Pregatiti pentru viitor? Incepe programul Integrator Magister!

Pregatiti pentru viitor? Incepe programul Integrator Magister!

La finalul unui an bogat in realizari, ne pregatim pentru o noua etapa de dezvoltare – anuntata deja la inceputul lui 2019, prin procesul de rebranding in care v-am prezentat noua noastra identitate vizuala.

La Conferinta Nationala Magister 2019, desfasurata intre 1-3 noiembrie a.c. la Complexul Ana Hotels din Poiana Brasov, am prezentat partenerilor – prezenti in numar mare si de data aceasta – planurile noastre pentru perioada urmatoare, respectiv programul “Integrator Magister”, in care vom valorifica experienta de doua decenii prin extinderea ariei de activitate si in alte domenii de business.

Deja am facut impreuna istorie pe piata solutiilor pentru retail din Romania, suita de aplicatii software SmartCash RMS fiind apreciata si implementata in toata tara. Suntem pregatiti pentru noi proiecte ambitioase: prin noua strategie de business, ne extindem portofoliul de solutii si de servicii si oferim afacerilor toate resursele necesare pentru a se dezvolta in concordanta nu doar cu standardele actuale, ci si cu cerintele viitorului.

Cum facem asta? Automatizam procesele prin integrarea celor mai bune aplicatii si echipamente, intr-un management de proiect unitar, axat pe nevoile clientului.

Noile directii de dezvoltare Magister vizeaza domenii dintre cele mai diverse: productie, depozitare & distributie, logistica, servicii & aprovizionare, financiar & resurse umane si, nu in ultimul rand, retail, unde avem deja o pozitie consacrata pe piata solutiilor specializate. Pe scurt, incepand de-acum, oferim solutii la cheie pentru orice afacere care vrea sa devina mai eficienta si mai profitabila, indiferent de domeniu, dimensiuni, provocari sau obiective.

Punem la dispozitia companiilor cele mai performante echipamente si solutii, alaturi, desigur, de competentele noastre. Abordarea este unica, asa cum este fiecare afacere, de fapt: solutiile la cheie vor fi special dezvoltate, selectate, configurate si implementate in functie de nevoile specifice ale fiecarei companii, incepand cu analiza de business pana la evaluarea rezultatelor si sugestii de optimizare pentru urmatoarele etape de dezvoltare.

Desigur, ca in orice mare familie, schimbarea ne implica pe toti, iar partenerii vor avea, indiferent de nivelul de certificare, un rol major in implementarea acestor planuri.

Pentru 2020 avem in plan o serie de schimbari menite sa ne eficientizeze activitatea si sa ne aduca si mai aproape de dezideratele clientilor:

Toate versiunile de distributie SmartCash RMS 2020 (Lite, Standard, Cluster, Profesional, Enterprise si HQ) vor fi remodelate pentru a raspunde mai bine nevoilor diferitelor categorii de business.

  • Treptat, vom adopta modelul de instalare on premise, cu validarea centralizata a licentelor de utilizare.
  • Vom lansa noi versiuni POS si aplicatii fixe sau mobile destinate serviciilor de tip Self Check-Out, Self Invoicing, Self Scanning etc.
  • Aplicatia SmartCash Oxygen va fi migrata pe QlikSense Server, iar pentru clientii low-cost locali va fi introdusa o noua platforma: Power BI de la Microsoft. Un set de analize (cu functionalitati reduse) vor fi disponibile si pe Power BI.

Dar, pentru ca Magister nu mai inseamna doar SmartCash RMS si serviciile conexe, ne concentram acum pe diversificarea si extinderea portofoliului de aplicatii si servicii. Retineti: cuvantul cheie este INTEGRARE!

Incheiem anul cu recunostinta pentru rezultatele frumoase pe care le-am obtinut impreuna si cu increderea ca vom reusi performante si mai bune in noua etapa Integrator Magister. Sa avem spor si succes!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

false

false

false

false

false