Sistemul SmartCash Shop a fost implementat in al treilea supermarket New Planet, Pitesti
Firma DGM New Planet SRL a apelat la solutia SmartCash Shop pentru magazinul sau din Pitesti – supermarket New Planet. In luna ianuarie a acestui an s-a efectuat un upgrade de solutie la New Planet, prin inlocuirea unei solutii vechi, bazate pe case de marcat Sapel, ce a functionat in magazin timp de 2 ani.
Noua solutie pentru care s-a optat a facut trecerea de la case de marcat la POS-uri, o metoda de vanzare moderna. Astfel, supermarket-ul New Planet din Pitesti se situeaza in prezent la nivelul celorlalte doua magazine din aceeasi retea, aflate in Curtea de Arges, supermarket New Planet I si New Planet II. Implementarea a marcat incununarea eforturilor de integrare a retelei New Planet care a fuzionat intr-o singura companie.
Integrare comerciala la nivelul intregii retele: 3 magazine tip supermarket si un magazin de textile
Aceasta tranzitie la un sistem mai functional a fost foarte benefica si binevenita mai ales pentru ca solutia SmartCash Shop si-a dovedit deja eficienta in celelalte doua magazine New Planet.
Finalizarea implementarii solutiei SmartCash Shop in reteaua de magazine New Planet a rezolvat in mod pozitiv o serie de probleme de integrare comerciala la nivelul intregii retele, formata din cele trei magazine tip supermarket si un magazin de produse textile.
Cresterea de functionalitate s-a inregistrat gratie unui sistem de vanzare de ultima generatie precum si solutiei software bazata pe conectare online la serverul de date.
In prezent, in frontoffice functioneaza 3 POS-uri, pe baza de imprimanta fiscala Datecs FP550T si sistem Eco POS. Acestea sunt insotite de tastaturi programabile, cititoare pentru coduri de bare omnidirectionale si sertare de bani.
Magazinul este dotat cu un sistem de inventariere mobila radio, ce comunica in timp real cu serverul de backoffice. Compus din statii radio si terminale mobile wireless, sistemul reprezinta cea mai performanta si scalabila solutie pentru colectarea mobila de date in timp real.
In prima faza, toate datele din vechiul program au fost importate si reorganizate intr-o structura noua. S-a efectuat trecerea la alt tip de coduri interne prin reetichetarea articolelor.
Nu toate echipamentele au fost shimbate odata cu trecerea la noul program. Acest lucru demonstreaza inca o data usurinta de adaptare a SmartCash Shop la orice conditii. Au fost introduse echipamente noi numai acolo unde a fost neaparata nevoie, adica la punctele de vanzare si la sistemul de cantarire.
Procesul de cantarire este asigurat de doua cantare digitale cu etichetare de tip DIGI SM100, plasate la raionul de mezeluri si carne, respectiv fructe si legume. Cantarele digitale cu conectare la PC au inlocuit niste modele de cantare mai vechi care nu mai acopereau necesitatile magazinului. Acum datele pot fi actualizate si urmarite in timp real.
Specialistii de la Magister Software au fost prezenti la magazinul New Planet in toate fazele de implementare asigurand tot suportul tehnic necesar, ocupandu-se si de training-ul personalului.
Implementare si inventar in timp record
Implementarea a avut loc intr-un timp record – numai 4 zile, perioada in care s-a efectuat un inventar complet dar si tranzitia la noul sistem.
Supermarket-ul New Planet constituie fara indoiala un punct de atractie important in cartier, datorita dimensiunilor sale, a dotarii corespunzatoare cu cele mai diverse produse de prima necesitate si nu in ultimul rand datorita programului sau foarte comod: magazinul functioneaza in regim non stop.
0 Comentarii