-i sustina pe noii angajati in perfectionarea cunostintelor despre solutiile Magister, astfel incat compania sa poata oferi in continuare servicii de inalta calitate, insa cu mai multa independenta fata de consultantii de suport de la Magister Software. Intalnirea cu noii colegi tineri si entuziasti a fost o reala placere, cu atat mai mult cu cat anul acesta s-au inscris in Programul de Certificare sase noi angajati din cadrul ECR, care au si reusit in scurt timp sa obtina licente profesionale Magister! Cu o asemenea dinamica, suntem siguri ca, in 2017, toti isi vor mentine licentele si chiar vor obtine unele noi.

centru-service-suport-magister-velvet

Si colegii de la Velvet Com Bacau au intampinat-o pe Mihaela cu energie si buna dispozitie. Tehnicienii la Velvet Com se pregatesc de zor pentru implementarea noilor norme privind utilizarea caselor de marcat, dar nu uita nici de noile instalari ori de rezolvarea sesizarilor primite de la utilizatorii de solutii SmartCash RMS. De mare ajutor in acest sens le este monitorul de tichete.

Vizita la partenerul INITA 1996 a fost, de asemenea, una placuta si productiva. Ca intotdeauna, sediul companiei iesene a fost deosebit de primitor, iar Violeta Tucaliuc-Romanescu si Mugurel Lupoaie, administratorii INITA 1996, au fost gazdele perfecte. Concluziile vizitei? Compania este pregatita pentru un nou an de activitate in calitate de Centru de Service si Suport Tehnic Autorizat Magister.

Mihaela Petcu-ok 150

“Ma bucur sa constat ca, de la un an la altul, partenerii nostri de cel mai ridicat nivel sunt tot mai dinamici, mai implicati si mai pregatiti sa-si depaseasca performantele in zonele lor de activitate, demonstrand ca piata solutiilor la cheie pentru retail este una cu adevarat matura si capabila sa ofere comerciantilor rezolvari la toate provocarile cotidiene. Suntem bucurosi si onorati sa-i avem alaturi pe partenerii nostri, ii felicitam pentru reinnoirea certificarilor, le uram bun venit colegilor care si-au obtinut de curand licentele profesionale si-i asiguram de intregul nostru sprijin, ca si pana acum. Sa ne regasim cu bine la certificarea din 2017, cu rezultate cel putin la fel de frumoase!” – Mihaela Petcu, Director Vanzari Nationale Magister Software

Urmatoarea vizita a Mihaelei va fi la partenerul Simon Electronics din Satu Mare. Vom reveni cu impresii si poze si de acolo, asa ca urmariti-ne indeaproape blogul si pagina Facebook!

Galerie Foto

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






− 1 = 1

false

false

false

false

false