Claudia Patrascu
Ce soluții și echipamente îți trebuie ca să gestionezi un magazin la costuri optime
18 iulie 2024

Gestionarea eficientă a magazinelor cu soluția Core de la Magister

Încă din zorii comerțului modern post-revoluționar, în anii ’90, tot românul visa să-și deschidă o afacere, iar un butic părea opțiunea cea mai la îndemână. Dacă inițial însă mijloacele și instrumentele folosite în magazine erau rudimentare, iar soluții de gestiune aveau doar marile lanțuri de retail, astăzi, orice comerciant are acces la echipamente, software și servicii performante care îi permit să concureze cu marile branduri pe o piață tot mai competitivă.

Un exemplu de succes în acest sens este LaDoiPasi, cea mai mare rețea de antreprenori independenți din România, care continuă să se extindă vertiginos în toată țara; recent, s-au inaugurat 60 de magazine într-o singură zi, vineri, 28 iunie 2024, și planurile de dezvoltare sunt tot mai ambițioase.

Retailerii francizați în programul METRO beneficiază de soluții la cheie: Core, un pachet complet cu toate echipamentele necesare într-un magazin, aplicațiile software necesare pentru gestiune și vânzare, precum și serviciile de instalare, training și suport. Soluția Core este dezvoltată de echipa Magister, în parteneriat cu METRO, special pentru comercianții francizati în rețeaua LaDoiPasi. Cu așa start, premisele pentru succes sunt deja stabilite!

Atuuri competitive pentru comerciantul LaDoiPasi Agrogrand Serv SRL

Agrogrand Serv SRL, din satul Ianca, județul Olt, a ales soluția Core tocmai pentru combinația inegalabilă de beneficii – un cumul de dotări și funcționalități care se traduc în atuuri competitive pentru orice afacere de retail.

Concret, Pachetul Core de la Magister, oferit sub forma de voucher, include echipamente de vânzare profesionale de marcă, de calitate premium și cu garanție de 3 ani, precum și software performant pentru gestiune și vânzare – adică tot ce îi trebuie unui comerciant pentru a-și desfășura activitatea din magazin în condiții optime:

  • Sistem Pos All-in-one Touchscreen / Partner Grace G4 Intel Celeron J3455 2.3GHZ Quad Core / Aluminiu / Ip66 / 4gb DDR3 / 128gb SSD / fara Bezel;
  • Monitor secundar touchscreen 10.1” Partner Cd-101c PCT / cu brat fixare inclus Gr-104 pentru Grace G4;
  • Cititor cod bare Themis Ts-100 / Unidirectional / Imager / 1D / cu suport/cablu RS232 / alimentare USB;
  • Terminal mobil Themis / Android 10 / Scanner 2d Area Imager / 2gb RAM / 16gb ROM / Camera 8mp / Flash / Wifi / Bluetooth;
  • Imprimanta termica etichete coduri de bare Zebra Gk420d / 110mm / Port USB, Serial/ Direct Termic (include Taxa Verde 2 lei);
  • Cantar comercial SWS PMK / fara brat 6/15 Kg / port Rs232 (include Taxa Verde 4 lei);
  • Sertar bani clasic maxi metalic / 410x415x110mm / 12v;
  • Servicii de instalare sau training in locatii de complexitate medie.

Instalarea solutiei in magazinul Agrogrand Serv SRL si instruirea personalului au fost realizate de echipa ECR Systems din Craiova, Partener Certificat Magister la Nivelul 3 – Centru de service si suport tehnic autorizat.

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!