Claudia
Magister Software – Solutii la cheie pentru magazine si supermarket-uri
26 aprilie 2005

Articol din ziarul Financiarul, aprilie 2005

Magister Software este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii integrate pentru retail din Romania. Sistemul SmartCash Shop, produs de firma Magister Software este cotat ca fiind cel mai bine vandut produs software din sectorul comercial al magazinelor medii.

Numarul record de instalari, se datoreaza unei abordari pragmatice a situatiilor specifice activitatii din magazinele cu desfacere cu amanuntul. Sufocate de birocratie excesiva, cu un regim fiscal strict si cu exigente din ce in ce mai mari din partea consumatorilor, aceste magazine au nevoie de un sistem care sa le permita sa tina pasul cu modificarile rapide si dinamice ale pietei.

Imbinand in mod fericit interfata prietenoasa cu platforma open source SQL, solutia software produsa de Magister Software propune un nou mod de abordare a comertului, din perspectiva organizarii inteligente a magazinelor. Distribuit in 11 variante de licentiere, sistemul SmartCash Shop se adreseaza in egala masura magazinelor mici sau medii, cat si magazinelor de tip supermarket.

Axat pe usurinta in exploatare si intretinere, pe fiabilitate si scalabilitate, sistemul SmartCash Shop ascunde complexitatea activitatii dintr-un magazin modern in spatele unei interfete simple, prietenoase si usor de inteles.
Principalul atu competitiv al solutiei SmartCash Shop este interoperabilitatea completa cu majoritatea echipamentelor retail disponibile in ofertele de pe piata. Folosind o interfata software proprie de tip plug-in, s-a obtinut integrarea completa cu majoritatea echipamentelor retail: POS-uri, case de marcat, imprimante pentru coduri de bare, cântare electronice, cititoare de coduri de bare, terminale mobile pentru inventariere, echipamente touchscreen, etc. Astfel, datorita paletei largi de echipamente suportate, si a gamei extinse de versiuni software disponibile, pot fi furnizate solutii extrem de variate si de adaptate necesitatilor clientilor, atat din punctul de vedere al calitatii cat si al bugetului alocat.

Pe langa automatizarea excelenta a procesului de vanzare, platforma SmartCash Shop asigura o serie intreaga de beneficii organizatorice printre care:

  • Posibilitatea de delegare a responsabilitatilor catre personal mai slab calificat, cu asigurarea operarii corecte a programului;
  • Disciplinarea si responsabilizarea operatorilor prin audit-ul permanent;
  • Trasabilitatea completa a fiecarei operatii atat in timp, cat si in raport cu persoana care a efectuat operatia;
  • Obtinerea in maximum o luna de la implementarea completa, a caracteristicii de automentinere a sistemului organizatoric. Aceasta caracteristica se obtine datorita dependentei operatiilor una de cealalta si a imposibilitatii aparitiei fenomenului de „ascundere dupa deget” in randul personalului. Acest fenomen este descurajat de controlul operarii cu sistemul inca de la intrarea in program;
  • Intr-un timp relativ scurt se reduce efectul disparitiei nejustificate de marfa, ca urmare a usurintei de efectuare a inventarelor si a controlului strict al stocurilor si al vanzarilor.

SmartCash Shop este o soluţie care organizează superior un magazin şi care educă oamenii pentru a lucra într-un anumit sistem, mai performant, mai productiv. In acest context asistenta tehnica este un element cheie, imperios necesar. De aceea, una dintre prioritatile dezvoltarii a fost standardizarea activitatii de service si asistenta tehnica specializata. In acest scop, pe baza experientei proprii, au fost elaborate proceduri amanuntite de instalare si service, training, asistenta tehnica si calitate a serviciilor.

Astfel, au fost dezvoltate relatii stranse de parteneriat cu companii din tara, capabile sa promoveze produsele si serviciile furnizate de Magister Software in zona lor de activitate si sa extinda garantiile de calitate la nivelul intregii tari. Parteneriatele dezvoltate de Magister Software sunt axate pe o colaborare stransa cu partenerii locali. Acest gen de colaborare presupune obligatii din partea ambelor firme. Pentru fiecare instalare, Magister Software furnizeaza toate componentele sistemului sub forma de kit preconfigurat. Pe baza procedurilor de instalare si a sistemului standardizat de asistenta, partenerul local instaleaza si pune la punct sistemul tinand cont de specificul fiecarui client.

In vederea asigurarii unei colaborari stranse sunt utilizate cele mai moderne mijloace de comunicare prin Internet. Astfel, toate pachetele de distributie software, precum si procedurile de instalare si service sunt disponibile in format electronic pe portalul web dezvoltat special pentru partenerii certificati.
Magister Software intelege relatia cu partenerii in primul rand sub forma unei dovezi de seriozitate, pentru ca fiecare partener devine reprezentantul companiei in teritoriu. De aceea, a fost initiat programul de certifcare a partenerilor prin testarea capacitatii acestora de a respecta procedurile de vanzare, instalare si asistenta pentru solutiile furnizate de Magister Software.
Ca urmare, nivelul general de pregatire s-a imbunatatit considerabil, in paralel cu cresterea numarului de parteneri la nivel national.

Compania Magister Software si-a stabilit pozitia de varf pe piata romaneasca printre furnizorii interni de solutii retail, datorita profesionalismului de care a dat dovada in cursul evolutiei sale. Performantele companiei se datoreaza unei echipe tinere si dinamice ale carei preocupari intense pentru imbunatatirea calitatii solutiilor si produselor prevaleaza orice alta prioritate.

0 Comentarii

Categorie: Blog
Etichete:

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!