Gustul dulce al unei soluții de retail performante

Gustul dulce al unei soluții de retail performante

Aducand cel mai inovator concept de magazin de producator din nord-vestul Romaniei, reteaua La Casa Pane.Dolce a implementat o solutie complexa de retail pentru retea in cele 12 magazine deschise pana in prezent, solutie ce include echipamente specializate si programe informatice din suita Smart Cash Retail Management System, furnizate si dezvoltate de compania Magister Software. Proiectul de instalare software/hardware in unitatile comerciale si in head office a demarat la inceputul anului 2014 si este in plina derulare, la implementare participand si partenerii certificati regionali ai dezvoltatorului Magister Software.

Conceptul de business al magazinelor La Casa Pane.Dolce este de a oferi consumatorilor, in acelasi loc, produse de patiserie, brutarie, cofetarie si gastronomie autentice, inspirate din retete traditionale italienesti. Magazinele La Casa functioneaza in regim de autoservire: clientii pot lua o gustare rapida chiar in incinta magazinului sau pot cumpara produse la pachet.

magazin-la-casa-pane-dolce-pasteur-cluj-6

Din punct de vedere tehnic, unitatile La Casa Pane.Dolce sunt operate de o centrala situata in Cluj-Napoca si functioneaza ca o retea inchisa, receptiile de marfa realizandu-se doar de la depozitul producatorului – proprietar al lantului de retail.

Solutia implementata in fiecare unitate a retelei este de tip monopost, pe o singura statie functionand atat componentele de front office, cat si cele de back office, ceea ce inseamna ca de pe acelasi sistem se pot face incasari, precum si toate operatiile specifice de intretinere a magazinului: aprovizionare, gestiune, raportare, miscari de stoc etc. Zona front-office este dotata cu sisteme POS cu display touchscreen Posiflex, imprimante fiscale rapide Datecs si cantare digitale Dibal G310, conectate la POS pentru preluarea automata a greutatii.

Configuratia software include programele SmartCash destinate vanzarii si gestiunii stocului in magazine. In head office a fost implementata platforma inovatoare de BI, bazata pe tehnologia QlikView, SmartCash Oxygen, si alte componente software destinate managementului la nivel de retea.

Reteaua La Casa Pane.Dolce va continua sa se extinda si in lunile urmatoare, fiind programate noi deschideri de magazine in orasele din nord-vestul Romaniei.

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






+ 7 = 14

false

false

false

false

false