Funcționalități noi și recomandări practice pentru retail
De mai bine de un deceniu, Școala de Vară Magister a devenit o tradiție a lunilor de august pentru comunitatea de utilizatori SmartCash RMS. Lansat în 2012, proiectul s-a transformat treptat într-o platformă de învățare și dialog, menită să informeze comercianții despre cele mai noi funcționalități și bune practici în utilizarea soluțiilor Magister.
Școala de Vară Magister 2025 s-a desfășurat online, pe platforma SmartCash Community. Cele trei sesiuni interactive din 8, 22 și 29 august au reunit peste 200 de participanți. Temele principale: automatizare, integrare și mobilitate – direcții esențiale pentru retailul modern.
Totodata, dialogul direct dintre utilizatori si specialistii Magister a clarificat cum se implementeaza noile funcționalități in afacerile lor, cu impact nu doar imediat, ci si pe termen lung: de exemplu, controlul predictiv al stocurilor și integrarea cu sisteme externe oferă companiilor instrumente competitive solide.
Inovație prin noile funcționalități SmartCash RMS 2025
Ca de fiecare data, Scoala de Vara a prezentat utilizatorilor noile funcționalități SmartCash RMS, menite sa asigure automatizarea și eficiența pentru a răspunde ritmului dinamic si exigentelor tot mai ridicate din retailul modern:
- automatizări de proces care reduc volumul operațiunilor repetitive si astfel eficientizează operațiunile zilnice;
- control predictiv al stocurilor și vânzărilor, axat pe anticiparea tendințelor;
- integrare extinsă cu soluții externe (e-Factura, eTransport, RetuRO, aplicații fiscale);
- mobilitate sporita prin aplicații Android și web avansate;
- securizarea datelor și menținerea unei baze de date robuste si performante, prin sistemul SmartCash RMS.
In practica, acestea se traduc in control sporit asupra stocurilor si vanzarilor, gestiune facila si precisa si operatiuni mai fluide in magazin – adica baza pentru eficienta si profitabilitate in orice afacere de comert.
Participanții la Școala de Vară Magister – comercianți independenți, rețele de retail și parteneri – au descoperit noile funcționalități SmartCash RMS.
Aceștia au învățat cum să le aplice în activitatea zilnică și au adresat direct întrebări specialiștilor Magister.
Sesiuni interactive și dialog direct cu utilizatorii
Prezentările Scoala de Vara Magister 2025 au fost susținute de specialiștii Magister, care au combinat recomandarile tehnice cu dialogul direct cu participantii:
- Florin Bughirică – Senior Business Analyst, a deschis programul pe 8 august a.c.. O sesiune axată pe interactivitate și claritate, oferind exemple de aplicare practică a funcționalităților SmartCash RMS;
- Monica Obretin – Senior Consultant, a sustinut sesiunea din 22 august. Aceasta a adus în prim-plan subiecte legate de integrarea soluțiilor Magister și bune practici în utilizarea SmartCash RMS în rețele cu multe magazine și proceduri complexe;
- Eliza Aldică – Business Analyst, a moderat întâlnirea finală din 29 august. Sesiune dedicată subiectelor avansate, punând accent pe scenarii complexe și soluții de integrare în retail.
Pentru a sustine comercianții în procesul atat de complex de dezvoltare digitala, echipa Magister a folosit aplicatii practice si exemple concrete privind punerea in aplicare a functionalitatilor in afacerile de comert – fie magazine independente sau retele de retail.
Interactivitatea a fost cuvantul de ordine. Pe langa prezentarile sustinute in sesiuni, specialistii nostri au raspuns direct participantilor la intrebarile primite pe chat, care acopera preocupari concrete din activitatea cotidiana, precum:
- Care este rolul operațiunii „Închidere retururi bon fiscal” și ce implică bifa „Șterge documente goale” în „Activare prețuri modificate”?
- Cum funcționează aplicația Housekeeping și dacă poate fi configurată manual de către client?
- Există posibilitatea de a bloca modificarea prețului de vânzare pentru anumite produse aflate în promoție?
- Recomandări pentru setarea proceselor automate precum emitere Z, închidere POS și descărcare stoc, astfel încât să fie evitate erorile operatorilor.
- Modalități de transmitere automată a vânzărilor zilnice prin email, centralizarea încasărilor din rețea și afișarea valorii totale a discountului pe bonul fiscal.
- Situații speciale, precum grupajele cu cote diferite de TVA și afișarea corectă pe bon.
Aceste întrebări reflectă preocuparea comercianților pentru eficiență, siguranță și conformitate fiscală, dar și pentru o mai bună automatizare a proceselor zilnice.
Rezultatul? Numar record de participanti, atat comercianti, cat si parteneri, si feedback pozitiv:
„În fiecare an mai învățăm ceva util de la Școala de Vară Magister și ne îmbunătățim activitatea.” – German Market S.R.L.
„Am mai învățat ceva astăzi. Mulțumesc!” – CrisTIM Family Holding
Școala de Vară Magister 2025 si-a confirmat, iata, o dată in plus, contributia la evolutia digitală a retailului românesc. Cele trei sesiuni au adus împreună inovația software și experiența practică, punând accent pe dialog deschis, soluții adaptate nevoilor reale și o comunitate unită de aceleași obiective.
Magister Software mulțumește tuturor participanților pentru implicare și le transmite invitația de a rămâne conectați în comunitatea SmartCash RMS. Urmeaza, desigur, noi sesiuni cu informatii utile pentru utilizatorii solutiilor noastre software!
Pentru mai multe informații despre funcționalitățile noi sau modalități de colaborare, contactati-ne!
Detalii suplimentare despre ediția din acest an și noile funcționalități SmartCash RMS:
0 Comentarii