Un update binevenit pentru SmartCash Fidelity

Un update binevenit pentru SmartCash Fidelity

Asa cum va anuntam in articolul anterior, SmartCash Fidelity 2.0 este lansat oficial si disponibil intr-o noua versiune SmartCash RMS 2015. Utilizatorii prezenti la evenimentul de lansare au asistat la demonstratia noilor functii de fidelizare si au avut posibilitatea sa ne adreseze intrebari.

Am fost bucurosi sa-i avem alaturi de noi, cu ocazia acestui eveniment major in istoria dezvoltarii platformei SmartCash RMS, pe o parte din clientii nostri si ne dorim sa-i revedem si luna viitoare, cand vom organiza Scoala de Vara. Multumim companiilor Cris-Tim, Secom, Il Passo, Bata,Dac Retail, Foisor, Food Management and Service, German Market, Inan Impex, One Distribution, Pan-Cribo, Poema, Musse, Pronto, La Femme, Union Consulting, Only for You si celorlalti clienti pentru interesul acordat solutiilor noastre!

Prezentarea SmartCash Fidelity 2.0 a fost intampinata cu interes si am avut parte de aprecieri pozitive, ceea ce ne-a rasplatit pe deplin efortul depus in ultimele trei luni pentru restructurarea componentei de fidelizare. Va invitam in cele ce urmeaza sa urmariti cateva interviuri “luate la cald” in ziua conferintei.

Interviu cu Alexandru Toma, Secom

“Suntem parteneri Magister de aproape 2 ani si suntem foarte multumiti de solutie – este o solutie foarte bine aleasa pentru noi. Ne ofera o foarte buna modularitate a partii de retail pe care noi am descoperit-o de curand. Aduce o usurinta in utilizare, interfata fiind foarte usor de folosit. [...] Fidelity 2.0 ne permite o interfatare foarte buna a on-line-ului cu off-line-ul, vom putea aduce campaniile din off-line in on-line.”

Multumim, Alex, pentru cuvintele frumoase si ne dorim sa colaboram la fel de bine si la deschiderea magazinului Secom cu numarul 100! Suntem onorati ca ne-ati ales ca furnizor de solutie pentru gestiunea partii de retail.

Interviu cu Lucia Buzduga, Il Passo

“Colaborarea cu Magister si-a aratat beneficiile inca din primul sezon [...] cand am realizat ca am optimizat stocurile la nivel de marime, am optimizat timpul echipei de vanzari din magazin – colegele noastre din magazin s-au focusat mai mult pe vanzare si mai putin pe partea de documente, pe intocmire si urmarire a acestora.”

Ne bucuram ca platforma pe care o dezvoltam a influentat pozitiv mersul retelei Il Passo si putem spune ca efectul a fost reciproc deoarece prin feedback-ul oferit, am putut dezvolta SmartCash RMS. Multumim, Lucia!

Interviu cu Dragos Coticiu, Rural Market

“Am fost convins ca este nevoie de un sistem informatic bun. Dupa doi ani de zile cu SmartCash, pot spune ca sunt spre foarte multumit. [...] In localitati mici si medii cred ca acest sistem cu marfa pe datorie trebuie sa-l aplici ca sa-ti fidelizezi clientii, dar trebuie neaparat sa fii securizat.”

Entuziasmul si daruirea cu administratorul Rural Market isi conduce afacerea, promovand comertul rural, ne motiveaza sa dezvoltam aplicatii si mai performante.

Acestea fiind zise, speram ca v-am trezit curiozitatea pentru SmartCash Fidelity 2.0. Daca aveti nevoie de consultanta cu privire la functiile acestei componente si modul in care aceasta se poate adapta nevoilor voastre, apelati cu incredere Infoline Magister 031.821.01.50.

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






6 − = 0

false

false

false

false

false