Programul de Certificare Magister 2013-2014

Sambata, 27 aprilie, la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti, compania Magister Software a lansat oficial noul program de certificare pentru companiile partenere. La eveniment au participat 30 de companii – parteneri cu vechime in reteaua Magister, dar si nume noi, interesate de noul program de certificare.
Programul de certificare Magister este o initiativa sustinuta de Patronatul Comerciantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania – singura asociatie profesionala din domeniul solutiilor pentru retail. In deschiderea conferintei, domnul Marian Anghelescu, presedintele Patronatului, a aplaudat demersul Magister in directia brevetarii profesionale a celor care activeaza in domeniu, acesta fiind si unul dintre obiectivele prioritare ale activitatii Patronatului.

Partea I

In prima parte a evenimentului, Dor Bujor Padureanu, director general Magister Software, a prezentat noul program, in ce constau cele 3 niveluri de certificare (Centru de instalare, Centru de training si interventie si Centru de service si suport tehnic) si cele 4 calificari profesionale (Tehnician de instalare si intretinere solutii SmartCash, Trainer Autorizat SmartCash, Consultant solutii SmartCash, Analist solutii retail SmartCash).

Partea a II-a

In a doua parte a evenimentului, au fost prezentate sistemul de certificare si respectiv platforma de e-learning Magister, ce va detine rolul central in calificarea personalului, atat in ceea ce priveste diseminarea informatiilor cuprinse in curriculum, cat si in procesul de evaluare.

Slide Show-ul Prezentarii

Prezentare Program Certificare Magister 2013-2014

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






9 − = 4

false

false

false

false

false