Instruirea personalului din magazin

Activitatea de instruirea personalului pentru exploatarea soluţiei de magazin este etapa cea mai importantă din procesul de deschidere a unui magazin la cheie. Folosind o metodologie unitară, consolidată într-un set de proceduri universal valabile, trainer-ii noştri se vor asigura că la finalul perioadei de instruire, fiecare operator va şti ce are de facut.

Instruirea personalului operational se desfasoara in cadrul unui proces derulat pe parcursul a 30 de zile calendaristice. Procesul de instruire personal incepe imediat dupa finalizarea instalarii si punerii in functiune a echipamentelor din magazin, etapa consemnata prin Procesul Verbal de Receptie a Instalarii.

Instruirea pentru exploatarea solutiilor integrate de magazin este un proces complex, care urmareste sa atinga mai multe obiective principale. Aceste obiective sunt:

  • Invatarea modului de vanzare prin casa de marcat sau pe terminalul SmartCash POS;
  • Invatarea tehnicilor de rezolvare a celor mai frecvent intalnite situatii in cursul procesului de vanzare;
  • Intelegerea modului de functionare a echipamentelor specifice si utilizarea lor;
  • Regulile de cooperare cu operatorii din backoffice in vederea actualizarii diferitelor date in magazin;
  • Efectuarea corecta a receptiei primare de marfa dupa factura sau aviz;
  • Pregatirea si sortarea corecta a mostrelor de produse pentru culegerea receptiei de marfa;
  • Culegerea automatizata a receptiilor de marfa;
  • Metodologii de actualizare a preturilor si tehnici de verificare de raft;
  • Tehnici de reconciliere de stoc in cazul celor mai frecvente erori de culegere date;
  • Retelele si tehnici de vanzare a produselor asamblate;
  • Inventarierea si metodologia de efectuare a inventarului perfect;

Fiind un proces complex de invatare, care cuprinde pe de o parte exploatarea de echipamente, iar pe de alta parte controlul acestora prin aplicatii software, instruirea se desfasoara esalonat in timp, in mai multe sesiuni. Fiecare sesiune de training nu depaseste 2-3 ore. Atingerea tuturor obiectivelor de training este asigurata prin setul de Fise de Instruire inclus in orice pachet SmartCash RMS.

Experienta indelungata in instruirea operatorilor de magazin ne-a demonstrat ca indiferent de pregatirea fiecarui cursant, eficienta maxima a procesului de training este atinsa atunci cand este aplicat principiul de invatare prin descoperire. Cu alte cuvinte, dupa sesiuniea preliminara de training ne straduim sa furnizam informatiile necesare doar atunci cand procesele din cadrul unui magazin ajung sa exploateze functionalitatile respective. In acest mod, instruirea se sincronizeaza cu practica, iar motivarea de a invata a operatorilor este maxima datorita necesitatii de a solutiona operativ o situatie din activitatea curenta.

“Numele meu este George Mohanescu si sunt Manager Operational in cadrul companiei Magister Software. Programarea si monitorizarea serviciilor de instruire reprezinta unul dintre obiectivele mele zilnice. Efectuarea activitatii de instruire a personalului pe fluxul de operare, pe toata durata celor 30 de zile, in fiecare magazin nou instalat, sunt parametrii pe care ii monitorizez permanent la nivel national.

Din experienta, scopul acestor programe este acela de a dezvolta abilitati si cunostinte relevante, intr-un interval de timp relativ scurt pentru ca, la finalul celor 30 de zile de instruire, personalul abilitat sa detina cunostintele necesare proiectarii unor procese/ operatiuni eficiente la nivel organizational.

Ai întrebari sau ai nevoie de ajutor? Contacteaza serviciul Help Desk: 021.569.36.99

Compania Magister lucreaza intotdeauna la imbunatatirea calitatii serviciilor si a produselor oferite si de aceea avem nevoie de informatii din partea clientiilor nostri. Daca ceva te-a nemultumit, te rugam sa ne impartasesti experienta completand formularul de mai jos














Campurile marcate cu * sunt obligatorii. Politica de Confidentialitate

false

false

false

false

false