Diana Ionescu
Senic Gross&Market alege SmartCash RMS pentru gestiune, productie si distributie alimentara
24 noiembrie 2022

Solutia integrata SmartCash RMS asigura trasabilitatea in noul magazin Senic Gross&Market, Focsani

SmartCash RMS raspunde corect si complet noilor concepte Senic Gross&Market, care se adresează cu succes atât consumatorilor finali, cât și revânzătorilor.

Compania Senic Gross&Market, cu capital 100% romanesc, înființată în anul 1994, deține, deja, 5 magazine proprii, unde se comercializează produse alimentare și nealimentare (în Mediaș, Slatina, Brașov, Pitești și Drobeta Turnu Severin). Cel de-al șaselea magazin, cel de la Focșani, va funcționa pe șoseaua de centură a municipiului – Calea Moldovei nr. 18A (fostul magazin Zanfir).

Senic Gross&Market Focsani a fost inaugurat azi, 24 noiembrie, pe Centura Focșaniului (în locul fostului magazin Zanfir Cash and Carry) si este cel de-al VI-lea magazin Senic Gross&Market din țară. Toate magazinele Senic Gross&Market utilizează soluții specializate pentru retail bazate pe platforma SmartCash RMS pentru formatul comercial cash&carry de la Magister.

În cei 28 ani de la înființare compania a acumulat o vastă experiență și cunostințe în domeniul fabricării a peste 700 de articole marcă proprie: dulciuri, articole destinate îngrijirii personale, prăjituri și fursecuri, chips-uri sau băuturi răcoritoare, devenind un important furnizor de produse de patiserie la nivel național.

Gestiune, productie si distributie alimentara cu SmartCash RMS

Magazinul Senic Gross&Market din Focsani are o suprafață totală de aproximatix 5000 de metri pătrați si peste 6000 de articole, alimente de bază cafea, băuturi alcoolice, sucuri, produse de curăţenie, produse de îngrijire personală, conserve, dulciuri, condimente, snacksuri, lactate, mezeluri, produse congelate, fructe și legume, unice la raft.

Locatia dispune de 10 case de marcat, într-o atmosferă prietenoasă, unde procesul de cumpărare este facil, iar personalul este întotdeauna la dispoziția clienților.  .

Spatiul si dotarile magazinului cash&carry ii permit retailerului, expunerea unei game largi de produse, o zona fresh cu fructe și legume, dar totodată si aproximativ 100 de metri liniari cu vitrinele frigorifice

De ce aleg clientii solutiile SmartCash pentru cash&carry?

Iata atuurile SmartCash pentru formatul comercial cash&carry și cele mai apreciate funcționalități:

  • SmartCash RMS permite sistemul combinat de vanzare, in regim en gros si en detail, în funcție de tipul de client (atat persoane fizice, cat si juridice, putand fi utilizate linii separate sau sisteme de vanzare mixte – multistație). Astfel, vânzarea cu amănuntul și cu ridicata se deruleaza în același spațiu de desfacere, ceea ce atrage mai multe segmente de clienti simultan.
  • Controlul strict al fluxului operational;
  • Promotiile dinamice de volum – aplicate automat la casă sau la stațiile de facturare, pe masura ce produsele sunt adaugate pe bon sau pe factură;
  • Facturare și încasare ultra-rapida, automatizata, cu multiple forme de plata si control strict al fluxurilor de numerar;
  • Colectare mobilă de date – comenzile primite telefonic sau prin platforme e-commerce pot fi colectate mobil pe sală și pregătite în vederea ridicării rapide de către clienții VIP;
  • Planificarea campaniilor de tip revista.

Pentru depozite cash&carry unde timpul contează

Faptul ca solutia noastra este aleasa de tot mai multi retaileri care opereaza magazine si depozite cash & carry confirma ca, la 20 de ani de la lansare, platforma SmartCash RMS este deja consacrata pe piata din Romania, imbinand traditia in dezvoltarea de solutii cu inovatia si perfectionarea continua. Caror factori le datoram aceasta recunoastere?

  • Solutie robusta si stabila
  • Multitudinea de functii dezvoltate in platforma, care acopera in intregime fluxul operational derulat in astfel de afaceri. Update lunar cu noi functii si optimizari
  • Integrare cu multiple alte solutii, module si aplicatii complementare – contabilitate, SFA, WMS si e-commerce
  • Consultanta si servicii complete de instalare (hardware-software)
  • Suport tehnic disponibil zilnic, zeci de linii de call-center
  • Acoperire nationala prin reteaua de parteneri Magister, care include sute de profesionisti certificati din toate zonele tarii
  • Adaptabilitate, simplitate si flexibilitate in utilizarea platformei
  • Training de personal
  • Raport calitate-pret optim – prin funcționalitățile de top, precum vânzarea ultrarapidă, soluția mobila integrate sau extensiile eCommerce pentru livrarea online, soluția noastra surclaseaza la mare distanță soluții de renume în domeniu

SmartCash RMS permite mixarea in timp real al tipurilor de incasare prin casa de marcat, de la vanzare cu amanuntul catre persoane fizice, la vanzare cu ridicata catre persoane juridice, facturand diferit in functie de tipul clientului. Facturarea este de asemenea un proces extrem de rapid, asemenantor cu vanzarea prin POS, realizandu-se un control strict asupra fluxurilor de numerar.

Promotiile reflectate in reduceri de pret sunt implementate in mod dinamic in SmartCash RMS, acestea fiind aplicate pe masura ce produsele sunt adaugate pe factura sau bon.

Excelența în managementul lanțului de distribuție

Suita de aplicatii SmartCash RMS pentru depozit poate fi folosita cu succes la nivelul tuturor afacerilor ce presupune o miscare rapida de marfuri, precum sunt depozitele.

Cu ajutorul SmartCash RMS se poate realiza o precesare integrata a comenzilor de aprovizionare, unificandu-se un control al aprovizionarii la nivel global, localizand astfel unde se afla marfa ce trebuie livrata. Comenzile sunt deci automat corelate la depozitele de unde pot fi livrate bunurile.

Cu ajutorul SmartCash RMS este posibila administrarea stocurilor din depozite la un nivel de acuratete net superior aplicatiilor anterioare clasice. Sunt utilizate in acest sens tehnici de inventariere in timp real si/sau pe locatii.

În anul 2021 lanţul de magazine Senic Gross&Market s-a extins cu o nouă locaţie, în Slatina, iar astazi 24 noiembrie 2022 s-a deschis si locația de la Focșani. Reprezentanţii companiei cu capital 100% romanesc demonstrând că o afacere se clădeşte în timp, prin furnizarea unor servicii de calitate care au câştigat un portofoliu din ce în ce mai mare de clienţi.

Instalarea, configurarea si training-ul privind utilizarea solutiei la nivel de front-office si back-office au fost asigurate de echipa Magister – prezenta in magazin atat pe parcursul procesului de instalare, cat si in ziua inaugurarii. Training-ul efectuat la fata locului si-a demonstrat deja eficienta atât in ceea ce priveste vânzarea, cât si in gestiune si management.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!