Incepand din noiembrie a.c., Magister Software pune la dispozitia comerciantilor din Romania, utilizatori ai solutiei software pentru retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie, un sistem de suport tehnic actualizat. Noua platforma software de suport aduce multiple avantaje utilizatorilor cu abonament lunar de intretinere a solutiei SmartCash si consolideaza relatia de transparenta dintre companie si clienti.
Noul sistem de suport tehnic permite monitorizarea in timp real a echipamentelor aflate in service, conform abonamentului de intretinere. Astfel, in cazul avariilor la sistemele POS sau back office, aparate fiscale, accesorii etc., timpul de preluare, calificare si rezolvare a sesizarilor comerciantilor se reduce semnificativ.
Datorita noului sistem, utilizatorii cu abonament de intretinere vor primi un raport lunar cu informatii complete privind solutionarea sesizarilor, inclusiv numele reprezentantului tehnic, ora si data autentificarii, precum si durata interventiei. Modernizarea sistemului de suport tehnic permite contorizarea la minut a timpului petrecut de un reprezentant tehnic pentru o interventie. Spre deosebire de sistemul precedent, care functiona pe baza rotunjirii la 30 de minute a duratelor de interventie, clientii Magister au acum posibilitatea de a-si valorifica mai eficient orele de asistenta tehnica la distanta incluse in abonament.
Actualizarea infrastructurii de suport tehnic Magister, prin tranzitia la o platforma software ultramoderna, si integrarea rapida a acesteia cu sistemul anterior de customer support, fac parte dintr-un efort sustinut al companiei in directia cresterii calitatii serviciilor furnizate si adaptarea lor la nevoile reale ale comerciantilor din Romania. Aceasta imbunatatire se inscrie in seria de actiuni si investitii constante pentru realizarea si consolidarea unui sistem de suport tehnic performant, pe care compania le desfasoara inca de la lansarea produsului SmartCash Retail Management System pe piata din Romania.
0 Comentarii