Vineri, 22 august 2025, s-a desfășurat cea de-a doua sesiune a Școlii de Vară Magister, susținută de Monica Obretin – Business Analyst Magister. Evenimentul a reunit peste 38 de participanți – utilizatori SmartCash RMS și parteneri certificați Magister – într-o ediție dedicată unor teme avansate, de mare interes pentru optimizarea activității de retail.
Monica Obretin – Business Analyst Magister a condus sesiunea iar discuțiile au fost completate de intervențiile lui Florin Bughirică care a răspuns punctual întrebărilor și solicitărilor venite pe chat. Această formulă de echipă a adus un plus de valoare ediției, asigurând un dialog constant și clarificări în timp real pentru participanți.
La sesiune au participat reprezentanți ai unor companii importante din retail, precum Libris, Onitrade, CrisTim, Kosarom, Agrofarm Vet, Colibri, Flore&More, dar și parteneri certificați Magister – IRUC ECR & SOFTWARE, Ready, GB Service, Velvet Com S.R.L., WBI Data, Honoris, Leu Grup, Vec Impex și mulți alții.
Printre întrebările ridicate de participanți s-au aflat:
- Cluster de atribute – se pot trece doar anumite produse din catalog sau este necesar întreg catalogul? Cum gestionăm promoțiile doar pe un magazin?
- Imagini produse – de ce o poză adăugată la un produs nu rămâne vizibilă în centrală fără bifare repetată?
- Import SPV la NIR-uri – când va fi disponibil?
- Necesitatea importului din SPV – participanții au subliniat importanța acestei funcționalități, în condițiile în care, momentan, datele sunt introduse manual.
Tematici abordate
În cadrul acestei ediții, Monica Obretin a prezentat și explicat în detaliu:
- Înlocuirea conceptului de catalog alternativ cu cel de cluster de atribute;
- Planificarea prețurilor și a promoțiilor;
- Sincronizarea planificatoarelor de aprovizionare în rețelele de magazine;
- Gestionarea avansată a cupoanelor și gift cardurilor în SmartCash RMS 2025;
- Exportul datelor contabile în aplicația SAGA prin SmartCash BookKeeping Connector, la nivel de linie articol, pentru obținerea rapidă a declarației SAF-T;
- Gestionarea promoțiilor de volum pe articole din aceeași familie, folosind variații și produse generice;
- Configurarea și utilizarea promoțiilor de tip grupaj;
- Managementul promoțiilor în SmartCash RMS;
- Automatizarea comenzilor de aprovizionare cu SmartCash RMS.
Următoarea sesiune va avea loc vineri, 29 august 2025, fiind susținută de Eliza Aldică – Business Analyst Magister.
0 Comentarii