Conform ultimelor reglementari fiscale, agentii economici au urmatoarele termene si obligatii, privind conectarea casei de marcat electronice fiscale. Conectarea se va realiza conform urmatorilor pasi:
- Verificarea posibilitatilor de conectare la internet a casei de marcat;
- Efectuarea upgrade-ului de firmware pentru conectare ;
- Descarcarea Certificatului digital de configurare, care difera in functie de modelul de AMEF;
- Programarea interventiei, de comun acord, la punctul de lucru pentru oparatiunile de conectare;
- Initierea procedurii de conecatre a aparatului (trecerea de la modul offline la cel online);
- Initializarea conectarii conform ultimelor reglementari fiscale;
- Testarea casei de marcat.
Important de stiut: Este necesar sa aveti la indemana, in momentul conectarii, cartea de interventie a casei de marcat cu jurnal electronic.
Toate operatiunile efectuate vor fi notate in Cartea de interventie a casei de marcat si in dosarul de asistenta tehnica, conform ultimelor reglementari fiscale.
Conectarea se va realiza conform noilor termene :
- 30.06.2021, pentru casele de marcat electronice fiscale deținute de operatorii economici încadrați în categoria marilor contribuabili;
- 30.11.2021, pentru casele de marcat electronice fiscale deținute de operatorii economici încadrați în categoria contribuabililor mici și mijlocii;
- 01.12.2021, pentru casele de marcat electronice fiscale achizițioate ulterior acestei date.
Pentru eficientizarea procedurilor de conectare, solicitati efectuarea interventiei din timp.
Va reamintim ca in acest moment putem face update-urile de firmware iar serviciul de upgrade al echipamentului (daca este cazul) si actualizarea softului casei de marcat (update firmware) se efectueaza de catre tehnicienii nostri specializați.
Pentru update firmware si conectare ANAF va rugam sa ne transmiteti solicitarea dvs. accesand formularul disponibil mai jos.
Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.
0 Comentarii