SmartCash RMS, prezent la festivalul anului

SmartCash RMS, prezent la festivalul anului

Aproape 200.000 de oameni au participat, week-end-ul trecut, la prima editie a Festivalului Untold. Evenimentul face parte dintr-o serie de manifestari incluse in programul special dezvoltat de Consiliul Local al Cluj-Napoca, in colaborare cu 31 de organizatii non-guvernamentale. Orasul din inima Ardealului a fost desemnat, anul acesta, Capitala Europeana a Tineretului.

Campusul Untold a oferit participantilor toate facilitatile pentru ca acestia sa se bucure de un confort sporit pe durata celor patru zile de festival. Printre furnizorii din zona „Food & Drinks” s-a numarat si La Casa, brandul clujean de produse de patiserie, panificatie si cofetarie.festival-untold-la-casa-smartcash

Cu doua tonete, ambele dotate cu cate doua puncte de vanzare, La Casa a deservit cu succes numarul mare de clienti. Punctele de vanzare au functionat cu ajutorul platformei SmartCash RMS, solutia dezvoltata de Magister Software utilizata in toata reteaua La Casa. SmartCash RMS si serviciul de plata cu cardul oferit de Banca Transilvania au asigurat servirea eficienta si rapida a clientilor.

Duminica, in cea mai aglomerata zi a festivalului, s-au emis aproximativ 2000 de bonuri in fiecare toneta La Casa, totalul celor patru zile de festival fiind de peste 12.000 de tranzactii. Magister Software a fost alaturi de brandul La Casa pentru a opera prompt fluxul mare de vanzari din cele patru zile de foc atat prin suportul oferit la fata locului de catre partenerii locali din Cluj-Napoca, precum si prin asistenta tehnica la distanta, furnizata de centrul de suport tehnic din Bucuresti.

Cu ocazia Festivalului Untold 2015, solutiile SmartCash si-au demonstrat inca o data capacitatea de a face fata si in cele mai solicitante conditii si de a functiona eficient in diferite moduri de lucru.

Sursa foto: facebook.com/lacasapane

0 Comentarii

Comentarii folosind contul de Facebook

Lasa un Reply






3 − 2 =

false

false

false

false

false