Controlul interactiunii cu clientii, furnizorii si cu intreaga retea de distribuitori
Vinerea trecuta, 19 octombrie 2012, a avut loc la sediul Magister o sesiune de training in vederea certificarii pentru trei cunoscuti furnizori de solutii pentru retail, in prezent Dealeri Autorizati Magister, doi dintre acestia activand in Bucuresti, iar al treilea in Pitesti.
Reprezentantii celor trei parteneri au avut ocazia sa inteleaga mai bine cum functioneaza sistemul implementat de Magister pentru a asigura controlul calitatii si a standardiza operatiunile pe care le implica serviciile oferite. Cele doua procese, de instalare a solutiei Magister si respectiv de prestare servicii, au constituit principalele teme ale intalnirii.
Concret, s-a discutat despre programul CRM, ce permite controlul interactiunii cu clientii, furnizorii si cu intreaga retea de distribuitori, si despre cum poate fi acesta exploatat la maximum in vederea derularii optime a procedurilor standardizate operate de Magister.
De asemenea, asistenta tehnica si de tip helpdesk au suscitat interesul celor trei actuali dealeri si viitori parteneri certificati Magister.
Participantii au invatat care sunt pasii ce trebuie urmati in vederea prestarii serviciilor de asistenta si cum se gestioneaza tichetele de sesizare.
In cadrul intalnirii, viitorii Parteneri Certificati au beneficiat de expertiza directorului tehnic Magister, dl. Nicolae David, si a Stefaniei Berceanu, sefa Departamentului de suport tehnic.
Training-ul s-a prelungit si sambata, ocazie cu care a participat si noul nostru coleg de la SGI Service M din Bistrita Nasaud.
Companiile ce si-au exprimat dorinta de a fi certificate participand la primele training-uri sunt:
– SGI Service M – Bistrita Nasaud
– Compact Denx IT – Pitesti
– Gip Grup Serv – Bucuresti
– Zeus Service – Bucuresti
Si desigur sa nu-l uitam pe Aurel Niculae, Seful Departamentului de Instalare si Intretinere Solutii care a sustinut alaturi de Nicu training-ul de sambata!