Primul pachet fiscal complet cu posibilitate de upgrade, disponibil în oferta Magister Software


Primul pachet fiscal complet cu posibilitate de upgrade, disponibil în oferta Magister Software

După cum, probabil, ați aflat deja, noile modele AMEF impuse de ANAF vor deveni obligatorii la 1 iunie 2018 pentru firmele mijlocii și mari, iar de la 1 august 2018, și pentru cele mici. Având în vedere termenul strâns stabilit de Guvern pentru înlocuirea vechilor case de marcat cu modele noi, vă invităm să vă procurați deja echipamentele și software-ul necesare și să beneficiați astfel de o serie de avantaje deloc neglijabile, legate atât de costuri, cât și de eficiență.

Pentru a vă veni în ajutor, am dezvoltat, în colaborare cu producătorii autohtoni de echipamente fiscale, primul pachet fiscal complet, produs integral în România și adaptat normelor metodologice aprobate recent prin HG Nr 804/2017.

Soluția propusă, construită de la noua versiune SmartCash POS 6, este omologată pentru distribuție pe baza vechii legislații a caselor de marcat, în două variante, și include deja mare parte din funcționalitățile solicitate de noua legislație. Astfel, la momentul lansării noilor modele de case de marcat și al reomologării celor actuale pe baza noii legislații, veți beneficia de firmware upgrade, precum și de actualizarea la cea mai nouă versiune SmartCash POS – disponibilă gratuit pentru toți utilizatorii SmartCash cu abonamente valabile la sistemul de actualizări al platformei.

Achiziționând de acum acest pachet fiscal complet, aveți investiția protejată: veți folosi echipamentele achiziționate, cu modificări minore, și după lansarea noilor modele de case de marcat cu jurnal electronic, evitând dezavantajele unei instalări de ultim moment.

Iată de ce vă recomandăm să procurați de acum de la Magister pachetul fiscal complet, cu echipamente fiscale și software SmartCash compatibil:

  • evitați aglomerarea preconizată pentru jumătatea anului viitor, când majoritatea comercianților vor lua cu asalt centrele de instalare și service pentru case de marcat;
  • preveniți orice riscuri (probleme tehnice) cauzate de instalări în ultimul moment;
  • evitați eventualele costuri suplimentare ce ar putea apărea în acest context – de exemplu, amenzile aferente în cazul în care instalarea nu s-a încadrat în termenul legal prevăzut pentru înlocuirea casei de marcat.

Că ne place sau nu, noile schimbări vor deveni oricum obligatorii pentru toți cei care doresc să activeze în retail. Deci, mai bine acționati mai devreme decât mai tarziu! Profitați și procurați-vă din timp echipamentele și software-ul necesare, pentru a vă scuti de bătăile de cap ulterioare!

Vă reamintim că echipa Magister vă stă cu drag la dispoziție!

Întreabă un specialist!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






1 + = 2

false

false

false

false

false