Din 15 august va deveni activ serviciul de dispecerat Magister Software, care va functiona de luni pana sambata intre orele 9:30-18:30. Serviciul este disponibil pe toate cele 5 numere de acces afisate in pagina de start.
A fost introdus un sistem de triere a apelurilor telefonice prin intermediul unor mesaje standard, astfel incat clientii nostri sa poata ajunge mai rapid direct la serviciul dorit.
La orice apel telefonic raspunde un automat vocal care permite selectarea rapida a nivelului de acces dupa cum urmeaza:
1: Suport tehnic (de luni pana vineri)
2: Suport tehnic (numai sambata)
7: Ton de fax
0 sau sfarsitul mesajului: Secretariat.
Serviciul de dispecerat se va desfasura in regim de probe pana la data de 1 septembrie, data cu care speram ca el sa fie complet functional.
Fiecare dintre solicitarile de asistenta tehnica va fi inregistrata de catre un operator si alocata automat unuia dintre asistentii helpdesk in functie de importanta si gravitate. In cazul in care momentan nu este disponibil nici un asistent, veti fi contactat in cel mai scurt timp de catre asistentul desemnat.
In acest fel dorim sa ridicam promptitudinea personalului nostru si sa venim in intampinarea cerintelor clientilor si partenerilor nostri.
Claudia
Call Center Magister Software
2 august 2006
Categorie: Știri
Etichete:
HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!
Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.
Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.
0 Comentarii