Inceputul lunii octombrie aduce o imbunatatire majora a serviciilor de suport tehnic pentru utilizatorii platformei software SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software.
Magister restructureaza sistemul de asistenta tehnica nationala, introducand codul unic de identificare pentru fiecare client cu scopul de a reduce timpul de preluare si rezolvare a sesizarilor. Cu ajutorul acestui cod unic de identificare, apelurile abonatilor la serviciile de intretinere a solutiei SmartCash RMS vor fi triate automat, reducand astfel semnificativ timpul de inregistrare si procesare a sesizarilor.
Atunci cand un abonat formeaza numarul de telefon al serviciului de suport tehnic Magister, i se solicita introducerea, din tastatura telefonului, a codului unic, format din maximum 5 cifre, ceea ce permite identificarea rapida a apelantului si directionarea automata a acestuia catre departamentul adecvat.
Procesul de imbunatatire a serviciilor de suport tehnic demarat de Magister toamna aceasta continua cu lansarea noii politici, „0 apeluri pierdute!“. Noul sistem va asigura preluarea in totalitate a sesizarilor utilizatorilor SmartCash RMS.
Pasul pe care Magister il face de la 1 octombrie se inscrie in parcursul unei evolutii continue, menite sa intampine nevoile clientilor, utilizatori ai platformei software SmartCash RMS.
0 Comentarii