SmartCash RMS pentru magazinele online


SmartCash RMS pentru magazinele online

Afacerea ta de retail are nevoie de un imbold? Un magazin online s-ar putea sa fie exact ce-ti trebuie pentru a mari numarul clientilor fara a creste cheltuielile lunare pentru locatie si personal. Aproape orice tip de comert cu amanuntul poate fi usor transferat pe Internet. Daca folosesti o solutie de gestiune specializata pentru retail, precum SmartCash RMS, atunci vei aplica cu usurinta ordinea si disciplina din magazinul fizic, in cel virtual.

Iata mai jos cateva dintre aspectele importante pe care trebuie sa le urmaresti atunci cand vei dori sa integrezi activitatea din magazinul fizic cu cea de pe site. Componentele Everywhere si Netbridge ale suitei SmartCash te ajuta sa sincronizezi datele de pe site-ul de cumparaturi cu cele din gestiunea sau gestiunile administrate cu ajutorul programului de back office SmartCash Shop.

1

Disponibilitatea stocului

Simplu spus, folosind SmartCash RMS, poti afisa pe site stocul in timp real, cumulat sau detaliat la nivel de magazin. Clientul poate vedea pe pagina produsului care il intereseaza cate bucati mai sunt in stoc. Pe urma, el poate sa rezerve sau sa cumpere respectivul produs. Astfel, vei preveni incurcaturile cu produse care nu mai sunt de stoc, iar telefoanele cu scuze catre clienti vor fi de mult uitate.

In plus, poti sa asociezi produselor si o serie de atribute precum marime, culoare, brand etc. Folosindu-le, vei putea sa vinzi marfa corect si sa ai mereu situatia reala a stocului. Aceleasi atribute pot fi afisate si pe site, ca optiuni pentru cumparator, iar apoi transmise prin comanda de livrare catre prelucrare. Avand toate datele necesare pe comanda de livrare, finalizarea comenzii va fi floare la ureche.

2

Catalogul unificat si clasificari unitare

Adica ai aceeasi denumire peste tot ce scrie pe site iti apare si pe bon, si pe factura. Exact ce spuneam mai devreme: ordine si disciplina! Actualizarea denumirilor se face automat, in mod online sau offline. In plus, poti pastra clasificarile create deja in SmartCash Shop. De exemplu, samponul X, care apartine sectiunii “ingrijirea parului”, isi pastreaza clasificarea si pe site. Astfel, vei avea intotdeauna uniformitate, ceea se traduce in rapoarte exacte si situatii care reflecta realitatea.

3

Comenzi automate

Nu putem vorbi de integrarea platformei de vanzari online cu solutia de gestiune fara a automatiza preluarea comenzilor realizate in magazinul online si transmiterea lor in programul de back office, pentru prelucrare. O solutie SmartCash permite preluarea automata a comenzilor de livrare si emiterea rapida a facturii.

4

Posibilitatea urmaririi comenzilor

Odata preluate de SmartCash Shop, programul nostru de back office, comenzile pot fi prelucrate. Le poti seta un status precum deschis, in lucru, in asteptare, facturat, retur si/sau anulat. Utilizatorii, adica angajatii tai, pot urmari care este stadiul comenzilor din magazinul online de la primirea acestora pana la livrarea produselor.

5

Fidelizarea clientilor

Scurt si la obiect, utilizand o solutie SmartCash integrata cu magazinul tau online, poti sa afisezi cu mandrie urmatorul slogan: La noi ai acelasi discount atat in magazinele fizice, cat si la cumparaturile online! Tu alegi! Si uite asa iti fidelizezi clientii, oferindu-le si in magazinul online aceleasi avantaje din magazinele fizice. Important este sa cumpere de la tine si, de ce nu, sa-ti cresti afacerea si pe Internet, valorificandu-ti astfel la maximum resursele.

Noi va dorim succes si online, si offline! Si, daca va putem fi de ajutor, retineti ca specialistii nostri din departamentul de suport tehnic va stau cu placere la dispozitie. Spor la vanzari!

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






7 − 4 =

false

false

false

false

false