ȘTIRI MAGISTER

Suna clopotelul la Scoala de Vara Magister!

Luna aceasta, relansam Scoala de Vara Magister, seria de workshop-uri gratuite pentru utilizatorii platformei software SmartCash Retail Management System, dezvoltate de companie. In fiecare vineri, incepand cu 9 august 2013, la sediul Magister din strada Wilhelm Filderman nr. 12, Bucuresti, sunt asteptati operatori, sefi de magazin, manageri de retele, precum si parteneri certificati ai companiei.

Soluția de gestiune SmartCash RMS, în rețeaua Pambac

Cele 13 unitati din reteaua de retail a producatorului bacauan Pambac adopta solutia de gestiune SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software. In luna iunie 2013 s-a demarat proiectul pilot ce vizeaza informatizarea head office-ului retelei si a primelor magazine. Se estimeaza ca implementarea solutiei SmartCash RMS in toata reteaua Pambac se va finaliza in luna august a acestui an.

SmartCash RMS – soluția pentru Carrefour Express

In luna mai 2013, Pak Palace, cel mai vizitat magazin din Piata Orizont, cartierul bucurestean Drumul Taberei, a decis sa adere la franciza Carrefour Express. Intrucat comerciantul a dorit sa utilizeze in continuare solutia SmartCash RMS pentru gestiunea supermarketului, a fost necesara integrarea solutiei cu platforma ERP a francizorului, proces ce s-a incheiat la finele lunii mai.

Scale Expert la Achiziții în Retail și Horeca

In perioada 22-24 mai 2013, la Crystal Palace Ballrooms din Bucuresti, a avut loc Achizitii in Retail si HoReCa, un eveniment B2B dedicat profesionistilor celor doua domenii. Pe durata a trei zile, furnizorii de solutii pentru retail si HoReCa, dar si operatori importanti din cele doua industrii si-au expus ofertele, au participat la conferintele si workshop-urile organizate si au profitat de oportunitatea de networking pe care evenimentul a oferit-o.

Un pas firesc in evolutia SmartCash RMS

Un pas firesc in evolutia SmartCash RMS

Prin lansarea noului program de certificare 2013-2014, Magister Software intentioneaza sa asigure suport de inalta specializare solutiilor bazate pe cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania, SmartCash RMS. Iata impresiile partenerilor in curs de certificare, prezenti la eveniment, referitoare la noul program.

Noul program de certificare, primit cu entuziasm de parteneri

Sambata, 27 aprilie, la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti, compania Magister Software a lansat oficial noul program de certificare pentru companiile partenere. La eveniment au participat 30 de companii – parteneri cu vechime in reteaua Magister, dar si nume noi, interesate de noul program de certificare.

Magister preia portofoliul de clienti SoftMentor

Producatorul de programe de gestiune SoftMentor, cu o experienta de 10 ani pe piata solutiilor IT de management, a anuntat ca isi inceteaza activitatea. In contextul economic actual, compania a decis ca nu mai poate continua dezvoltarea solutiilor software pe care le oferea si pentru care furniza suport tehnic.

Promoția continuă

Promotia lansata de Magister anul trecut, in luna septembrie, a revenit in oferta furnizorului incepand cu februarie 2013 intr-o noua formula. Pachetul se adreseaza in continuare magazinelor independente mici si mijilocii si, in general, comerciantilor aflati la inceput de drum, care nu au utilizat pana in prezent o solutie de gestiune informatizata.

Utilizatorii SmartCash, pregatiti pentru noul TVA la incasare

In urma noilor reglementari fiscale privind plata TVA la incasare, in vigoare de la 1 ianuarie 2013, versiunea 10.0.1.35 a platformei SmartCash RMS, lansata luna aceasta, aduce o serie de modificari si imbunatatiri substantiale, inclusiv implementarea suportului pentru TVA la incasare in aplicatia-cheie, SmartCash Shop.

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest