Soluții de finanțare pentru comercianți. Cum să-ți dezvolți afacerea în retail

Soluții de finanțare pentru comercianți. Cum să-ți dezvolți afacerea în retail

Cum mulți dintre clienții noștri își dezvoltă și diversifică activitatea – extinzându-se, de exemplu, de la un magazin la o rețea de retail – am stabilit un parteneriat cu Grenke, companie care acordă comercianților soluții de finanțare. Cu peste 35 de ani experiență internațională, sedii în peste 31 de țări, peste 1300 de angajați și 550.000 contracte active, GRENKE oferă servicii de finanțare, leasing și închiriere de echipamente, servicii bancare și factoring – soluții care permit comercianților să-și doteze magazinele cu echipamentele necesare pentru a funcționa la standardele retailului modern. Curioși cum puteți accesa astfel de servicii? Iată ce informații am aflat pentru voi:

Ce avantaje oferă soluțiile de finanțare GRENKE?

  • Avans zero încă de la primul contract încheiat;
  • Chiria este în monedă euro și este integral deductibilă în contabilitatea afacerii;
  • Clienții au întotdeauna acces la echipamente de ultimă generație fără a bloca capitalul companiei în achiziții cu valoare ridicată;
  • Este protejată bonitatea companiei, întrucât GRENKE nu lucrează cu instituțiile bancare;
  • Clientul are posibilitatea de a opta pentru un contract cadru de închiriere, primind astfel condiții preferențiale pentru fiecare contract individual încheiat cu GRENKE.

Ce condiții trebuie să îndeplinească retailerii pentru a beneficia de finanțare de la Grenke?

  • retailerul trebuie să fie persoana juridică sau persoană fizică autorizată înregistrată în România;
  • valoarea echipamentelor pentru care se dorește finanțare să fie egală sau mai mare de 500 euro;
  • comerciantul să trimită prin e-mail, maximum 5 documente scanate din care analiștii Grenke pot înțelege mai bine afacerea  în cauza (lista completa pe site-ul Grenke).

Odată bifate aceste condiții, urmează un proces rapid de evaluare, în care vi se vor solicita doar documentele absolut necesare, gestionate digital, pe portaluri cu acces securizat disponibile deopotrivă partenerilor și clienților companiei.

Finanțarea nu este însă suficienta pentru a avea succes pe o piață super-competitivă, cum este cea a retailului modern. Iată ce alte provocări și oportunități trebuie să aveți în vedere când vă faceți planul de acțiune:

În ultimii ani, piața românească de retail a înregistrat cele mai mari creșteri din regiune, iar în 2017 cifra de afaceri a crescut cu peste 11,4% față de 2016 – creștere impulsionată atât de puterea sporită de cumpărare a românilor, cât și de strategiile marilor retaileri. Acțiunile intreprinse de marii jucători impun însă noi standarde, precum și un alt ritm cu care ceilalți trebuie să țină pasul pentru a se menține competitivi pe piață. De exemplu, compania Farmec a investit, în 2017, 650.000 euro în retehnologizarea și modernizarea proceselor de producție.

O alta serie de provocări – rămâne de văzut dacă și oportunități – vine din zona politicilor financiare aplicate la nivel național, care, considerând schimbările pe care le atrag, pot stimula sau, dimpotrivă, stagna avântul marilor retaileri”, precizează dl. Bratu Alexandru reprezentant GRENKE.

Așadar, dacă aveți planuri de dezvoltare, rețineți și opțiunea de a accesa soluții de finanțare adaptate afacerii voastre. Vă dorim mult succes și spor la vânzări!

Despre Autor

Specialist PR & Marketing Magister Software

false

false

false

false

false