Prin lansarea noului program de certificare 2013-2014, Magister Software intentioneaza sa asigure suport de inalta specializare solutiilor bazate pe cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania, SmartCash RMS. Cele aproximativ 30 de firme partenere, prezente sambata, 27 aprilie, la lansarea programului, alaturi de alte cateva nume din bransa, vor demara incepand cu luna mai a acestui an un amplu proces de specializare in furnizarea de suport tehnic pentru solutiile SmartCash, in vederea obtinerii uneia dintre cele trei certificari Magister: Centru de instalare, Centru de training si interventie si Centru de service si suport tehnic. Procesul se va baza pe sistemul de e-learning dezvoltat de companie, traininguri, evaluari lunare si finale.
Dl. Norocel Istrati, directorul departamentului IT al companiei Vec Impex din Iasi, prezent la eveniment, considera necesar si firesc pasul pe care Magister il face in directia cresterii si standardizarii serviciilor oferite utilizatorilor SmartCash din intreaga tara.
„Astfel vom aduce o stabilitate pe piata de solutii astfel incat toata lumea sa beneficieze de experienta – nu numai a mea, dar si de a tuturor celor de aici. Asa, per total, fiind o platforma unitara, nationala, clientul sa stie ca poate beneficia in orice colt al tarii de acelasi suport, de aceeasi experienta. E un lucru bun si e pasul firesc in dezvoltarea unei retele de distributie si de servisare a unei solutii software. Cred ca noul program va fi benefic tuturor”, a declarat dl. Istrati la finalul intalnirii.
Dl. Marius Egry, directorul companiei clujene Fisc Consulting saluta la randul lui initiativa Magister, considerand-o laudabila si benefica in stimularea angajatilor prin furnizarea de informatii structurate.
„Toata experienta pe care am acumulat-o in acesti patru ani de zile prin implementarea de solutii SmartCash avem sansa acum sa o punem intr-o forma moderna de invatare, o forma moderna de certificare a cunostintelor […] si e un lucru laudabil – cel putin pentru compania noastra este prima data cand se afla in fata unei platforme de acest gen. Cu siguranta vom participa la toate sesiunile care ne-au fost prezentate aici si speram ca peste un an sa atingem nivelul pe care ni l-am propus: acela de centru de service autorizat Magister. E un mare pas inainte in stimularea angajatilor care au participat la aceasta intalnire prin faptul ca au acces la informatii foarte bine structurate. Felicitari echipei Magister!”, a declarat dl. Egry.
Parteneri cu vechime in reteaua Magister, firma Honoris Servicii din Sfantu Gheorghe a fost reprezentata la evenimentul lansarii de dl. Attila Kardos, director, si dl. Laszlo Rusz, reprezentant tehnic. In interviul acordat, dl. Kardos a vorbit despre obiectivul pe care Honoris Servicii il are privitor la certificarea Magister, acela de a atinge nivelul superior, Centru de service si suport tehnic. Obiectivul se va atinge probabil in doua etape, declara directorul Honoris Servicii.
Silviu Costea, directorul general al societatii Ram-Tech Datanetwork, cu sediul in orasul Galati, prezent la lansare a afirmat la randul lui ca remodelarea programului de certificare Magister este o evolutie normala si de asteptat la nivelul de dezvoltare si rapandire pe care solutiile SmartCash l-au atins.
Blu Conect, firma candidata la certificare, s-a afirmat pe plan local, in judetul Brasov, ca distribuitor si servisant de case de marcat si alte echipamente pentru retail. La evenimentul de lansare a programului de certificare Magister 2013-2014, firma a fost reprezentata de dl. Radu Albu, directorul general. Acesta si-a exprimat dorinta ca „[…] parteneriatul nostru cu Magister sa dureze o perioada foarte indelungata si pe zona judetului Brasov speram sa devenim principalul partener.”
0 Comentarii