Sfaturi pentru achizitia unei case de marcat


Sfaturi pentru achizitia unei case de marcat

Casa de marcat este o dotare esentiala pentru orice comerciant care doreste sa activeze in legalitate. Nu este insa suficient sa ai o casa de marcat, ci si sa si stii sa o folosesti. Dar cum s-o alegem? Piata abunda in modele, numai ca unele se dovedesc greu de folosit chiar si pentru cei mai experimentati dintre noi. Combinatiile ciudate de taste, display-urile mici sau comenzile ambigue sunt doar cateva neajunsuri care pot face din casa de marcat dintr-un aliat, un impediment in activitatea voastra cotidiana.

Iata cateva aspecte-cheie pe care va recomandam sa le aveti in vedere cand alegeti o casa de marcat:

1Cel mai important aspect: casa de marcat trebuie sa fie usor de folosit. Cum puteti verifica acest lucru? Cereti sfatul unui specialist. De pilda, puteti veni oricand la showroom-ul nostru, unde un consultant Magister Software va va prezenta diverse modele de case de marcat si exemplifica operatiile de baza. O casa user-friendly are un display mare, care poate afisa un numar mare de caractere si un meniu intuitiv, usor de accesat si folosit.

2Alegeti case de marcat conectabile la PC. Fie ca o folositi ca imprimanta fiscala, fie in modul de lucru online (conectata la un PC din back office), aveti nevoie de o interfata de comunicare cu un PC conectabila prin port serial sau USB. In plus, este mult mai usor sa adaugati articole in casa de marcat utilizand computerul.

3Ramanem in domeniul conectivitatii si va recomandam sa alegeti case de marcat cu un numar suficient de conectori pentru diversele periferice specifice zonei POS: scanner de coduri de bare, cantar digital si sertar de bani. Desigur, aceasta recomandare se mentine doar pentru casele de marcat folosite de sine statator.

4Cele mai noi modele de case de marcat, precum Datecs DP25 sau MP55 Plus, au display-uri LCD grafice. Acestea sunt mult mai citete decat cele clasice, respectiv LCD cu 7 segmente.

5Usurati-va munca in retail folosind o casa de marcat cu role de hartie termica lata de cel putin 37 mm. De ce? Pe role mai late incap mai multe informatii despre produs, logo-uri si chiar mesaje promotionale. De altfel, de pe un bon cu marime normala se pot citi mult mai usor informatiile.

6Apropo de role, trebuie sa stiti ca unele modele de case de marcat, in special cele mai vechi, au un sistem destul de complicat de inlocuire a rolei de hartie. Probabil ca si voi, in calitate de cumparatori, ati fost nevoiti sa asteptati ca persoana din spatele tejghelei sa invarta hartie de 28mm pe mosoare minuscule, manevrand parghii si mai mici pentru a inlocui rola consumata. Daca vedeti in lista de caracteristici a casei de marcat cuvintele magice easyload sau drop-in pentru sistemul de inlocuire a hartiei, cumparati-o!

7Sigur ati aflat din presa ca, de anul acesta, jurnalul electronic devine obligatoriu pentru toate firmele din Romania. Inca nu este nimic definitiv, insa va recomandam sa va indreptati catre case de marcat cu jurnal electronic.

Spor la cumparaturi si succes in afaceri!

Despre Autor

Stefania Moraru, Asistent PR & Marketing, Magister Software

1 Comentariu

  1. Nicolae G. spune:

    Si cel mai important: casa de marcat trebuie integrata perfect in fluxul de vanzare. Cum se poate face asta? Un model adecvat fluxului de vanzare, plus un software bun.

    Toate bune.

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






+ 8 = 11

false

false

false

false

false