Solutii la cheie pentru magazine si supermarket-uri

Solutii la cheie pentru magazine si supermarket-uri

Market Watch, aprilie 2005

Magister Software este la ora actuala unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii integrate pentru retail din Romania. Produsul sau, SmartCash Shop, este cotat ca fiind cel mai bine vandut produs software in sectorul comercial al magazinelor medii, cu rata cea mai mare de instalari lunare pe acest segment de piata.
Rezultatele obtinute se datoreaza eforturilor permanente de dezvoltare a unei platforme software sigure si fiabile, accesibila oricarui buget si compatibila cu o gama cat mai larga de echipamente retail.

SmartCash Shop, emblema companiei, a devenit fara echivoc o referinta in domeniu datorita fiabilitatii sale si numeroaselor posibilitati pe care le inglobeaza. In ultima perioada s-a pus accent mai ales pe dezvoltarea platformei SmartCash Shop in vederea acoperirii unui numar cat mai variat de tipuri de organizari de magazin, prin extinderea numarului de oferte disponibile. Pachetul software SmartCash Shop poate fi folosit in urmatoarele tipuri de magazine: supermarket-uri, magazine specializate de confectii sau incaltaminte, magazine generale, magazine alimentare cu autoservire, magazine de constructii si metalo-chimice, retele de magazine cu transfer automatizat de marfa, etc.

Se lucreaza in continuare in directia integrarii unei palete cat mai variate de echipamente retail in cadrul platformei soft pornind de la urmatoarea premiza: clientul trebuie sa aiba posibilitatea de a alege in functie de criteriile de pret si calitate din oferta de echipamente disponibile pe piata, fara a ascunde avantajele si dezavantajele unei anumite solutii. Din acest punct de vedere Magister Software este singura companie din domeniu care s-a orientat catre o politica de vanzari deschisa, spre deosebire de alte firme concurente care de obicei promoveaza un singur produs fara a oferi clientului sansa de a alege, de a lua o decizie proprie. Activitatea noastra a contribuit si la crearea unei noi tendinte spre schimbarea mentalitatii de pe piata romaneasca in sensul obligativitatii satisfacerii pe deplin a cerintelor clientului, in mod cinstit si onest.

Responsabilitatea asumata in calitate de formatori ai pietei de solutii retail din Romania, ne onoreaza dar ne si obliga la mentinerea permanenta a unui inalt nivel de profesionalism, devenind nu numai furnizori de servicii pentru clientii nostri ci si consultanti ai acestora in alegerea pachetului optim, oferind posibilitatea optiunii pentru o anumita solutie sau un anume produs.
Una dintre prioritatile dezvoltarii in ultimul an a fost standardizarea activitatii de service si asistenta tehnica specializata. In acest scop, pe baza experientei proprii, au fost elaborate proceduri amanuntite de instalare si service, training, asistenta tehnica si calitate a serviciilor.

Pe aceasta baza, au fost dezvoltate relatii stranse de parteneriat cu companii din tara, capabile sa promoveze produsele si serviciile furnizate de Magister Software in zona lor de activitate si sa extinda garantiile de calitate la nivelul intregii tari. Aceasta colaborare se deruleaza pe doua coordonate: vanzarea produselor software si asigurarea asistentei tehnice teritoriale.
Parteneriatele dezvoltate de Magister Software sunt axate pe o colaborare stransa cu partenerii locali. Acest gen de colaborare presupune obligatii din partea ambelor firme. Pentru fiecare instalare, Magister Software se obliga sa furnizeze toate componentele sistemului sub forma de kit preconfigurat. Pe baza procedurilor de instalare si a sistemului standardizat de asistenta, partenerul local instaleaza si pune la punct sistemul tinand cont de specificul fiecarui client.

In vederea asigurarii unei colaborari stranse sunt utilizate cele mai moderne mijloace de comunicare prin Internet. Astfel, toate pachetele de distributie software, precum si procedurile de instalare si service sunt disponibile in format electronic pe portalul web dezvoltat special pentru partenerii certificati. In acest mod, informatiile ajung intr-un timp extrem de scurt la personalul specializat, iar comunicarea dintre specialistii Magister Software si personalul tehnic din tara este imbunatatita.

Magister Software intelege relatia cu partenerii in primul rand sub forma unei dovezi de seriozitate, pentru ca fiecare partener devine reprezentantul companiei in teritoriu. De aceea, a fost initiat programul de certificare a partenerilor prin testarea capacitatii acestora de a respecta procedurile de vanzare, instalare si asistenta pentru solutiile furnizate de Magister Software. Ca urmare, nivelul general de pregatire s-a imbunatatit considerabil, in paralel cu cresterea numarului de parteneri la nivel national.

Cresterea nivelului de expertiza tehnica, imbunatatirea calitatatii service-ului si extinderea retelei de asistenta tehnica in tara au contribuit nemijlocit la atragerea unui numar mare de clienti. De aceea identificarea altor parteneri de incredere care sa ofere servicii de cea mai buna calitate, ramane in continuare o prioritate pentru Magister Software. Astfel pana la finele anului 2005 avem ca obiectiv principal acoperirea teritoriala completa a tarii prin reteaua proprie de parteneri certificati.

Compania Magister Software si-a stabilit pozitia de varf pe piata romaneasca printre furnizorii interni de solutii retail, datorita profesionalismului de care a dat dovada in cursul evolutiei sale. Performantele companiei se datoreaza unei echipe tinere si dinamice ale carei preocupari intense pentru imbunatatirea calitatii solutiilor si produselor prevaleaza orice alta prioritate.

false

false

false

false

false