BLOG MAGISTER

Magister: soluții adaptate cerințelor clienților

Magister: soluții adaptate cerințelor clienților

Compania Magister Software a prezentat comerciantilor prezenti la Piata Trade Bucuresti 2012 solutii de management pentru retail, iar la standul propriu, fiecare potential client a avut posibilitatea sa testeze echipamentele necesare echiparii unui magazin.

Interviurile echipei Magister

Interviurile echipei Magister

La Intalnirea Partenerilor Magister 2012, am gasit un ragaz sa filmam urmatoarele interviuri cu Florin Paraschiv, Directorul Comercial, Mihaela Petcu, Coordonatoarea Retelei Nationale de Dealeri si Stefania Moraru, Asistent de PR & Marketing. Ei reprezinta doar o mica parte din colectiv, insa foarte vizibila in aceeasi masura pentru clienti, cat si pentru parteneri.

Mesajul departamentului de Suport Tehnic Magister pentru utilizatori

Mesajul departamentului de Suport Tehnic Magister pentru utilizatori

Ca sefa a Departamentului de Suport Tehnic Magister, Stefania are multe responsabilitati, dar cea care primeaza este aceea de a se asigura ca sistemul de suport tehnic functioneaza in parametri optimi si ca atat clientii nostri, cat si partenerii din reteaua nationala depasesc cu bine impasurile activitatii de zi cu zi.

Cum a fost la Intalnirea Partenerilor Magister 2012?

Cum a fost la Intalnirea Partenerilor Magister 2012?

Cu mai putin de doua saptamani in urma, in perioada 9-11 noiembrie, am avut placerea de a ne reintalni partenerii din intreaga tara. Ne bucuram foarte tare si consideram o mare realizare faptul ca Intalnirea Partenerilor Magister a devenit un eveniment de referinta.

Elita furnizorilor de solutii pentru retail

Elita furnizorilor de solutii pentru retail

In interviul acordat cu ocazia Intalnirii Partenerilor Magister 2012, desfasurata in perioada 9-11 noiembrie, la Hotel Posada Posada Vidraru, Dor Bujor Padureanu vorbeste despre ridicarea nivelului calitativ al serviciilor oferite atat de companie, cat si de membrii retelei nationale.

Cat de importanta este intretinerea unei solutii?

Cat de importanta este intretinerea unei solutii?

Este obligatoriu sa efectuati constant o serie de operatii de mentenanta. Realizand aceste operatii de rutina, va asigurati ca scapati de multe batai de cap. O mica eroare, o defectiune a unei componente, duc la probleme majore, care va vor costa, inevitabil, timp si bani.

Toamna se numara clientii

Toamna se numara clientii

Timpul, distanta si alte limitari de ordin practic nu ne permit intotdeauna sa ne intalnim pentru a discuta despre platforma noastra software, SmartCash RMS. Din aceste motive, v-am creat un spatiu dedicat, in care sa puteti face schimb de experienta, unde sa invatati si unde sa cereti sfatul specialistilor.

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest