După cum v-am obișnuit de opt ani consecutiv, în luna noiembrie ne întâlnim cu Partenerii Certificați și Dealerii Autorizați SmartCash RMS din toata țara. Desfășurat în week-end-ul 3-5 noiembrie a.c., la Complexul turistic Cheile Grădiștei – Fundata Resort, evenimentul de anul acesta a marcat 15 ani de activitate Magister Software, prilejuindu-ne, totodată, dezbateri constructive cu invitații și stabilirea obiectivelor comune pentru 2018.
Reunind peste 60 de parteneri și dealeri din toate zonele tarii, cea de-a opta ediție a Întâlnirii noastre anuale a fost contextul optim pentru a analiza colaborarea din cadrul rețelei Magister, precum și modalitățile prin care putem îmbunătăți și dezvolta soluții performante, menite să extindă portofoliul de implementări în concordanță cu schimbările iminente de pe piața de retail.
Sâmbătă, 4 noiembrie 2017, s-a desfășurat Conferința Partenerilor Magister, evenimentul central al întâlnirii anuale, susținută de Mihaela Petcu, director vânzări naționale Magister, alături de Dor-Bujor Pădureanu, director general al companiei.
În prima parte a evenimentului, Mihaela Petcu a prezentat rezultatele programului anual de certificare Magister, rezultatele comerciale obținute anul acesta de parteneri, precum și informații despre aplicatia CRM online, ce oferă acum instrumente indispensabile furnizorilor de solutii pentru retail care comercializează soluții SmartCash RMS.
Împreună cu Nicolae David, Director Tehnic Magister Software, Mihaela a înmânat Premiile Magister 2017 celor mai dinamici parteneri și Dealeri Autorizați SmartCash pe 2017. Astfel, pe primul loc s-a clasat compania Velvet Com din Bacău, locul al II-lea a fost ocupat de firma Simon Electronics S.R.L. din Satu Mare, iar locul trei i-a revenit companiei Fisc Consulting S.R.L. din Cluj-NapocCea de-a doua parte a conferinței a fost deschisă de Bogdan Bratu, alături de invitatul său, Nadir Azam, din partea Zucchetti Worldwide Operation. În ediția de anul acesta, reprezentanții Zucchetti au prezentat oferta Mago4, care vine în întâmpinarea partenerilor Magister Software cu un Cluster de soluții inovatoare, integrate cu platforma SmartCash RMS.
Cel de-al doilea invitat, domnul Nicu Piroi, reprezentant al companiei Accord Electronics, a prezentat avantajele integrării noului concept de AMEF în arhitectura sistemelor de retail precum platforma SmartCash RMS. Conform necesităților clienților și respectând legislația în vigoare, aceste soluții inteligente se evidențiază și datorită faptului că au fost proiectate să funcționeze eficient și cu aplicația SmartPOS.
In ultima parte a conferinței, Dor Bujor Pădureanu, director general Magister Software, a prezentat noua strategie de dezvoltare a parteneriatelor, pentru anul 2018, punând accent pe noile unelte comerciale, disponibile acum online, pe o singura platformă, concepute astfel încât să optimizeze colaborarea în cadrul rețelei naționale de profesioniști Magister, printr-un management mai eficient al proceselor de pre-vânzare și contractare.
Evenimentul s-a încheiat cu expoziția de echipamente, în cadul căreia Magister și furnizorii specializați au prezentat participanților interesați cele mai performante echipamente disponibile în prezent pe piața soluțiilor pentru retail. La standul expoziției, vizitatorii au putut testa programe și echipamente integrate în soluția SmartCash RMS și, bineînțeles, au putut afla mai multe despre cele două modele performante de imprimante fiscale inteligente, Athlos V-WS și respectiv FMC Epson TM-T810 – primele de acest tip fabricate integral în România
Considerând schimbările fundamentale pe piața de retail, în contextul reglementărilor referitoare la noile modele de AMEF, Dor Bujor Pădureanu, director general Magister Software a declarat:
“Inovația reprezintă, astăzi, o condiţie esenţială pentru succes si, totodată, un proces complex, bazat pe interacțiune – singura modalitate prin care vom reuși să implementăm, împreună, strategia de dezvoltare a produselor și serviciilor din suita de soluții SmartCash RMS”.
0 Comentarii