Distribuție extinsă. Suport prompt. Digitalizare garantată.
Cu fiecare an, ecosistemul SmartCash RMS devine tot mai accesibil pentru comercianții din toate regiunile țării. Extinderea strategică a rețelei de Parteneri Certificați Magister reprezintă o nouă etapă în misiunea noastră de a aduce digitalizarea mai aproape de afacerile locale, indiferent de dimensiunea acestora.
În prezent, 38 de companii certificate oferă servicii specializate SmartCash RMS în peste 30 de județe din România. Asta înseamnă că, oriunde vă aflați – în Moldova, Muntenia, Transilvania, Dobrogea, Banat sau Oltenia – aveți acces rapid la tehnicieni autorizați, consultanți dedicați și soluții de gestiune adaptate exact nevoilor afacerii dumneavoastră.
Cele mai bine reprezentate județe sunt: București, Iași, Satu-Mare, Galați, Suceava, Constanța, Brașov, Cluj, Arad, Bacău și Buzău – zone unde, în multe cazuri, activitatea este susținută de două sau chiar trei companii certificate. Astfel, clienții noștri beneficiază de timpi de reacție rapizi, intervenții eficiente și o capacitate crescută de scalare.
Fie că dețineți un magazin independent, o rețea de supermarketuri sau un centru cash & carry, aveți acum la dispoziție resursele necesare pentru a implementa, menține și optimiza o soluție performantă de gestiune.
Puteti consulta harta distribuției partenerilor certificați aici.
Certificare națională pentru servicii de top
Programul de certificare Magister, relansat pentru perioada 2025–2026, este un demers unic în peisajul retailului românesc. Acesta are la bază un regim deschis și transparent, care nu doar că ridică standardul serviciilor prestate, dar creează o competiție sănătoasă între firmele partenere. Rezultatul? O rețea de profesioniști pregătiți să răspundă celor mai complexe provocări din retail.
Aflați mai multe detalii despre certificările recente aici.
Partenerii Magister sunt pregătiți pentru performanță
Prin extinderea strategică a rețelei și prin certificări riguroase, Magister garantează un standard unitar de calitate la nivel național. Echipele locale beneficiază de training permanent, suport direct și acces la cele mai noi tehnologii dezvoltate pe platforma SmartCash RMS – soluția #1 pentru digitalizarea completă a operațiunilor comerciale.
Indiferent unde vă desfășurați activitatea, aveți acum garanția că beneficiați de:
- instalare profesionistă;
- suport tehnic rapid;
- consultanță de business;
- servicii de întreținere și actualizare;
- și know-how pentru scalare.
Vreti sa aflati mai multe despre solutiile SmartCash RMS? Specialistii Magister configureaza, dezvolta si implementeaza solutiile potrivite pentru fiecare afacere, in functie de specific, dimensiune si necesitati. Contactati-ne utilizand formularul de aici!
0 Comentarii