Aflata intr-o continua schimbare, lumea retailului impune tendinte noi in ceea ce priveste fidelizarea consumatorului, ale carui decizii de achizitie se bazeaza tot mai mult pe criterii emotionale, nu rationale.
Potrivit studiilor, milenarii (Millenials sau generatia Y, cum mai sunt denumiti, generic, cei nascuti dupa anul 1980) reprezinta consumatorii cel mai greu de fidelizat, intrucat se comporta diferit in ceea ce priveste consumul, au tipologii diferite de cumparare fata de parintii lor, nu au rabdare, se informeaza online, sunt influentati de interactiunea cu brandurile, aproximativ 49% renunta la publicitate, considerand-o irelevanta (ex. se dezaboneaza de la newsletter), iar 68% considera ca publicitatea online este enervanta.
Noile tendinte demografice si in special preferintele milenarilor au stimulat dezvoltarea si implementarea in retail a unor programe de fidelizare personalizate, precum SmartCash Fidelity 2.0, ce permite comerciantilor, utilizatori ai solutiei, sa-si creeze si implementeze propriile programe de fidelizare in magazinele fizice.
Asadar, doriti sa va mentineti in topul preferintelor clientilor si sa-i convingeti sa revina in magazine? Iata cateva sfaturi, in acest sens:
- Raspundeti prompt tendintelor pietei;
- Oferiti cel mai bun raport calitate-pret;
- Utilizati programe de fidelizare;
- Puneti la dispozitia cumparatorilor servicii performante si facilitati specifice comertului modern, precum diverse metode de plata, achitare a facturilor, eliberare de numerar de pe card si afiliere la sisteme de recompense pentru cumparaturi. Acum, astfel de servicii sunt disponibile indiferent de amploarea afacerii si de nisa de activitate, deci ar fi pacat sa nu le folositi drept atu in atragerea si mentinerea clientilor.
Cel mai simplu model de fidelizare a clientilor, disponibil, dezvoltat de Magister Software, permite managementul datelor despre acestia, precum si implementarea unor politici ample de fidelizare a cumparatorilor. Spre exemplu, avantajul competitiv oferit de SmartCash Fidelity va ajuta sa atrageti si sa cunoasteti clientii si, totodata, sa le oferiti constant motive pentru a reveni in magazin prin diverse promotii (structurate dupa diverse criterii – zi, interval orar, zile de nastere sau onomastice etc.) menite sa va creasca incasarile. Mai multe informatii sunt disponibile aici: Ce este SmartCash Fidelity?
In lupta acerba cu concurenta, integrarea unei solutii performante, complexe si, totodata, stabile si versatile, precum SmartCash Fidelity, va poate ajuta sa optimizati atat procesele interne de organizare, cat si fluxul de vanzare spre satisfactia clientilor, care vor avea o experienta mai buna la cumparaturi si, in acelati timp, cu efect pozitiv asupra profitului. Pentru o solutie personalizata de fidelizare, integrata cu celelalte programe software deja implementate, contactati specialistii Magister!
0 Comentarii