Magazin online

Comerț electronic. Integrare SmartCash RMS cu site-uri e-commerce.
Iată, mai jos, o reţetă pentru un astfel de magazin.

Concomitent cu creșterea anuală, înregistrată în industria e-commerce din România, am adaptat în permanență platforma SmartCash RMS la cerințele pieței și la noile comportamente de consum. Iată de ce, pentru aceia dintre dumneavoastră care au (și) un magazin online, platforma SmartCash RMS permite funcționalitățile de eficientizare a activităților deopotrivă în magazinul fizic și în cel virtual.

Din punct de vedere al fluxurilor operaționale existente într-o soluție SmartCash RMS integrată cu un site e-commerce, toate procesele specifice pentru retail și pentru gestionarea mărfurilor sunt controlate la nivelul soluției SmartCash RMS, indiferent de numărul de puncte de livrare sau de magazine.

Rețeaua de magazine este controlată operațional dintr-o unitate centrală care asigură toate funcționalitățile necesare. In cadrul acesteia sunt colectate toate datele din lanțul de magazine și de aici se asigură controlul asupra cataloagelor de produse, clienți, furnizori etc. valabile în toată rețeaua de retail.

Din punct de vedere operațional (stocuri), un site online este văzut, de la nivelul centralei de magazine SmartCash, precum un alt magazin din aceeași rețea, având un număr unic ce va fi mapat cu site-ul. Toate procesele de schimb de date între site-ul e-commerce și SmartCash RMS se desfășoară prin intermediul unui serviciu web HTTP REST reprezentat de componenta software SmartCash Everywhere REST Server.

Schimbul de date se desfășoară prin apelarea unor metode publicate pe aceasta interfață în format JSON.

Pentru realizarea interfeței bidirecționale dintre site-ul e-commerce și rețeaua de magazine gestionată cu SmartCash RMS, este necesară implementarea următoarelor procese de schimb de date între cele două sisteme:

  • Actualizări de articole;
  • Actualizarea listei de magazine in care sunt implementate solutii SmartCash;
  • Consultarea stocului disponibil;
  • Actualizarea bazei de date cu informatii despre clienți;
  • Transmiterea comenzilor de livrare;
  • Consultarea stadiului comenzilor de livrare;

Într-o soluție integrată SmartCash RMS – e-commerce, controlul asupra nomenclatorului de produse (articole) este efectuat intotdeauna din centrala de magazine, folosind programul existent SmartCash Shop.

Versiunea SmartCash RMS 14.0.0.75 vă permite sortarea comenzilor sosite online (inclusiv prin terți, precum portaluri de vânzări online) și direcționarea acestora către magazinul fizic ce urmează a le livra, în funcție de distanța față de client.

În schema următoare puteți observa elementele necesare implementării unei astfel de soluții și descrierea generală a proceselor de integrare SmartCash RMS – e-commerce:

Schema_magazin_online

Aplicația SmartCash Shop oferă comerciantului posibilitatea de a introduce un număr nelimitat de articole, grupate într-un catalog de produse organizate pe departamente. Pentru o identificare ușoară și corectă, articolele pot fi filtrate după diverse criterii reprezentative,Un exemplu de clasificare în cazul magazinelor ce comercializează produse textile poate fi făcută după categorii precum brand, colecție, articole pentru dame, bărbați sau copii, măsuri etc. Clasificările sunt utile și pentru a aplica foarte ușor promoții doar pentru anumite departamente / categorii de produse.

În privința promoțiilor, negreșit este necesară fidelizarea clienților. Cu SmartCash Shop, în varianta Netcenter, comerciantul își permite ca, pe lângă discountul aplicat per articol sau client, printr-un card de fidelitate, să aplice și reduceri în sistem Happy Hour.

Pot fi create, totodată, pachete promoționale compuse din mai multe articole la preț special față de cel pe care l-ar implica achizitia fiecărui articol individual sau pachete care permit acordarea de reducere valorică sau procentuală ori promoții de tipul 2+1 gratuit sau 1 + ½ – reducere aplicată pentru cel de-al doilea articol cumparat.

În ceea ce privește gestiunea magazinului și a rețelei de magazine, SmartCash Shop permite evidența stocurilor în timp real și pune la dispoziția managerilor de magazine diverse rapoarte de rentabilitate, amănunțite, despre anumite produse sau departamente. În cazul produselor greu vandabile, se pot lua imediat măsuri de accelerare a vânzării, folosind diverse politici de preț sau marketing.

Și ce ar fi oare magazinele fără puterea magica a Internetului? Segmentul e-commerce este unul de succes și poate constitui un atu pentru orice utilizator al suitei software SmartCash RMS, deoarece permite conectarea la sistemele informatice externe, precum magazinele online.

Listă de cumpărături

BackOffice :

  • Server
  • Stație de lucru

BackOffice :

  • SmartCash Shop NetCenter;
  • SmartCash Netbridge;
  • SmartCash Lynx;
  • SmartCash Everywhere REST Server;
  • Server FTP.

(*) Licențele software OEM, achiziționate împreună cu echipamentele sunt mai ieftine decât cele Retail achiziționate separat.

Servicii si norma orara:

  • Instalare
  • Training Personal
Completeaza cererea de calculatie acum! Vreau sa fiu sunat inapoi de un consultant!

Serviciul de consultanţă este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-17:00.

false

false

false

false

false